Seuraa 
Viestejä5956
Liittynyt7.7.2007

Sähköpostiin, jota käytän toisarvoiseen kommunikointiin roskapostiuhan takia, ilmoitettiin, että tulossa on iso perintö/lahjoitus. Mikäs sen parempaa, kuin saada kunnon tukku rahaa!

Lähettäjä: Caroline Freund
Cahoot Finance Company, London, UK

Hyvää päivää rakas!

Miten sinun ja perheesi? Toivon kirjeen kokoontuu sinua parhaiten tuulella tänään. Nimeni on Mrs Caroline Freund, Bill and Exchange Manager Cahoot Finance UK. Päätin hakea huippusalainen / luottamuksellista yhteistyötä kanssanne toimeenpano käsitellä täällä-alla hyödyttää molempia. Vuosittaisessa pankkisekkejä, löysin hylätty / lunastamatta rahasto, summa £ 4.000.000,00 (neljä miljoonaa Englannin puntaa) tilille, joka kuuluu yksi meidän ulkomaisten asiakkaiden (Late Mr. Paul Louis Halley) joka kuoli yhdessä vaimonsa kanssa 2003 lento-onnettomuudessa. Katso sivuston alla lisätietoja.

http://newswww.bbc.net.uk/2/hi/uk_news/ ... 537663.stm

Olen seurannut tämän huomioon yli 4 vuotta asti mennessä, mutta tajusin tänään, että Late Mr. Paul Louis Halley ei ole antanut mitään lähiomaiset ennen kuolemaansa. Käytyään läpi pankkitilille historiallisen tiedoston, haluan esitellä teille kuin lähiomaiset / Will edunsaajaa tämän huomioon siten, että kokonaisarvo £ 4.000.000,00 siirretään sinulle, joka on jaettu prosenttiyksikköä, 50%: sta minulle ja 40% sinulle, vastaavasti, kun taas 10% tapahtuu tapahtuman aikana. Voin vakuuttaa teille, että tämä kauppa tehdään alle laillinen järjestely. Käsiteltäväksi ja hyväksyttäväksi tämän tarjouksen, antakaa minulle seuraavat tiedot välittömästi tähän sähköpostiosoitteeseen enemmän yksityisyyttä: carolinfreundbem@yahoo.co.uk

-Koko nimesi, täydellinen yhteystiedot, matkapuhelinnumero, ammattisi.

Jotta voin ladata tietoja meidän tietokanta näyttää ja todistaa pankille, että olet lähiomaiset / tulee edunsaaja tilille.

Teidän vastaus, minä sitten antaa sinulle lisätietoja.

Ystävällisin terveisin,

Mrs Caroline Freund
Puh: +44-70-240-52-772

Mutta uskovaisena ihmisenä varmistaakseni taivaspaikkani lahjoitin tuon tulossa olevan rahasumman pois.

Eli vastasin:

Mrs Caroline Freund

I want to donate £ 4,000,000.00 to You! (laughter!) Finnish people are not usually so fools like you think! Perhaps the British (or Nigeria) people are!?
Best wishes for scamming!

Mr Xxxx

PS
Qoogle translator does a very poor finnish language!
With my donating money you can probably buy a better translation machine?

Kommentit (0)

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat