AINEEN MÄÄRITELMÄ ja energian kantaminen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ehdottomaan fuksin tietämykseen yleenne Herra Tohtorin esiintyminen alkujaan alkujaan Savon painevoimateoreetikon avaamassa aiheessa pakottaa meidät käsittelemään ainene määritelmää ja myös aineen suhdetta liikevoimaansa eli kantamaansa energiaan.

Laitostiede, se käsittää aineella vain sitkeästi massa, joka voidaan punnita tai " nähdä". Siten se sitkeästi on torjunut ydinhiukkasten jakamisen varsinaisiin pienempiin osiin, joskin se on näkevinään kvarkkeja, gluoneja ja muita eri tapahtunmiin räätälöityjä erikoishiukkasia. Kun nääs niitä pienempiä ei voida " nähdä". Ei nähty protonejakaan viime vuosiin saakka. Ja kun nähtiin, läpimitta
luokkaa 10^-15 m oli vain 1/100 siihen asti luullusta; nähtävästi oli nähty sen suhteesta elektroniin johtuva kieppumisrata. Ja niinpä oli "näkemiseen" asti selitetty, että protonikin oli aalto eikä ainetta.
Elektronia ei ole nähty vieläkään. Ja se on selitetty pilveksi. Minä olen sanonut, että pilvimäisyys johtuu 10 miljardista kierroksesta/s protonin ympäri. - Tuolla temppuilulla laitostiede on myös luonut kannan, että ainetta ei oikeastaan ole, vaan se olisi vain energian muoto.

Mm. protonin ja elketronmin massa saatiin niiden kantaman energian ja todetun nopeuden perusteella. Planckin vaikutuskvanitsta johdin vaiktushiukkasele perusmassan 3.68*10^-48 g. Koko massa valon nopeudessa on kaksinkertainen, ks. Einsteinin todistama kaava
E=mc^2. Gravitaation itse hiukkasia ja niiden yksilökvantteja ei ole nähty, koska ne ovat liian pieniä havaittavikis. Itse gravitaatio
kuitenkin energiana lähteestään ja paluuna siihen noudattaa kaavaa E=mc^2.

Minä olen sanonut: AINEELLA ON OMINAISUUS TÄYTTÄÄ AVARUUDEN JOKIN TILA. Aineeton energianne, mm. Hera Tohtori, täyttääkö se jotakin tilaa vaiko ei. Jos täyttää, sitä kantaa aine. Jos ei, jo ei se täytä mitään, sitä ei ole olemassa. Edustatte päättelyn umpikujaa, Herra Tohtori!

Aineen erottamaton ominaisuus on sen liikevoima eli energia. Aine
kantaa energiaansa, joita ei voi olla olemassakaan ilman ainetta.
Aine ja energia eivät muutu toisikseen. Vaan aineen kantama kvantti voi vaihdella ihan absoluuttisesta nollasta valon nopeuden energiaan.
Aine ja sen energia voivat siirtyä eri muotoihin ja suhteessa aineeseensa energia eri pitoisuuksiin. Silti aine ja energia äärettömäss avaruudessa eivät katoa eivätkä myöskään saa lisäystä.

Aine on loputtomiin jaettavissa osahiukkasiin. Jos pidämme tästä kiinni, aina enerigalle löytyy kantajat, vaikka niitä yksilöinä ei nähtäisikään.
Vetovoiman selitykseksi olen saanut siruhiukkaset. Ja on ilmeistä, että nekin koostuvat joistakin vielä pienemmistä osista.

" Kommunisteillekin", jotka täällä ovat käyneet torjumassa ArKosismia, materialismia, huomautus: jo Marx, ja sitten Lenin olivat aineen loputtomiin jkaamisen kannalla. Tässäkin te olette alkuperäisen kommunismin oikeistoluopioita, mukautuneet hyvin pitkälle sosdemien ja taantumustieteen idealismin kantoihin.
Sitä kohti jo Brezhnevin kommunismi. " Lähemmä Herraa, lähemmäs Sua!" Herroja vaaditte kunnioitettavan, niille ei saa räkyttää!

Kommentit (1)

Vierailija

Energiakeskittymät ovat runsauden sarvia, jotka laajenevat ja avautuvat samalla energia-aaltoina, jotka myös avautuvat vähemmän tiheäksi energiaksi eli laajenevat.

Tosin noista energia-aalloista syntyy vastaan tuleviin energia-aaltoihin hankautuessa erillisiä laajenevia energiakimppuja, jotka hankatuessaan vastaan tuleviin energia-aaltoihin, eivät pääse avautumaan niin tehokkaasti vähemmän tiheäksi energiaksi.

Jos kaksi erillistä laajenevaa energiakeskittymää lähestyy toisiaan ja saa toisistaan avautumaan erittäinkin tiheitä energia-aaltoja, joilla kyseiset energiakeskittymät alkavat sen jälkeen loitota toisistaan nopeammin, mitä laajenevat, niin silloin niistä avautuneista tiheistä energia-aalloista voi syntyä astetta pienemmän aineen kokoluokan maailmankaikkeus.

Kun tiheät energia-aallot loittonevat siitä energiakeskittymästä, josta avautuivat, niiden tiheys pienenee sektorin laajentumisen takia.

Ja kun ne hankautuvat toisesta energiakeskittymästä avautuviin energia-aaltoihin säännöllisesti, niin silloin ne rullautuvat eli käpertyvät erillisksi laajeneviksi energiakeskittymiksi, jotka alkavat laajentua ja avautua omilla energia-aalloillaan.

Kun toinen jättimäinen energiakeskittymä loittonee nopeammin, mitä uuden astetta pienemmän aineen kokoluokan uudet massakeskittymät liikkuvat sitä kohti, niin silloin uusi astetta pienemmän aineen kokoluokan maailmankaikkeus hankautuu vastaan tuleviin energia-aaltoihin aavistuksen harvemmin ja harvemmin.

Ja vastaan tulevien energia-aaltojen energia on koko ajan tasaisemmin vähemmän tiheäksi avautunutta energia-aaltoa.

Vastaan tulevissa energia-aalloissa on kuitenkin tiheys eroja ja näin uuden maailmankaikkeuden uudet laajenevat energiakeskittymät hankautuvat joltakin alueelta enemmän ja näin tuollaisen alueen molemmin puolin alkaa eteenpäin menevän liikeen aikana taipua laajenevia energiakeskittymiä kohti samaa aluetta ja näin syntyy uusia astetta pienemmän aineen kokoluokan massakeskittymiä.

Massakeskittymiä, jonka keskelle syntyy paine ilman gravitaatiovoimaa, koska laajenevat energiakeskittymät tönivät toinen toisiaan poispäin toisistaan ja poispäin massakeskittymän keskipisteestä.

Ja näin syttyy uusi astetta pienemmän aineen kokoluokan tähti palamaan ja siitä alkaa avautua tiheitä energia-aaltoja.

MASSA = ENERGIA = massa = energia = ....... = ..... = =

Savor
;):)

Uusimmat

Suosituimmat