Kun aina vain tekee mieli

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Miten te muut sen kestätte?

Sivut

Kommentit (21)

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26990
Liittynyt13.5.2005

Meidän tekee mieli olla paikoillaan tai meidän tekee mieli tehdä jotain. Se on meidän motivaattori. Perusviettimme.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija

Jos tarkoitat himoa, niin sehän on ajattelua. Kun lakkaat ajattelemasta, niin se loppuu.

Koeta tuntea jalkapohjasi, kämmenesi, nenäsi, hartiasi. . .

Kun on ruumiissaan, ei tarvitse ajatella paljoa.
Kun on aisteissaan, on järjissään. In senses.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14020
Liittynyt23.6.2005

Olen huomannut että kun parta ei kasva kovin nopeasti, niin ei tee paljoa mielikään. Viinanjuonti auttaa tähän ainakin itselläni.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14020
Liittynyt23.6.2005

Saaks sitä ilman reseptiä?

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija
Jos tarkoitat himoa, niin sehän on ajattelua. Kun lakkaat ajattelemasta, niin se loppuu.

Ei tota "kukaan" usko, liian yksinkertaista. Totta se kuitenkin on. On kokemusta. Eli ajattelee/suunnittelee (yms.)vain kun on pakko, siis pakottava tarve.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
Neonomide
Olen huomannut että kun parta ei kasva kovin nopeasti, niin ei tee paljoa mielikään. Viinanjuonti auttaa tähän ainakin itselläni.

Taitaa olla yksilöllistä. Viinanjuonti tai varsinkin krapula kyllä minulla lisää halua entisestään.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
salai
Neonomide

Taitaa olla yksilöllistä. Viinanjuonti tai varsinkin krapula kyllä minulla lisää halua entisestään.

Oletko kenties tällä hetkellä pienessä maistissa?

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
Gideon
Oletko kenties tällä hetkellä pienessä maistissa?
En tietenkään. Enkä ilokaasuissa tai muissa mömmöissä kuten eräät. Kai.

Siis puhuin vuosikymmenien kokemuksen syvällä rintaäänellä.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Kun aina vain tekee mieli?

No silloin etsii/hakee/ottaa sitä mitä mieli haluaa.
Pitää kuitenkin muistaa että kaikkea mitä haluaa/mielii, ei voi saada, tai että se ei ole ihmiselle hyväksi.

Ja jos ei ole mahdollisuutta saada sitä mitä aina on mielessä, on se hyväksyttävä että aina ei voi "saada". Oli sitten kysymyksessä mikä hyvänsä mielihalu.
Kohtuus kaikessa.

Vierailija

Jos olet mies niin homma on helppo. Paineet täytyy saada puretuksi, ei kai siinä sen ihmeempiä. Jos olet nainen, niin en tiedä enää yhtä hyvin.

Ihmisellä on tiettyjä perustarpeita,

- Suoja = (Koti)
- Ruokaa = (Lenkkimakkaraa)
- Puhtaus = (Suihku)
- Lisääntyminen = (Nainen + mies)
- Henkiset tarpeet = (?mitä kullakin)
- jne..

Eiköhän nuo periydy sieltä luolamiesajoilta. Ei ihminen ole kovin paljon muuttunut 100 000 vuodessa. Samat perustarpeet ohjaavat elämäämme, meidän kaikkien, edelleenkin. "Ihminen on eläin."

Mistä mä tiedän mitä sulla tekee mieli (Trollaattori)?

"Älä sano haluavasi antaa, vaan anna! Toivoa et koskaan saa tyytymään." - Goethe

Vierailija

Ei mulla ainakaan tee mieli koko ajan. Nuorempana teki, mutta en minä vanha ole vieläkään. Ikää lisää niin kyllä se siitä. Tarpeeksi kun tulee ikää niin sitä ei edes muista.

Vierailija
PieniKarhu
Mistä mä tiedän mitä sulla tekee mieli (Trollaattori)?

"Älä sano haluavasi antaa, vaan anna! Toivoa et koskaan saa tyytymään." - Goethe

No sitä mitä Seppo Rädylläkin.
Vaan kun ei saa, ei, ei, ei.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat