Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen yksi parhaista tuntemistani piereskelijöistä, eikä hyttyset ole koskaan olleet riesanani. Toisia, pieremättömiä tovereitani hyttyset taas kohtelevat hyvinkin kaltoin.

Miksi en kelpaa hyttysille?

HIV (kö)?

Kommentit (12)

Octopitos
Seuraa 
Viestejä637
Liittynyt11.5.2013
Tyräpoika
Olen yksi parhaista tuntemistani piereskelijöistä, eikä hyttyset ole koskaan olleet riesanani. Toisia, pieremättömiä tovereitani hyttyset taas kohtelevat hyvinkin kaltoin.

HIV (kö)?

Olikos hyttynen lämpöohjautuva, vai hengitysilmassa olevan hiilidioxidin mukaan suunnistava, jos jälkimmäisen paskan haju ilmeisesti häiritsee sen suuntimia, eli paskanhaju on hyvä tutkan häiritsijä.

Kun on korviaan myöten kusessa, on parempi pitää turpansa kiinnni.
o_turunen kirjoitti:
Vai olisiko tuo paksuusyksikkö.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
tietää
On tutkittu juttu että joidenkin ihmisten haju karkottaa hyttysiä sinällään.

Olisi jokseenkin epäilyttävää olla ihminen jonka veri ei kelpaa hyttysille. Siinä täytyy olla silloin jotain pahasti vialla. Ehkä ne hyttyset sitten haistaa että tuo ihminen on sairas, ei kiitos.

Mut hauska juttu on se, että kun ne juo sitä verta vissiin aika suuren määrän painoonsa nähden, niin mikäli uhrilla on tukeva humalatila niin se hyttynenkin menee känniin.

くそっ!

Kanga
Seuraa 
Viestejä1327
Liittynyt26.4.2009
Tyräpoika

HIV (kö)?

Ihmettelen vain kuinka oikein kelpaat tovereillesi.

Mutta oikeasti paras keino suojautua hyttysiltä on hommata porukkaan mukaan henkilö, joka toimii hyttysmagneettina. Yksi huitoo, noituu ja raapii, mutta muuten muilla on ihanan rauhallista.

Riso abundat in ore stultorum

syytinki
Seuraa 
Viestejä9316
Liittynyt18.8.2008
tietää
On tutkittu juttu että joidenkin ihmisten haju karkottaa hyttysiä sinällään.

Juu, eikä siinä pierua tarvita.

Tunnen jokusen, joista hyttyset eivät tykkää. Kateeksi käy. Eivät silti haise sen kummemmalta kuin muutkaan.

Itse olen hyttysmagneetiksi suuntautuva. Ei myöskään ole pistoille immuniteettia. Joka kesä se on uudestaan hankittava kutinan kanssa (piipunpesä tai kuumahko kahvikuppi auttaa). Muija ja tytär eivät paukamille nouse. Liekö perittyä tuo tyttären "lahja".

apoc
Seuraa 
Viestejä187
Liittynyt2.3.2009
Tyräpoika

Pörrääkö peräpäässä kärpäsiä?

Juro Vonkaaja
Seuraa 
Viestejä274
Liittynyt8.9.2006
Tyräpoika

HIV (kö)?

Hyttyset analysoivat suolikaasuista terveydentilasi. Jokainen emo lajiin katsomatta haluaa tarjota jälkikasvulleen parasta tai jos sitä ei ole tarjolla, vähintäinkin kelvollista ravintoa.

Ei ne juurikaan syö minuakaan, jos se yhtään lohduttaa. Ja totta tosiaan, ainaiset suolivaivat ovat seuranani ja vointi tällä hetkeelmä kehno

jussipussi
Seuraa 
Viestejä42456
Liittynyt6.12.2009
Tyräpoika
Olen yksi parhaista tuntemistani piereskelijöistä,

Olisiko yhtenä syynä se ettei sinulla ole vertailukohtia siinä ympärillä. Kaikki muut on siirtyneet "takavasemmalle"?

jussipussi
Seuraa 
Viestejä42456
Liittynyt6.12.2009
Octopitos
Tyräpoika

HIV (kö)?

Olikos hyttynen lämpöohjautuva, vai hengitysilmassa olevan hiilidioxidin mukaan suunnistava, jos jälkimmäisen paskan haju ilmeisesti häiritsee sen suuntimia, eli paskanhaju on hyvä tutkan häiritsijä.

Voidaanko puhua häivepiereskelijästä itikoiden radaarin suhteen?

Jodi
Seuraa 
Viestejä2187
Liittynyt27.2.2014

Huomasin että kipugeeli piroxicam auttaa jälkikutinaan heti. Usen päiväkausia jälkeen päin kiusaava kutina loppuu.

Mutta tässä oli mies, jolta puuttui aivoista yli puolet, ja kaikki oli normaalisti. Miehen ÄO oli 75, eli normaalin alarajoilla. Hän työskenteli valtion virkamiehenä, oli naimisissa ja hänellä oli kaksi lasta. -Jani Kaaro

Jodi
Seuraa 
Viestejä2187
Liittynyt27.2.2014

Piroxicam is a medicine called a non-steroidal anti-inflammatory drug. It is often referred to simply as 'an anti-inflammatory', or as an 'NSAID'. It works by preventing the production of some chemicals in your body which cause pain and inflammation. This leaflet deals with piroxicam when it is applied topically to the skin. Piroxicam can also be taken by mouth in the form of tablets and capsules, although other medicines are usually preferred to it.

When piroxicam is applied to the skin as a gel, instead of it having an effect on all of your body, it only works on the area that you have applied it to. It is absorbed into your skin and then moves deeper into areas of your body where there is inflammation (for example, your muscle). Using a topical gel means that the total amount of piroxicam in your body remains low. This in turn means that you are much less likely to have a side-effect to the medicine. Topical anti-inflammatories like piroxicam are prescribed for adults - they are not generally suitable for use by children.

Mutta tässä oli mies, jolta puuttui aivoista yli puolet, ja kaikki oli normaalisti. Miehen ÄO oli 75, eli normaalin alarajoilla. Hän työskenteli valtion virkamiehenä, oli naimisissa ja hänellä oli kaksi lasta. -Jani Kaaro

Chair
Seuraa 
Viestejä2799
Liittynyt6.9.2005
jussipussi
Voidaanko puhua häivepiereskelijästä itikoiden radaarin suhteen?

Sitähän tuo on. Sanan kirjaimellisessa merkityksessä. Häivepiereskelyä. Jota mm. Mossadin agentit käyttävät jälkikoirien hajuaistin hämäämiseen / lopulliseen tuhoamiseen. Varsin yleinen tulkinta kuitenkin on, että termi tarkoittaisi huomaamatonta piereskelyä, ja kansankielessä sanan käyttö tässä merkityksessä onkin jo niin yleistä, että huonosti taitaa käydä.

Englanninkielinen syväartikkeli aiheesta: Stealth Farting Techniques.

"Die Theorie bestimmt was wir beobachten können."(Albert Einstein)

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat