Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Olen huomannut, että jäävät auton alle kerran vuodessa ja morjestavat aina kun menevät ohi. Kuuluuko ne kaikki johonkin järjestöön Rotary-klubi tai Lions-klubi tai vapaa muurari, tai purjehdusseura.

Kuitenkin pyörätkin maksaa 1000-10000 euroa.

40 kymppiä tulee minkä kerkee.
Eikö näitä koske mitkään säännöt?

Kommentit (3)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Puolisoni isä sanoo niitä agenteiksi. En ole varma miksi.

Mä kyllä luulen että ne ei kuulu mihinkään kerhoon, vaan ovat oman tien kulkijoita ja lainsuojattomia.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä30831
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
Olen huomannut, että jäävät auton alle kerran vuodessa ja morjestavat aina kun menevät ohi. Kuuluuko ne kaikki johonkin järjestöön Rotary-klubi tai Lions-klubi tai vapaa muurari, tai purjehdusseura.

Joo, nuo lafkat simputtavat morttejaan pyörälenkeillä.

Kuitenkin pyörätkin maksaa 1000-10000 euroa.

Niin, mieti sitä, että Renun hinnalla olisit saanut ihan kelpo maantiepyörän.

40 kymppiä tulee minkä kerkee.
Eikö näitä koske mitkään säännöt?

Liikennesäännöt koskevat (tyypillisen autoilijan tapaan kuulet kai sanan ensimmäistä kertaa).

Harvemmin fillarilla pääsee maanteillä ylinopeutta kovemmallakaan kuntopohjalla, mutta joskus oli hauska yrittää Helsingissä päiväsakkoylinopeutta (maasto)fillarilla. Ainakin yhdessä paikassa se onnistui (60 40:n alueella), jos kiekot olivat hyvin rihdatut. Heittävä kiekko alkaa ravistaa aika pelottavasti noin 50 vauhdissa.

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007

Ei niitä koske mitkään säännöt. Itse kutsun niitä kamikatzeiksi. Kai niillä on niin nopeat refleksit ja tilanteen hahmottamisen kyky, että osaavat tulla auton eteen katuvauhdissa noin 50cm päähän ja siitä sitten turvaan toiselle puolelle. Eilen viimeksi kamikatze-pariskunta tuli mun auton viereen ajamaan ajotiellä paikassa, missä jalkakäytävän reunaan oli matkaa noin 20cm. Siinä meinas mennä allekirjoittaneelta nk. paskat housuun, sen verran peljästyin niiden puolesta. Itse olin tietty ihan turvassa peltien keskellä. Ne voisi ajella siinä ajokaistalla ihan reilusti, jolloin minäkin puolisokeana ne ehkä huomaisin. On ne maantiepyöräilijät joskus varsinaisia pilvenveikkoja..

"The universe is a big place, perhaps the biggest".
"Those of you who believe in telekinetics, raise my hand".
Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat