Seuraa 
Viestejä161
Liittynyt25.5.2013

Onko kellään kokemuksia olen aikomuksissa sellaisen hankkia kannattaako, eli pelittääkö tälläinen keskipako erottelija.
No lauseen rakenne meni täysin mönkään mutta olkoon.

Maailman kiusana on se, että typerät ovat ehdottoman varmoja ja viisaat täynnä epäilystä. (Bertrand Russell)

Sivut

Kommentit (47)

Hillman
Seuraa 
Viestejä1108
Liittynyt19.11.2010

Ei ole vielä kokemusta, ainakaan mulla pirun kalliita on tavanomaiseen verraten, se dyson saattaa olla laatu vehje mutta 250 € on liikaa.

Donek eris felix, multos numerabilis amicos

Vierailija
Cogida
pelittääkö tälläinen keskipako erottelija.

Ei kai se voi toimia jos koko voimaa ei ole olemassa.

Ei vaan, onhan noita Dysonia halvempiakin esim luokkaan 150€:

Panasonic MC-CL483, Electrolux, Volta Cyclone, Bosch BG S62232, Silvercrest, Hoover jne.

Testi:
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/03/28 ... ookkaammat

Tuolta löytää helposti, Hoover 99€, Electrolux 192 € jne.
http://www.vertaa.fi/imurit/f/p_lys_ili ... ypussiton/

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006

Dysoni pelittänyt moitteetta kolmisen vuotta. Tehoa on ja toimii.

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

Vierailija

Meillä oli tuollainen Volta Cyclone - en suosittele todellakaan, aivan surkea esitys. Koko ajan tukossa, meni sitten karkkipaperi tai vähän koiran karvavoja tmv niin saa olla kaivamassa auki ja putsaamassa että imee edes jotain. Keskimäärin pari-kolme kertaa sai lapsiperheessä avata konetta imurointisession aikana - likaista hommaa. Pöly taas tukkii suodattimen melko nopeaan, joten en ymmärrä mitä sillä voi imuroida, ehkäpä jotain pieniä helmiä.

Nyt on tuommoinen halvemman pään Dyson DC29, aivan upea peli verrattuna tuohon Voltaan. Itse olin kovin skeptinen tuohon Dysonin paremmuuteen, mutta se imee kaiken nätisti mitä putkesta mahtuu sisään eikä mene tukkoon. Myös imuteho säilyy vaikka säiliö täyttyy. Ja suodatinta ei oikeasti ole tarvinnut pestä kovin usein, vaikka on ollut remonttia päällä ja pölyä paljon normiasumista enemmän. Eli ero tuohon Voltaan kuin yöllä ja päivällä.

EDIT:
Sen verran pitää Dysonia parjata, että putken kannaketeline on yhtä surkea esitys kuin Voltassa, ei pysy putki pystyssä. Mattosuutin voisi olla myös parempi, työntää helposti vain roskia matolla edellään.

Hillman
Seuraa 
Viestejä1108
Liittynyt19.11.2010
Einheri
Cogida
pelittääkö tälläinen keskipako erottelija.

Ei kai se voi toimia jos koko voimaa ei ole olemassa.

Ei vaan, onhan noita Dysonia halvempiakin esim luokkaan 150€:

Panasonic MC-CL483, Electrolux, Volta Cyclone, Bosch BG S62232, Silvercrest, Hoover jne.

Testi:
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/03/28 ... ookkaammat

Tuolta löytää helposti, Hoover 99€, Electrolux 192 € jne.
http://www.vertaa.fi/imurit/f/p_lys_ili ... ypussiton/

On havempia mutta sisäpiirin tietolähteeni ei ainakaan tutulle niitä suosittele tuskin alle 200 € kunnollista saa, parhaimmat maksanee 600-700€.

Donek eris felix, multos numerabilis amicos

Goswell
Seuraa 
Viestejä11349
Liittynyt8.3.2010

Kelpopeli on Dysoni, vuosia toiminut moitteetta, imuteho säilyy vaikka joskus on astia päässyt turhan täyteen, siis täyteen.

Minun mielestä noin.

Cogida
Seuraa 
Viestejä161
Liittynyt25.5.2013
Goswell
Kelpopeli on Dysoni, vuosia toiminut moitteetta, imuteho säilyy vaikka joskus on astia päässyt turhan täyteen, siis täyteen.

Sellainen se pitää hankkia, entinen onkin jo aikansa elänyt, imua on mutta letkut ja putket alkaa "lahota".

Maailman kiusana on se, että typerät ovat ehdottoman varmoja ja viisaat täynnä epäilystä. (Bertrand Russell)

Tip Vortex
Seuraa 
Viestejä679
Liittynyt10.3.2009

Pussiton pölynimuri on mahdottomuus. Kun imurin säiliö on täynnä, joudut kaatamaan pölyn erilliseen roskapussiin. Pöly pölisee siinä vaiheessa tehokkaasti vaatteisiin ja hiuksiin, ennen kuin saat pussin suljetuksi ja roudatuksi pois taloudesta.

Puuhevonen
Seuraa 
Viestejä5363
Liittynyt9.1.2011

Minulla on Hoover Airvolution pussiton pölynimuri:

Suosittelen ilman muuta, mutta on toki hyvä olla parveke tai terassi, jossa tyhjentää pölyt johonkin pieneen muovipussiin. Missään tapauksessa pöly ei liikaa pölise kuitenkaan tyhjennettäessä. Jos haluaa varmistua siitä kuinka paljon se pölisee, niin kannattaa tyhjentää pölyastia auringonpaisteessa.

»According to the general theory of relativity space without aether is unthinkable.»

Cogida
Seuraa 
Viestejä161
Liittynyt25.5.2013
Tip Vortex
Pussiton pölynimuri on mahdottomuus. Kun imurin säiliö on täynnä, joudut kaatamaan pölyn erilliseen roskapussiin. Pöly pölisee siinä vaiheessa tehokkaasti vaatteisiin ja hiuksiin, ennen kuin saat pussin suljetuksi ja roudatuksi pois taloudesta.

Se ei auta kuin aloittaa imurointi uudelleen.
Onneksi olen kaljupää hiukset säästyy polyltä.

Cogida
Seuraa 
Viestejä161
Liittynyt25.5.2013
Puuhevonen
Minulla on Hoover Airvolution pussiton pölynimuri. Suosittelen ilman muuta, mutta on toki hyvä olla parveke tai terassi, jossa tyhjentää pölyt johonkin pieneen muovipussiin. Missään tapauksessa pöly ei liikaa pölise kuitenkaan tyhjennettäessä. Jos haluaa varmistua siitä kuinka paljon se pölisee, niin kannattaa tyhjentää pölyastia auringonpaisteessa.

Vierailija

Ei se pussillisen imurin pussinvaihtokaan ole täsyin kliinisen pölytöntä touhua. Vaikka olis semmoinen periaatteessa sulkeutuva mallikin. Vain mainoksissa homma sujuu täysin siististi.

Octopitos
Seuraa 
Viestejä637
Liittynyt11.5.2013

Rivitalossa pölysäiliön voi tyhentää ulkona siellä meillä tampataan matot ja soffa tyynytkin!

Kun on korviaan myöten kusessa, on parempi pitää turpansa kiinnni.
o_turunen kirjoitti:
Vai olisiko tuo paksuusyksikkö.

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006

Dysonissa saa pölysäiliön imurista irti. Sitten kävelee ulos roskikselle ja kippaa sisällön molokin nieluun. Parin pölähdyksen jälkeen oppii miten tyhjennys kannattaa toteuttaa.

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

Goswell
Seuraa 
Viestejä11349
Liittynyt8.3.2010
vihertaapero
Dysonissa saa pölysäiliön imurista irti. Sitten kävelee ulos roskikselle ja kippaa sisällön molokin nieluun. Parin pölähdyksen jälkeen oppii miten tyhjennys kannattaa toteuttaa.

Ja vieläpä näppärästi, siut sait suorastaan.
Kerrankin voi kehua suunnittelijaa.

Minun mielestä noin.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat