Seuraa 
Viestejä8972
Liittynyt17.2.2006

Tähän threadiin voi tulla kinastelemaan keskenään, jos kanssakeskustelija alkaa jollain tavalla vituttamaan jossain toisessa threadissa eli hiekkalaatikko on sitä varten, että muutama toisiinsa kyrpiintynyt keskustelija ei pilaisi muuten hyviä threadeja jauhamalla siellä asian vierestä threadiin kuulumatonta sontaa. Tänne voi myös komentaa porukkaa, jos huomaa että siihen on tarvetta.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Kommentit (15)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Ongelmana on se että jos tämä threadi ei saa tarpeeksi lukijoita. Typerässä kinastelussa ideana on toisen nöyryyttäminen ja siitä ei ole hyötyä jollei ole yleisöä.

John Carter
Seuraa 
Viestejä8972
Liittynyt17.2.2006

Suomalaisella mentaliteetilla tuskin yleisöstä ja osallistujista tulee olemaan pulaa. Tämä threadi on hieman niin kuin battle tai antiikin kreikan väittely Sokrateen, Platonin ja Aristoteleen hengessä. Luulisi ainakin viikonloppuisin riittävän porukkaa, kun kaljahuuruissa pääsee kinastelemaan sekä väittelemään ja puolustamaan omaa mielipidettään.

Vierailija
John Carter
Suomalaisella mentaliteetilla tuskin yleisöstä ja osallistujista tulee olemaan pulaa. Tämä threadi on hieman niin kuin battle tai antiikin kreikan väittely Sokrateen, Platonin ja Aristoteleen hengessä. Luulisi ainakin viikonloppuisin riittävän porukkaa, kun kaljahuuruissa pääsee kinastelemaan sekä väittelemään ja puolustamaan omaa mielipidettään.

Nyt kun annat kaavan, niin vaaditaan vielä yllyke, siis mistä vänkätä, siis keksiskelkää vänkäyksen kohteita, luulisi niitä löytyvän.

block52
Seuraa 
Viestejä1972
Liittynyt17.6.2012

Aloituspostauksessa on rektiovirhe ja rektiovirheet ovat raivostuttavia.
Alkaa vituttaa tai rupeaa vituttamaan. Ei ikinä alkaa vituttamaan. Nih.

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007
block52

Nyt olet ihan hakoteillä, et ole tainnut olla äidinkielentunneilla silloin kun siellä taivutettiin verbiä "vituttaa" vai?

"The universe is a big place, perhaps the biggest".
"Those of you who believe in telekinetics, raise my hand".
Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

block52
Seuraa 
Viestejä1972
Liittynyt17.6.2012
Astronomy
block52

Nyt olet ihan hakoteillä, et ole tainnut olla äidinkielentunneilla silloin kun siellä taivutettiin verbiä "vituttaa" vai?

http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Rektio

Helpoin tapa todeta kanssakeskustelijan sivistystaso on laskea rektiovirheiden määrä. Kertoo lahjomattomasti onko koulun penkillä istuttu vai ei.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Ainakin korant on totaalisen itsepäinen idiootti joka on väittelyn kannalta ikävintä mahdollista ihmistyyppiä. Logiikka ei häneen pure, vaan kun kaikki oljenkorret on käytetty niin ruvetaan haukkumaan, halveksumaan ja sanoo että ette vain ymmärrä. Vähän kuin pikkulapsi joka ei suostu alistumaan, pakko kiukutella vastaan. Maineensa hän on jo menettänyt niinkuin Hanskanen aikoinaan. Parasta mitä hän tässä vaiheessa voisi imagolleen tehdä olisi luovuttaa ja myöntää olleensa kaiken aikaa väärässä ja pyytää anteeksi. Mutta kun ihminen on liian lapsellinen niin se ei ole vaihtoehto. Ei ole miestä hänessä. Hän on kakara henkisesti. Epäkypsä kakara joka kiukuttelee.

くそっ!

JPI
Seuraa 
Viestejä25479
Liittynyt5.12.2012
Ronron
Ainakin korant on totaalisen itsepäinen idiootti joka on väittelyn kannalta ikävintä mahdollista ihmistyyppiä. Logiikka ei häneen pure, vaan kun kaikki oljenkorret on käytetty niin ruvetaan haukkumaan, halveksumaan ja sanoo että ette vain ymmärrä. Vähän kuin pikkulapsi joka ei suostu alistumaan, pakko kiukutella vastaan. Maineensa hän on jo menettänyt niinkuin Hanskanen aikoinaan. Parasta mitä hän tässä vaiheessa voisi imagolleen tehdä olisi luovuttaa ja myöntää olleensa kaiken aikaa väärässä ja pyytää anteeksi. Mutta kun ihminen on liian lapsellinen niin se ei ole vaihtoehto. Ei ole miestä hänessä. Hän on kakara henkisesti. Epäkypsä kakara joka kiukuttelee.

Allekirjoitan!

3³+4³+5³=6³

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
Pacanus Rusticanus
Itse käytän ehkäisyä. Eli toisin sanoen -pahimmat dorkat ovat estolistalla.

Suosittelen

Minulla on joku sairas periaate etten ihan helposti estä ketään, se olisi jotenkin sensuuria minulle, sellaista että laittaisin ikään kuin kädet korville. Siinä vaiheessa toki jos toinen alkaa häiriköimään surutta. Mutta teoriassa on olemassa vielä sekin mahdollisuus, että korant onkin oikeassa enkä minä vain ymmärrä. Että koko juttu on täysin päinvastoin, että minä olen se johon logiikka ei pure. Siksi on hyvä jättää kaikki ovet auki jottei totuus sen puolesta jää pimentoon.

くそっ!

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

Olen aina kuvitellut, että e-rektio tarkoittaa rektion hankkimista sähköisen median välityksellä,

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

John Carter
Seuraa 
Viestejä8972
Liittynyt17.2.2006

Olen samaa mieltä. Näin viikonloppuisin olisi mukavaa seurata hieman fightia tässäkin threadissa. Voitaisiin perustaa oma vedonlyöntithreadi ja rueta jakamaan kertoimia eri ottelijoille ja otteluihin. Palkinnot voisi sitten kuitata vaikka nestemäisessä muodossa TIEDE.fi kesäkokoontumisissa.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat