Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Tankkauskoneen miehistö oli Englannista tullut suomeen ja kapteenia kertoi lehdessä että tankkauskonetta on vaikea lentää jos ei osaa niin moottorit raapii kiitotietä. Miten suomessa saa lentää lentokoneilla millä on vaikea lentää. Kyseinen kone oli vuodelta 1963

Ikää kapteenilla oli 25-30 vee naamasta päätellen. Oliko jotain geelitukkapetterilisää kapteenin jutuissa?

Ja miksi Yhdysvaltain ilmavoimat vierailee maassa. Ei kuitenkaan kuuluta Natoon.

Kommentit (1)

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
tiäremiäs
Tankkauskoneen miehistö oli Englannista tullut suomeen ja kapteenia kertoi lehdessä että tankkauskonetta on vaikea lentää jos ei osaa niin moottorit raapii kiitotietä. Miten suomessa saa lentää lentokoneilla millä on vaikea lentää. Kyseinen kone oli vuodelta 1963

Ikää kapteenilla oli 25-30 vee naamasta päätellen. Oliko jotain geelitukkapetterilisää kapteenin jutuissa?

Ja miksi Yhdysvaltain ilmavoimat vierailee maassa. Ei kuitenkaan kuuluta Natoon.




Yleensä lentokoneilla lentäminen vaatii tietyn määrän taitoa, KC135:n tapauksessa tarkoittaa sitä, että osaa pitää koneen vaaterissa noustessa ja laskeutuessa, jotta moottorit eivät raapisi kiitotietä, ja se, että Suomessa on vierailulla USAF:n KC135 tankkeri tarkoittaa sitä, että suomalaiset F-18 -kuskit saavat ilmatankkauskoulutusta, Suomi , nääs, kun sattuu olemaan NATOn rauhankumppani.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat