Miten haluaisitte kuolla?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Miten haluaisitte kuolla? Yksin, joukolla, itsemurhaan vainottunta/kiusattuna, sodassa, vanhuuteen...
Jokainen voi miettiä tarkemmin, miten oikeasti haluasisi kuolla? Vuosia kestäneen jatkuvan vainoamisen seurauksena, vaikko kivuttomasti atomipommin alla kansan kanssa. Vaikko ihan vanhuuteen.

Sivut

Kommentit (78)

Vierailija

Tuosta sinun gallupistasi puuttui kokonaan se vaihtoehto, johon minä haluaisin kuolla:
Mengelen kirurgihuoneessa. (Mutta sehän ei taida nykyisin olla enää mahdollista! )

Vierailija

Jos vaihtoehto 5 toteutuu joka tapauksessa, valitsen sen. Katsoin äskettäin BBC:n dramatisoinnin rajoittamattoman ydinsodan vaikutuksista Britanniaan. Seuraavan maailmansodan jälkeen ei jaeta kunniamitalleja...

Vierailija

Vainottuna itsemurhaan on kaunein kuolema. Saa tehdä sen itse, vaikka tuntuukin, että perässä on tappaja, joka tekee sen puolestasi.

Itsari on kauniimpi, koska murhaajasta jää huono kaiku ja tutkinta poliiseille. Inhottavaa olla vielä kuoleman jälkeen poliiseitten syynättävänä jopa vuosikymmeniä.

Vierailija

ei o mitään muuta väliä,
ku et mahollisimman paljon porukkaa lähtee mukaan.
Hajotan ikkunan lentokoneessa tai ajan
dösän kyljelleen sunnuntai-aamuna
kotikaupunkimme torille.

Vierailija
Tollukka
Susien raatelemana Siperian taigalla.

Tässä on luovaa ajattelua, vastaava tapa ei edes olisi tullut mieleeni, eikä paikka.
Siperian taigalla on paljon susia, jotka ovat siellä ravintoketjun huipulla, joten ne tuskin pelkäisivät ihmistä. Ihan mahdollista on kuolla tuolla tavalla, tosin sudet raatelevat yleensä aika pitkään, ennen kuin uhri kuolee. Aika kivulias tapa kuolla, joten ei ehkä minulle sopivin.

Vierailija
Sokea-ajaar
En tahtoisi kuolla keskitysleirillä, vaan
Valkoisessa tyhjyydessä.

Tuo oli aika hyvä, tosi omaperäinen. En tosin ymmärrä mitä se tarkoittaa, mutta hyvältä se kuulostaa.

Vierailija

Se tarkoittaa tylsyyttä. Mikä ei ole sama asia kuin kivuttomuus. Jos en tahtoisi kuolla, en tahtoisi olla tylsistynyt. En olisi tylsistynyt.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat