Seuraa 
Viestejä1521
Liittynyt12.5.2009

Foorumin moderaattori kielsi mainostamasta omaa saittia allekirjoituksessa.

Taidan vetäytyä päätöksen johdosta takavasemmalle.

Perusteluna se, että myös muut näyttävät mainostavan jotain, eikä asiaan ole puututtu. Muutenkin foorumi, jossa ei muista saiteista ole mainintaa, on vähän umpioituva. Siis verkostoituvan vastakohta.

t. Eskimo

Juha Myllärinen, Lappeenranta

Sivut

Kommentit (18)

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18399
Liittynyt16.3.2005

Sille, niin kuin monelle muullekin asialle, on oma paikka profiilissa, jos et ole huomannut

ICQ numero:
AOL Instant Messenger:
WL/MSN Messenger:
Yahoo Messenger:
Jabber osoite:
Kotisivu:
Minua kiinnostaa:
Syntymäpäivä:

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

eskimo
Seuraa 
Viestejä1521
Liittynyt12.5.2009

Niinpä onkin.

Harva vain jaksaa toisten profiileja kurkistaa. Ehkä kerran jonkun, mutta siihen se jää.

Ei se netin vuorovaikutuksellisuutta edistä, että mainostaminen kielletään. Tarkoitan nyt ihan vaikka ei-kaupallista puolta.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18399
Liittynyt16.3.2005

Hah, täällä on aivan riittämiin eri asteisia stalkkereita, että kyllä noita kytätään. Ja toisekseen, jos nuo osoitteet löytyy sieltä missä niiden paikka on, niin voi niihin joku eksyä ihan asiankin tiimoilta.

Jos noita sivujaan mainitsee allekirjoituksissaan, niin en varmana klikkaile, kun se vaikuttaa huru-ukkohommelilta. Uskottavuuden kannalta siis tuo oikea paikka on asiallisempi. Ja muutenkin. Mun mielestä.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

eskimo
Seuraa 
Viestejä1521
Liittynyt12.5.2009
DedMoroz
Jos noita sivujaan mainitsee allekirjoituksissaan, niin en varmana klikkaile, kun se vaikuttaa huru-ukkohommelilta. Uskottavuuden kannalta siis tuo oikea paikka on asiallisempi. Ja muutenkin. Mun mielestä.

Voi olla, mutta ainakin SMF-systeemi näyttää www-linkin ihan automaattisesti viestin yhteydessä. Ei tartte kurkata profiiliin.

Itse olen sitä mieltä, että jos vaikka tänne antaa panoksensa, niin kyllä siitä pitäisi olla hyötyä myös itselle. Sellainen sulkeutuneisuutta edistävä juttu ei ole kovin positiivinen.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
eskimo
Ei tartte mennä jos sananvapauspuolelle tulee parannusta.

Viijenkympin veto että et mee mihinkään vaikka asialle ei tapahtuis mitään.

Hämmentää.

eskimo
Seuraa 
Viestejä1521
Liittynyt12.5.2009

Tunnustaan ei voi poistaa (mikä on ihan hyvä).

Kirjoittamishalu voi vähetä. Miksi tukisin suljettua foorumi samalla kun itse toimin juuri päinvastoin. Toimintarvoni ovat mm: sananvapaus, vuorovaikutus, verkostuminen, kuulluksi tuleminen.

Erilaisten mielipiteiden lukemismahdollisuus on tärkeä osa demokratiaa. Jos tätä ei haluta edistää vaan jopa päinvastoin, niin on se toki valinta.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7845
Liittynyt1.2.2010

Sen linkin voi kierosti piilottaa allekirjoitukseen niin mode ei huomaa.

Tai sitten laittaa linkin profiiliin jossa on linkki sivustolle. Sitä ei ole kielletty säännöissä. Minussa on juristiainesta sanoi jo alakoulun johtajakin. Se ei tainnut kylläkään olla kehu

Ja olin aivan liian laiska lukeakseni tuomariksi.

- Ubi bene, ibi patria -

eskimo
Seuraa 
Viestejä1521
Liittynyt12.5.2009

Miksi tällaista?

Vatkain
Eli miksi julistaa että aikoo lähteä meneen jos ei sitten lähdekään?

eskimo

En ole käytännössä keskustellut muusta kuin tästä aiheesta, joten vetäytyminen on tapahtunut siinä mitassa kuin on ollut tarkoitus. Jos tämä korjaantuu paremmaksi, niin voin osallistua laajemminkin. Ei muussa tapauksessa välttämättä paljoa kiinnosta.

block52
Seuraa 
Viestejä1972
Liittynyt17.6.2012

Käytännössä kaikilla kaupalliseen tahoon kallellaan olevilla foorumeilla on yksi sääntö. Yksi ja ainoa: Mainostamisesta maksat. Sigut eivät ole poikkeus. Jos modet eivät ole huomanneet muissa siguissa olevia mainoksia, niin ongelma on modeissa, ei säännöissä.
En siis ymmärrä ongelmaa.

Edit. Mainostaminen on käytännössä tällä hetkellä jokaisen foorumin elinehto. Poikkeuksena ns. vip-foorumit joissa käyttäjä maksaa sisäänpääsystään. Jos aloittajalla on esittää joitain muita tulonlähdevaihtoehtoja, niin antaa palaa! Olisivat tervetulleita neuvoja monessa muussakin paikassa.

eskimo
Seuraa 
Viestejä1521
Liittynyt12.5.2009

Asiaa nimimerkiltä block52. En tullut ajatelleeksi.

Sitä olettaa, että jokainen taho toimisi keskustelijoiden ja keskustelun hyväksi suoraan. Kaupallinen taho ei tätä tee. Sen vuoksi voi harkita, että ketä toimijana suosii. Haluaako edistää avointa kansalaiskeskustelua vai jotain muuta.

asdf
Seuraa 
Viestejä11548
Liittynyt16.3.2005
eskimo

t. Eskimo

Älä suotta. Come and play with us. Come and play with us, Eskimo. Forever... and ever... and ever.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
eskimo
Miksi tällaista?

Vatkain
Eli miksi julistaa että aikoo lähteä meneen jos ei sitten lähdekään?

eskimo

En ole käytännössä keskustellut muusta kuin tästä aiheesta, joten vetäytyminen on tapahtunut siinä mitassa kuin on ollut tarkoitus. Jos tämä korjaantuu paremmaksi, niin voin osallistua laajemminkin. Ei muussa tapauksessa välttämättä paljoa kiinnosta.

Mua vaan naurattaa nämä "suuret eleet." Ihan kuin kukaan välittäisi vähääkään, mitä joku yksittäinen kirjoittaja aikoo tai lopulta tekee. Ketään ei kiinnosta, kukaan ei välitä. Pahimman luokan huomiohuoraamista.

Hämmentää.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat