Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Kannattaako mennä treffeille, kun facebookissa oli kuva ja luulin että oli se kauniimpi, mutta facebookissa tulee se nimi siihen kuvaan, että tietää kuka on kuka. niin tämä olikin rumempi. Nainen ei muutenkaan kerennyt treffeille kun sanoi että on pari viikkoa kiirettä. Täytyy tässä mennä kuitekin treffeile. kun pääsin jo jonotuslistalle.

Sivut

Kommentit (24)

asdf
Seuraa 
Viestejä11548
Liittynyt16.3.2005

Tuosta viestistä jäi vähän epäselväksi, että mitä siinä varsinaisesti kysyttiin, mutta mene ihmeessä treffeille, jos yhtään huvittaa ja tilaisuus on.

Vierailija

Älä mee. Sä tod. näk. tulet oleen tolle leidille pelkkä seksiobjekti, body ja toy. Naiset niiiiin hyväkskäyttää nuoria kundeja.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18399
Liittynyt16.3.2005
Pubi
Älä mee. Sä tod. näk. tulet oleen tolle leidille pelkkä seksiobjekti, body ja toy. Naiset niiiiin hyväkskäyttää nuoria kundeja.

Tuskin ne nuoret kundit tosta kauheen murheellisiksi tulee. Oppivatpahan oleen...

Sitä paitsi, vanhoja kundeja on hiukka huono... käyttää hyväksi. Joko ne ei enää toimi tai sitten toimittamiset on tasa-arvosia.

Joopati joo... mene vain sinne tärskyille, se ei pelaa joka pelkää

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9240
Liittynyt18.8.2008
Reiska
tiäremiäs

Onko joku huijari?

Sithän sen tietää, ko käy kattomas.

Niin ja sitten lompsasta näkee pimpsan hinnan.

Ja "onko huijari"??? Kaikki naiset ovat huijareita. Jotkut niin hyviä, että ovatkin miehiä.

Mutta kuten muutkin ovat todenneet "ei se pelaa", joka pelkää. Penisiiliini on keksitty.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18399
Liittynyt16.3.2005
syytinki
Penisiiliini on keksitty.

Hyvä huomio, jos vaikka angiina sattus tarttumaan.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Sepi
Seuraa 
Viestejä3265
Liittynyt16.3.2005

Onko mahdollista, että ilmoitus kahden viikon ankarasta kiireestä ei tarkoitakaan sitä, että sen jälkeen treffit toteutuvat, vaan että kiire eikun jatkuu...

Vierailija
tiäremiäs

Onko varma että ei tuu puukosta tai joudun seksiorjaksi jollekin neekerikuninkaalle pimeään Afrikkaan.

Ei kannata paljon korvaansa kallistaa Joulumuorin ja muiden yllytyksille, sillä tuo yllä pelkäämäsi on hyvinkin mahdollista. Maailmassa tapahtuu paljon kamaluuksia, josta eräästä kuulin tässä taannoin paikallisessa soittoruokalassa pysähtyessäni pienelle tuopilliselle oltta.

Viereisessä pöydässä istui kaksi keski-ikäistä rouvaa cherryä siemaillen. Toisen nimeksi ilmeni Janet ja toinen oli Alisa. Juttu kävi osapuilleen näin:

Alisa: ...ja tiedätkö, mitä kauheaa Atte-Jarnolle [Alisan mies] tapahtui viime viikonloppua?

Janet: ?

Alisa: Hänet kidnapattiin.

Janet: Eihän... ei voi olla totta?

Alisa: Kyllä... kidnapattiin ja kidutettiin vielä kamalasti...

Janet: Siis ihan tosiko?

Alisa: Ja tosi kuin vesi... annahan olla, kun minä kerron koko jutun. Se oli perjantai-ilta, kun Atte-Jarnolle tuli puhelinsoitto... "se oli Jaakko", hän sanoi; "siellä on viemäri tukossa, pyysi, että toisin putkipihdit ja auttaisin..." johon sanoin, että joku nainenhan siellä puhui, kun kuulin, johon Atte-Jarno selitti, että Jaakon tyttöystävä vain välitti tämän viestin... noh, Atte-Jarno on sellainen, että auttaa aina, kun joku vain pyytää enkä minä sillä; onhan Jaakkokin meitä auttanut, joten sanoin, että mene vain, minä laitan saunan vaikka sitten yhdeksäksi.

Janet: Atte-Jarno on kyllä tosi avulias...

Alisa: No sitten hän lähti, ja eikös mitä; unohti tietenkin ne putkipihit... ei hyvää päivää, ajattelin; tuollaisia ne miehet ovat. Mutta kaipa he keinot keksivät. Ja sitten lämmittelin illalla myöhemmin saunaa ja kello tuli yhdeksän eikä Atte-Jarnoa missään. Ja kello tuli kymmenen eikä häntä kuulunut vieläkään. No tietysti minä yritin soittaa, että tuleeko hän kohta ja eikö mitä; hänen puhelimensä soi eteisen pöydällä. Voitko käsittää, että joku voi olla noin hajamielinen; ensin putkipihdit ja sitten vielä kännykkä!?

Janet: Niinpä! Ja milloin on hukassa sukka... ja kun me Petterin kanssa remontoimme mökkiä niin suurimman osan aikaa minä hain hänen vasaraansa, jonka hän hukkasi saman tien, kun irrotti siitä otteensa.

Alisa: Juuri tuollaista se on... Noh, seuraavaksi minä soitin Jaakolle ja kun vastasi, niin sanoin, että pyytää Atte-Jarnon puhelimeen. Ja eikö vain Jaakko ollut jo tuohon aikaan niin juovuksissa, ettei saanut selvää sanaa suustaan. Ja silloin minä ajattelin, että Jaakko on tarjonnut Atte-Jarnolle alkoholia ja nyt juovat siellä ja kyllä siinä unohtuvat kotiintuloajat ja kaikki. Vaikka ei meidän Atte-Jarno muuten juo, on kunnollinen ja senhän tiedät sinäkin. Mutta minkä voi, kun Jaakko toisinaan puoliväkisin kaataa suuhun eikä kehtaa kieltää, kun on sävyisä. Itsekin on sen myöntänyt.

Janet: Atte-Jarno on tosiaan välillä liiankin kiltti.

Alisa: No siinä minä istuin, ensin huolissani ja sitten harmissani. Sitten ajattelin, että olkoon; kyllä routa porsaan kotiin ajaa ja menin nukkumaan. Aamulla kun heräsin, niin Atte-Jarnon puoli vuoteesta oli edelleen tyhjä ja kello oli jo kymmenen. Ajattelin jo soittaa uudelleen Jaakolle, mutta sitten ymmärsin, että parempi, etten soittele perään niin tietää, että on itse vastuussa juomisestaan.

Janet: No milloin hän tuli?

Alisa: Yhden aikaan ovi kävi. Minä eteiseen ja mieheni päältä näki, ettei kaikki ollut hyvin. "Korjaamisessa meni kauemmin ja kun vähän lepuutin selkääni Jaakon sohvalla niin nukahdin", hän mutisi, johon minä, että nyt suihkuun; täällä haisee vanha viina ja pahanhajuinen hiki. Ja kun hän meni niinkuin häntä koipien välissä niin minä säälimään, että voi voi sentään tätäkin; jos minä menen ja pesen häneltä selän. Ja niin minä menin perässä ja silloin näin, mitä kamalaa oli tapahtunut.

Janet: Näit mitä?

Alisa: Siinä hän suihkutteli itseään, kun menin sisään. Kaulassa oli punaisia läikkiä, jopa vatsassa ja nivusissa oli niitä. Pysähdyin häkeltyneenä. "Mitä nuo ovat, nuo punaiset jäljet?" kysyin ja näytin niitä sormellani. Atte-Jarno vavahti, sammutti vedentulon ja sanoi: "minun täytyy kertoa sinulle jotain." Itseään kuivailen hän meni makuuhuoneeseen ja istuutui vuoteen reunalle, minä hänen viereensä.

Janet: Oliko se jotain ihottumaa?

Alisa: Ei todellakaan. Häntä oli kamalasti kidutettu. Mutta minä kerron niinkuin hän sen kivuliaana tuskallisia tapahtumia muistellen kertoi.
Hän oli ollut menossa Jaakon suuntaan niinkuin tiedät, kun katukäytävällä joku nainen oli pysäyttänyt hänet. Nainen oli vaikeroiden kertonut, että oli muljauttanut nilkkansa ja pyytänyt, että Atte-Jarno auttaisi hänet juuri siinä vieressä olevaan ravintolaan, josta ystävä kohta hakisi hänet. Ja tiedäthän sinä Atte-Jarnon; tietysti hän auttoi naisen ravintolaan, jossa tämä väenväkisin tahtoi kiitoksen osoituksena tarjota hänelle konjakin. Ja tietysti Atte-Jarno myöntyi, ettei pahoittaisi kenenkään mieltä. Kohta juotuaan hän oli tuntenut olonsa hyvin kummalliseksi, muisti oli mennyt omituiseksi, iho kananlihalle, oli näkynyt värejä ja kuulunut musiikkia, mutta sen hän sanoi saattaneen johtua siitä, että ravintolassa oli soinut musiikki jo heidän tullessaan. Seuraavaksi hän muistaa maanneensa sidottuna vuoteeseen, silmät peitettynä ja joku puristelee hänen ihoaan ikäänkuin vääntäen nahkaa peukalon ja etusormen välissä. Ja sitten hänen suuhunsa kaadetaan jotain ja seuraavaksi hän tajuaa seisovansa korttelin päässä kotiamme, ja nyt hän istuu tässä... tai niin hän sanoi siinä, istuessaan vuoteella vieressäni.

Janet: Hirveetä! Kamalaa! Miten tuollaisia naishirviöitä voi olla, jotka tuosta vaan kaappavat ihmisen kadulta ja vain siksi, että saisivat toteuttaa joitain ihme perversioitaan!

Alisa: Sitä minäkin sanoin. Ja sitä Atte-Jarnokin ihmetteli. No sitten minä totesin, että nyt soitetaan poliisille, mutta Atte-Jarno vastusti ettei, että se jää hänen häpeäkseen, koska mistä tuota enää kiinni saa. Nauravat vaan hänelle onnettomalle, että mihin lankesi. Ja siihen se jäi. Mutta sen ajattelin jo siinä, että vaikkei tämä nyt tällä kertaa ollut Jaakon vika niin tuosta ystävyydestä olisi syytä keskustella Atte-Jarnon kanssa jo moraalinkin kannalta, kun Jaakolla on tuo alkoholiongelma, ja kuinkas sattuikin sopivasti keskiviikkoiltana, kun Jaakko soitti.. tai kuulinhan minä, että se oli taas se Jaakon tyttöystävä, joka toimi välikätenä, tai niinkuin Atte-Jarno selitti, että kun Jaakon kädet olivat konerasvassa vaihderemontin vuoksi, mutta minäpä otin kännykän ja sanoin, että Atte-Jarno ei nyt tule mihinkään pulloon kurkkaamaan.

---------

Tuollaista kuulin, ja tuo järkytti syvästi, joten jos nyt jostain syystä, vaikkapa hetkellisesti alentuneen itsesuojeluvaiston vuoksi menet treffeille niin pidä katseesi lasissasi. Ja jos seuralaisesi kysyy, että miksi tuijotat paukkuasi niin sano, että olet kiinnostunut alkoholista. Jos nimittäin nainen on mieleesi niin hän varmasti ilahtuu siitä, että olet kiinnostunut jostain. Nainen lukee sen osoitukseksi viriliteetistä.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

No nyt pääsin kahveelle.

tänään illalla.

Onko näillä naisilla joku työhaastattelun tapanen systeemi, sitten ne hyvä sisko kerhossa arvioi sopivat?

kerron myöhemmin minkälainen misu, ihan mukava ja rauhallinen tuntuu olevan ainakin. Näkee sitten käyn tarkistaan

syytinki
Seuraa 
Viestejä9240
Liittynyt18.8.2008
tiäremiäs
No nyt pääsin kahveelle.

tänään illalla.

Onko näillä naisilla joku työhaastattelun tapanen systeemi, sitten ne hyvä sisko kerhossa arvioi sopivat?

kerron myöhemmin minkälainen misu, ihan mukava ja rauhallinen tuntuu olevan ainakin. Näkee sitten käyn tarkistaan

Ne ovat just pahimpia. Varttitunnin osaavat hillitä ja sitten.

Ennenkuin huomaatkaan joudut meneen sängyn alle piiloon kun tule tytsille tyttövieraita. Saat vielä määräyksen panna tupakiksi ja huudella sieltä alta tuhmia sanoja, kuten Huovinen on kertonut.

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007
tiäremiäs
No nyt pääsin kahveelle.

tänään illalla.

No?

Ei sillä, että kuuluisi minulle, mutta koko päivän olen nyt palstalla päivystänyt eikä mitään raporttia ole saatu. Onko mennyt kahvittelu pitkäksi vai vaatiko muuten vaan toipumista?

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

syytinki
Seuraa 
Viestejä9240
Liittynyt18.8.2008
Wiisas
tiäremiäs
No nyt pääsin kahveelle.

tänään illalla.

No?

Ei sillä, että kuuluisi minulle, mutta koko päivän olen nyt palstalla päivystänyt eikä mitään raporttia ole saatu. Onko mennyt kahvittelu pitkäksi vai vaatiko muuten vaan toipumista?

Juu, kynnet alkaa täälläkin olla pilalla.

Ettei vain olisi kaapattu. Pitäisköhän ilmoittaa johonkin.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat