Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Lottoperinne sitten loppuu.

http://yle.fi/uutiset/lotto_paattyy_yle ... la/6640054

Ylen uutiset
Lotto päättyy Ylen kanavilla
Viestintäviraston mielestä Veikkauksen ja Ylen sponsorointiyhteistyö on lainvastaista. Loton ja muiden Veikkauksen pelien lähettäminen pitää lopettaa syyskuun loppuun mennessä.

Lopetatko lottoamisen? Jos arvontaa alkaa esittämään jokin kaupallinen kanava, uskotko pallojen olevan silti saman painoisia? Voisiko valtio alkaa harrastamaan arvontoja? Lottorahoista kumminkin on mennyt iso osa yleishyödyllisiin kohteisiin.

Sivut

Kommentit (33)

Metsiensamooja
Seuraa 
Viestejä565
Liittynyt13.6.2010

Niin mitäkä tapahtuu. Suorastaan hupaisaa virkamiestyötä tämäkin. Eikös tämäkin ollu kokoomus kansanedustajan aloite vai muistelinko väärin. Ei yllätä yhtään.

Metsiensamooja
Niin mitäkä tapahtuu. Suorastaan hupaisaa virkamiestyötä tämäkin. Eikös tämäkin ollu kokoomus kansanedustajan aloite vai muistelinko väärin. Ei yllätä yhtään.

Njaah. Jos oli, kerrankin osui oikeaan. Tästä se lähtee monopoliaseman purkaminen. Iloisesti toivotan hyvästit alikertoimille ja kehnoille palautusprosenteille, sekä että ylipalkatuille epäpäteville monopolivirkamiesjohtajille. Urheilut ja kulttuurit saadaan verovaroinkin tuettua, läpinäkyvämmin. Alko seuraavaksi listalle;)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Heksu
Siis onko Lotto joku kansallinen instituutio, jonka lähetyksestä pitäisi olla jotenkin huolestunut?

Kyllä. Jos lottoa ei näytetä ylellä, sen uskottavuus rehellisenä pelinä laskee samaan sarjaan forecan säätiedotusten kanssa.

Kaupallisuus on paha ja Yle takaa sosialistisen ulottuvuuden eli uskottavuuden ja rehellisyyden.

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007

Jos lottoarvontaa ei näytetä enää ylellä, virallisine valvojineen, kaikkine palloineen ja ilman juontajaa, niin kyllä alkaa vakavasti epäilyttämään että taas köyhää kansaa petetään ja kyykytetään. Rahat kyllä nyhdetään lottorivistä, mutta eipäs vaan tule voittoa, ei tule. R-kioskin myyjä ei edes antanut tuotteelleen takuuta jonka ostin, siis yksi lottorivi. Kysyin että saanko rahat takaisin tai uuden kupongin jos tämä ostamani ei toimi eli en voita mitään, niin se sanoi jotta en saa. Pahasti luulen että nyt köyhää kansaa taas petetään ja voitot menevät rikkaiden taskuun. En enää ikinä laita lottoa vetämään ellen sitten ihan vahingossa. Tähänkin asti olen seurannut arvonnan nauhoitettuna, ja suuresti hidastettuna, jotta näen jos jotain filunkia tapahtuu. Ei ole vielä tapahtunut, mutta läheltä on monta kertaa liipannut.

"The universe is a big place, perhaps the biggest".
"Those of you who believe in telekinetics, raise my hand".
Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

Astronomy
Tähänkin asti olen seurannut arvonnan nauhoitettuna, ja suuresti hidastettuna, jotta näen jos jotain filunkia tapahtuu. Ei ole vielä tapahtunut, mutta läheltä on monta kertaa liipannut.

Tai sitten et vaan havainnut? Kenossa ainakin aikanaan uuden arvonnan myötä sellaisia matemaattisia mahdottomuuksia, että suosiolla luovuin. Salkkari tai en, enempiä en rahoita.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä30835
Liittynyt16.3.2005
Astronomy
Tähänkin asti olen seurannut arvonnan nauhoitettuna, ja suuresti hidastettuna, jotta näen jos jotain filunkia tapahtuu. Ei ole vielä tapahtunut, mutta läheltä on monta kertaa liipannut.

PAL-systeemissä frameja on vain 25 sekunnissa. Niiden välillä on ruhtinaalliset 40 millisekuntia aikaa fuskuun. Katso tarkemmin, niin niiden kauempana kamerasta olevien pallojen numerot vaihtelevan kuvien välillä. Vuorineuvokset pelaavat kabineteissaan pokeria ratkoessaan lottopottien kohtalon, ja arvonta "hienosäädetään" antamaan oikea tulos.

Jos et lottoa, niin sitten rahasi kupataan veroina. Käy se niinkin. Et voi voittaa kuin jättämällä yhteiskunnan ja pakenemalla vuorille. Ai niin, ei sekään käy Suomessa, kun hallituksen salaliitto on räjäyttänyt kaikki maamme vuoret pahaisiksi mäennyppylöiksi estääkseen paon vuorille. Kai panit hakemuksen vetämään yksisuuntaiselle Marsin keikalle? Sieltä on hyvä huudella verottajalle, että en maksa penniäkään, tule tänne hakemaan saatavasi.

mluluke
Seuraa 
Viestejä2880
Liittynyt2.11.2012
Heksu
Siis onko Lotto joku kansallinen instituutio, jonka lähetyksestä pitäisi olla jotenkin huolestunut?

Ei ole mikään instituutio eikä tarvi olla huolestunut.

Ja jos jollakulla on nyt kaikesta huolimatta pierunkierto mennyt sekaisin niin lohdutettakoon; niin kauan kun loton suosio säilyy nykytasolla se tulee edelleen tv:tä parhaaseen katseluaikaan. Eli lopettakaa kakan hakkaaminen uikkariin ja rauhoittukaa.

Itse en lottoa.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
mluluke
Heksu

Ei ole mikään instituutio eikä tarvi olla huolestunut.

Ja jos jollakulla on nyt kaikesta huolimatta pierunkierto mennyt sekaisin niin lohdutettakoon; niin kauan kun loton suosio säilyy nykytasolla se tulee edelleen tv:tä parhaaseen katseluaikaan. Eli lopettakaa kakan hakkaaminen uikkariin ja rauhoittukaa.

Itse en lottoa.

Kyse on siitä että se tulee väärältä kanavalta.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

No mutta nythän ylellä säästyy kallistä lähetysaikaa - jonka aiemmin liikelaitospäissään ulkoistivat. Kun pakollinen lottoarvonta jää pois, niin ylen kulut vähentyvät.

mluluke
Seuraa 
Viestejä2880
Liittynyt2.11.2012
Volitans
No mutta nythän ylellä säästyy kallistä lähetysaikaa - jonka aiemmin liikelaitospäissään ulkoistivat. Kun pakollinen lottoarvonta jää pois, niin ylen kulut vähentyvät.

Vai tulot?

Eikös Veikkaus maksanut Ylelle yli kolme milliä vuodessa siitä, että lottoarvonta tuotettiin Ylellä? Vai tekikö Yle tuota persnetolla tai sitten juuri niin, että Veikkauksen maksama palkkio peitti pennilleen Ylelle lottoarvonnasta aiheutuneet kulut?

Jos näin niin miksi kaupalliset kanavat kuolaavat nyt noita Veikkauksen kolmea milliä jotka aiemmin menivät Ylelle?

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005

Tämä on pieni,sinänsä iitsessään merkityksetön askel sillä tiellä joka johtaa rahapelien yksityistämiseen Suomessa.

Sitähän ainakin Kokoomusnuoret ovat kuolanneet..

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007
Neutroni
Astronomy

PAL-systeemissä frameja on vain 25 sekunnissa. Niiden välillä on ruhtinaalliset 40 millisekuntia aikaa fuskuun. Katso tarkemmin, niin niiden kauempana kamerasta olevien pallojen numerot vaihtelevan kuvien välillä. Vuorineuvokset pelaavat kabineteissaan pokeria ratkoessaan lottopottien kohtalon, ja arvonta "hienosäädetään" antamaan oikea tulos.

Jos et lottoa, niin sitten rahasi kupataan veroina. Käy se niinkin. Et voi voittaa kuin jättämällä yhteiskunnan ja pakenemalla vuorille. Ai niin, ei sekään käy Suomessa, kun hallituksen salaliitto on räjäyttänyt kaikki maamme vuoret pahaisiksi mäennyppylöiksi estääkseen paon vuorille. Kai panit hakemuksen vetämään yksisuuntaiselle Marsin keikalle? Sieltä on hyvä huudella verottajalle, että en maksa penniäkään, tule tänne hakemaan saatavasi.

Nyt kun lottoarvonta siirtyy R-kioskeille ja puhelinkioskeihin, niin miten varmistan että kioskin pitäjä on lahjottavissa, kohtuuhintaan tietty. Kyllä minä lottoan, ja tietysti toivon katetta panokselleni. Kun en ole vielä 20v aikana saanut voittoina kuin 6,45 euroa vaikka joka viikko laitan kuponkiin noin 100 euroa, niin alkaa kyllä tosiaan kyrpimään ja epäilyttämään että tässä on takana joku kiero metku meitä rehellisiä, vapaita ja veronsamaksavia keskustaa äänestäviä kansalaisia kohtaan. Kaiken todennäköisyyden mukaan minulle olisi pitänyt osua ainakin yksi päävoitto, mutta kun ei ole tätäkään tapahtunut. Voinko kysellä mahdollisen voittoni perään veikkauksen lähikonttorista? Sitäpaitsi on ihan selvä juttu että olen jotain voittanut, mutta kun en tiedä että mitä. Ja kuinka paljon. Auttakaa, te luuserit...
P.S. Marsiin en voi lähteä ennenkuin saan lottovoitosta edes käsirahan. Enkä lähtis siltikään, varsinkaan kokoomusnuorten kanssa, mutta silti...

"The universe is a big place, perhaps the biggest".
"Those of you who believe in telekinetics, raise my hand".
Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

mluluke
Seuraa 
Viestejä2880
Liittynyt2.11.2012
installer
Tämä on pieni,sinänsä iitsessään merkityksetön askel sillä tiellä joka johtaa rahapelien yksityistämiseen Suomessa.

Se on kyllä paska juttu. Minusta jokaisen valtion ydintoimintoihin tulisi kuulua uhkapelitoiminnan pyörittäminen.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat