Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Mulla on Saleae logic merkkinen logiikka-analysaattori. Halpa pieni kikkula softineen. Jostain syystä mä en saa ruutuun näkyville kaikkia kanavia. Kahdeksaa se osaa mitata. Defaulttina niitä on siinä näkyvillä kaks ja mun ymmärrys ei riitä sitä muuttamaan. Valikkoja on vain vähän ja niistäkään en ole varma mitä kaikkee ne tarkoittaa. Ainakaan ne ei ole mua palvellut vielä.
Vehje on vissiin vuoden vanha mutta en oo paljoo käytänyt kun ei oo ollu tarvetta. Kyllä se ihan toimii muuten.

Kysymykset:
Voitteko auttaa?
Aiotteko auttaa?
Olenko tyhmä?
Onko jokin muu syy miksi ei nyt onnistu?

Olen juonut vasta pari purkkia kaljaa. Yleensä tässä vaiheessa onnistuu leluilla leikkiminen kaikkein parhaiten.

PS. katoin jo googlesta ja valmistajan sivuilta latasin user guiden. En jaksanut lukea. Epäilen että siinä ei olla otettu huomioon minun kaltaisiani säätäjiä.

PPS. Piti laittaa tää tonne kysy mitä vaan -ketjuun ekaks, mutta arvelin että näinkin tärkeälle asialle on saatava mahdollisimman suuri näkyvyys ja huomio.

Kommentit (3)

o_turunen
Seuraa 
Viestejä12892
Liittynyt16.3.2005

Jaa. Kyllä tuo demo suoraan pläjäytti ikkunaan kahdeksan kanavaa.
Näköjään tuohon "channel"-tekstiin sojottamalla saa ikonin "nuoli alas" ja siitä hide/show-valikon, josta ilmeisesti voi valita kanavien näkyvyyden.

Veikkaan, että nopeammin olisit tosiaan päässyt tulokseen tiedustelemalla asianmukaisella palstalla.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
o_turunen
Jaa. Kyllä tuo demo suoraan pläjäytti ikkunaan kahdeksan kanavaa.
Näköjään tuohon "channel"-tekstiin sojottamalla saa ikonin "nuoli alas" ja siitä hide/show-valikon, josta ilmeisesti voi valita kanavien näkyvyyden.

No jee. Oli näköjään sillain piilossa valikko että en sitä hoksannut. "Show all channels below me".
Olen siis vain tyhmä ja pölvästi.
Kiitos kovasti! Asia ratkesi.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat