Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Minkälainen lakkakerros kestää paahtoleivän päällä, ajattelin laittaa paahtoleipiä seinälle. Esim. kesämökillä voisi grillikatoksessa olla nakkimakkaroita ja paahtoleipiä seinillä.

Pitäisi mieluiten saada joku kestävä lakka ja sen pitää kestää ulkonakin.

Sivut

Kommentit (44)

Länttäät Mäkkärin burgerin ja ranslakaiset seinälle. Ei tartte lakkaa ja säilyy maailmanloppuun asti.

Ootko jo käynyt treffeillä?

block52
Seuraa 
Viestejä1972
Liittynyt17.6.2012

En ole ikinä ymmärtänyt brittien, ja miksei muidenkin, tapaa pilata hyvä paahtoleipä sotkemalla sen päälle esim lakka- tai appelsiinimarmeladia. Hyi olkoon.

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007
tiäremiäs
Minkälainen lakkakerros kestää paahtoleivän päällä, ajattelin laittaa paahtoleipiä seinälle. Esim. kesämökillä voisi grillikatoksessa olla nakkimakkaroita ja paahtoleipiä seinillä.

Pitäisi mieluiten saada joku kestävä lakka ja sen pitää kestää ulkonakin.

Mielestäni olet jäljillä, jos meinaat lakata paahdetun paahtoleivän? Tuore leipä tuo ongelmia. Itse lakkasin Giant -nimisen kurpitsan kun olin tietty ekana skraapinut sen ontoksi. Nyt se näyttää ihan ruttuselta rusinalta vaikka kotiin kannettaessa halkaisija oli 80cm. Mä käytin jotain alkydi venelakkaa, se kestää ainakin ulko-ovissa ja -vetimissä tosi hyvin. Kurpitsasta tuli kylläkin rusina mutta se ei johtunut lakasta. Jos sulla on kamera niin laita kuvia jakoon!!
Edit: Aina kun haen lakkaa satamasta, niin lakkaa satamasta. En ymmärrä.

"The universe is a big place, perhaps the biggest".
"Those of you who believe in telekinetics, raise my hand".
Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

Pistä vasaralakkaa, niin kestää sukupolvelta toiselle, ja kauemminkin.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007
Seppo_Pietikainen

Onko vasaralakka sellasta mikä ajanmittaan ainakin puun pinnassa kovettuu aivan helvetin kovaksi? Ja lohkeilee vanhetessaan?

"The universe is a big place, perhaps the biggest".
"Those of you who believe in telekinetics, raise my hand".
Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Astronomy
Seppo_Pietikainen

Onko vasaralakka sellasta mikä ajanmittaan ainakin puun pinnassa kovettuu aivan helvetin kovaksi? Ja lohkeilee vanhetessaan?

Näin olen antanut itselleni ymmärtää.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Kerrompa miten käy homesuojaamattomille pihakalusteille? Ne ei harmaannu sarmikkaasti vaan mätänee heti ekana syksynä.
Leipä kaipaa kovat myrkyt ja sitten se nitistää tiaiset jotka keksii syödä sitä. Osta pakkelia ja muotoile siitä samanlaisia ja karhena pinta ja maalaa. Jos sekoitat siihen hiekkaa, tulee sopiva pinta eikä se halkeile.

tiäremiäs

En oo kerennyt treffeille.

Ota lakkapönikkä ja pari makkaraa sit mukaan. Saatte jutunjuurta. Esittäydyt modernin taiteen läänintaitelijaksi.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä30784
Liittynyt16.3.2005

Kuivaa se leipä ja lakkaa ei-vesiohenteisella lakalla. Nakin käsittely on haastavampaa, mutta pakastekuivaus ennen lakkausta olisi se, jota minä ensiksi yrittäisin. Mutta jos haluat iskeä naista oudon friikin maineella, niin vie se katsomaan josko paikallisissa pajupuskissa lentäisi isonokkosperhosia.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat