Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ottakaa nämä pois päältä. Kun lainaan viestin, niin mukaan ei tarvitse koko aiempaa lainausketjua, vaan uusin lainaus riittää eli siis se viesti, mihin olen vastaamassa. On todella rasittavaa alkaa editoimaan lainauksia manuaalisesti pois, kun softa valittaa liian monesta sisäkkäisestä lainauksesta.

Sivut

Kommentit (59)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Jos häirihtee, niin maalaa viestistä se osa minkä haluat lainata, paina ctrl + C. Sitten paina "lähetä viesti" -laatikkoa ja kun kirjoitusikkuna avautuu, paina sen yläpuolella olevaa Quote-laatikkoa. Kun quote-hakasulkeet ilmestyvät kirjoituslaatikkoon, paina ctrl + V. Ja katso, ei tartte enää pyyhkiä.

Hämmentää.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Nutria
Ottakaa nämä pois päältä. Kun lainaan viestin, niin mukaan ei tarvitse koko aiempaa lainausketjua, vaan uusin lainaus riittää eli siis se viesti, mihin olen vastaamassa. On todella rasittavaa alkaa editoimaan lainauksia manuaalisesti pois, kun softa valittaa liian monesta sisäkkäisestä lainauksesta.

Mulle ei riitä.

asdf
Seuraa 
Viestejä11824
Liittynyt16.3.2005
sinnipirtti
miksi pitäisi sellainen poistaa mitä muutama ei osaa käyttää?

Ehkä sitä ei pidäkään poistaa vaan kieltää. Minulla on aina sitä turvallisempi olo, mitä enemmän maailmassa on kiellettyä.

No ei houkuttele viestien väkertämiseen tuollainen juttu, joten jää sitten viestit varmaan vähemmälle. Sisäkkäiset quotet on täysin turhia.

Vatkain
Jos häirihtee, niin maalaa viestistä se osa minkä haluat lainata, paina ctrl + C. Sitten paina "lähetä viesti" -laatikkoa ja kun kirjoitusikkuna avautuu, paina sen yläpuolella olevaa Quote-laatikkoa. Kun quote-hakasulkeet ilmestyvät kirjoituslaatikkoon, paina ctrl + V. Ja katso, ei tartte enää pyyhkiä.

Hankalaa

eskimo
Seuraa 
Viestejä1521
Liittynyt12.5.2009

Lainaukset ovat usein muutenkin turhia.

Useimmiten riittäisi vain linkki viestiin, johon viitataan.
Ohjelmisto voisi hyvin generoida tällaisen linkin.

Juha Myllärinen, Lappeenranta

eskimo
Lainaukset ovat usein muutenkin turhia.

Useimmiten riittäisi vain linkki viestiin, johon viitataan.
Ohjelmisto voisi hyvin generoida tällaisen linkin.

Vilkkaampi keskustelu menisi noin todella vaivalloiseksi seurata. Myös sisäkkäiset lainaukset ovat joissain tapauksessa hyvin selventäviä ja tarpeellisia, jotta viestin ymmärtämiseen riittävä informaatio on heti käsillä eikä sitä tarvitse metsästää.

eskimo
Seuraa 
Viestejä1521
Liittynyt12.5.2009

Siihen lainaukseen voi sisällyttää hyvin laittavan jäsenen ja lainatun kirjoitusajan.

Omalla foorumillani toteutin tuollaisen järjestelyn. Tai nojoo. Ei ihan.

Esim1 Esim2

Juha Myllärinen, Lappeenranta

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

miksi pitää päästä klikkaamaan? riittäisi vain että quoten tekee viestissä siitä olennaisesta johon on vastaamassa. yksinkertaisempaa ei enää ole olemassa.

jos edellisen kirjoittajan viestiin vastaa niin silloin ei tarvita edes koko lainausta koska kahvipöydässäkään ei kukaan toistele edellisen puhujan sanomaa.

toisen polven pilkkuvirhe

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat