Seuraa 
Viestejä81
Liittynyt31.10.2005

Olen kärsinyt jo 15 vuotta voimakkaasta jalkojen turvotuksesta ja varsinkin kesäisin lämpimät ilmat ovat tuskaa. Minulle on sanottu, että pitää juoda runsaasti, niin kyllä se neste lähtee kiertämään. Yhden tälläisen nestetankkauksen todisti sukulainen, joka ihmetteli, kun juon ja turpoan.

Käytän Diurexiä, mutta sen vaikutus on aina hyvin nopeasti ohi menevää.

Nyt sitten alkoin käyttämään Lymen taudin vuoksi (spirokeettojen häätämiseen) salt/C vitamin protocollaa. Aloitin yhdellä lasillisellä vahvaa C-vitamiini + himalajan kristallisuolaliuosta. Olen äimänä. Turvotus hävisi jaloista. Tämä lios pystyi siihen, mihin ei edes kaksi vahvaa Diurexia kyennyt. Nyt mietin, että mihin ihmeeseen tämä perustuu. Mikä minun kehossa toimii väärin? Suolanhan pitäisi turvottaa... En uskalla kuitenkaan juoda tuota litkua ihan suositeltua litraa, koska siinä on munuaiset vaarassa.

Munuaiseni on tutkittu, samoin jalkojen verisuonet. Ei vikaa. Nyt odotan sydänvaivojen takia sydämen ultraan. Itse olen sitä mieltä, että vasemman puolen sivuäänet ovat vahvasti yhteydessä Lymen tautiin. Ja sydän tähän turvotukseen.

meillä on kova tarve = kukaan järkevä ei halua meille töihin
meillä on jatkuva tarve = aikataulut kusee pahan kerran
kilpailukykyinen palkka = noin 60% liiton suosituksesta

Kommentit (2)

Kulaushaikara
Seuraa 
Viestejä1023
Liittynyt27.4.2009

En ota kantaa mekanismiin, totean vain, että et ole ainoa! Aivan tyypillistä, että turvotukseen auttaa suola. Kyllähän tämä tiedetään! Etelän auringossa ilalla turvottaa ja kehotetaan juomaan vettä JA NAUTTIMAAN SUOLAA. Nestetasapainosta on kyse, millä lailla, saavat muut selittää, minulla menee kuitenkin joku väärin ja alkaa jankkaus.

Ihminen tarvitsee suolaa sopivasti. Erilaiset iho-oireetkin saattavat väistyä.

Vaihtoehtopuolella tästä on puhuttu kauan. Merisuolaa suositellaan, siinä ei ole teollisia lisättyjä lisäaineita, mutta toisaalta siinä on useampia mineraaleja. Esimerkiksi lisämunuaisten uupumukseen suositellaan suolaveden juomista.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Kun soluissa on liian vähän suolaa ne joutuu puskemaan vettä ulos sisältään jotta suolapitoisuus hiukan kohoaisi eli normalisoituisi. Tämä ulos työnnetty vesi sitten kertyy sinne kudoksiin ja aiheuttaa turvotusta. Ja sitten lääkäri sanoo että syöt liikaa suolaa ja sinun pitää vähentää suolan käyttöä entisestään. Sitten turvottaa vielä enemmän. Sitten lääkäri sanoo että liika suolan käyttö on jo aiheuttanut kroonisia ongelmia sinulle ja sinun pitää vähentää suolan käyttöä vielä. Sitten lopulta kuolet.

Ei minulla ole oikeasti hajuakaan kunhan höpisin.

くそっ!

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat