Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Tälläkin palstalla esiintyy sekavia viestejä, voisiko olla että joku tiedustelupalvelu viestittää suomen kielellä esim. Amerikkalaiset tai Ranskalaiset. Muutama epeli osaa suomea. Nämä jutut taas avataan koodiavaimella mikä on helposti tuhottavassa tai liukenevassa paperissa.

Tietty kaava eräissä viesteissä, on pahasti arvattavissa että sama henkilö niitä kirjoittaa ja jos juttu muuttuu, tuleeko silloin viestiin joku vastaus.

Kommentit (14)

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Sekavien viestien kirjoittajat lienevät robotteja jotka koettavat saada hyväksyntää ihmisten keskuudessa käyttämällä foorumeita.

Ihme että se muistuttaa niin harhaista kirjoitusta, luulisi että teksti generoituisi vähän selkeämmästi. Ehkä se näyttää normaalimmalta jollain toisilla foorumisoftilla.

Häätyy myöntää, että sekavia ja -laisia viestejä palstalle pukkaa. Tiedustelupalvelujen asialla tuskin kuitenkaan ovat; mikähän motiivi niillä täällä hillumiseen olisi?

L
Seuraa 
Viestejä7878
Liittynyt17.3.2005

Lepakko

Kirjoitit:

Häätyy myöntää, että sekavia ja -laisia viestejä palstalle pukkaa. Tiedustelupalvelujen asialla tuskin kuitenkaan ovat; mikähän motiivi niillä täällä hillumiseen olisi?

Esimerkiksi nimimerkit sheikki9, Theravada ja Orikedon Oraakeli saattavat hyvinkin olla Mossadin nörttien tuotosta. Noiden nimimerkkien sekavat viestit taatusti auttavat tervejärkisiä havaitsemaan YLE:n propagandan ja vääristelyt.

Samaten palstalla on kymmeniä kirjoittajia, jotka kirjoittavat äärimmäisen sekavia juttuja yrittäessään parjata USA:ta. Saattaapi olla NSA takana noissa sekoiluissa.

Japetus
Seuraa 
Viestejä11138
Liittynyt20.6.2009
Ryynänen
No jos on, niin vahva epäity Matti E Simonaho.
Sen sekavammaksi ei voi kirjoitukset mennä. Varmaan oikein huippu agentti

Agentti, agentti, entti ga-ga, ¤&/()?@ ja siitä vauva (gu-gu) #£$+§.

Ei saa olla agentti. Ajatukset eivät tule agentista vaan mielestä. Pitää olla huippu mieli. Minä olen tie, gnosis ja elämä.

- Minä olen agentti.
- Niin minäkin. Gu-gu.

Menin kerran parturiin ja siellä sanottiin, että miulla on paljon haarahiuksia. Mie sitten siihen, että kuinka sinne päähän on voinut haaroista hiuksia kasvaa.

Olli S. paljastaa salaisuutensa: "Mä puhun tahallani ristiin, että Japetus saisi oikeita aiheita syyttää mua."
o_turusen jännä fetissi: "Minä en todellakaan kuse housuuni vaan sinun silmääsi."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"
Keijona ymmärtää naisia: "Onkohan sellaista munasolua edes olemassa ? Onko joku nähnyt sellaisen?"

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006
Japetus
Ryynänen
No jos on, niin vahva epäity Matti E Simonaho.
Sen sekavammaksi ei voi kirjoitukset mennä. Varmaan oikein huippu agentti

Agentti, agentti, entti ga-ga, ¤&/()?@ ja siitä vauva (gu-gu) #£$+§.

Ei saa olla agentti. Ajatukset eivät tule agentista vaan mielestä. Pitää olla huippu mieli. Minä olen tie, gnosis ja elämä.

- Minä olen agentti.
- Niin minäkin. Gu-gu.

Menin kerran parturiin ja siellä sanottiin, että miulla on paljon haarahiuksia. Mie sitten siihen, että kuinka sinne päähän on voinut haaroista hiuksia kasvaa.

Olen täysin varma, ettei kukaan pysty plagioimaa muuan simonahon sekoilua. On se sen verran elämäntapaintiaani vain.

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

Reifengas
Seuraa 
Viestejä3419
Liittynyt30.5.2010

Vastaus on kyllä ja ei.

Kun ruotsalaiset valloittajat tulivat Suomeen, täällä asuvat alkuasukkaat puhuivat siansaksaa. Se ei ollut salakieltä.

Kun alkuasukkaita oli opetettu puhumaan ruotsia ja he silti yhä puhuivat siansaksaansa, se olikin salakieltä.

Tarinan opetus: viestit eivät ole teille ettekä te niillä mitään tee.

Rinnan rikkahat ajavat,
käsityksin köyhät käyvät.

Tarkotatko näitä spämmiviestejä joissa mainostetaan esim. uusia "lääkkeitä" vai mitä? En nyt ihan käsitä. Vai mun sekavia postauksiako luulet agenttien tekosiksi?

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18399
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
Tietty kaava eräissä viesteissä, on pahasti arvattavissa että sama henkilö niitä kirjoittaa ja jos juttu muuttuu, tuleeko silloin viestiin joku vastaus.

Joo.

Sä oot nyt vähän niinko ytimessä

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

ROOSTER
Seuraa 
Viestejä5000
Liittynyt21.6.2009
Reifengas
Vastaus on kyllä ja ei.

Kun ruotsalaiset valloittajat tulivat Suomeen, täällä asuvat alkuasukkaat puhuivat siansaksaa. Se ei ollut salakieltä.

Ja mitä jättävät jälkeensä? Savuavia raunioita.

Scanian sopimusvalmistaja, Lahden Jokimaalla toimiva Lahden Autokori oy hakeutuu konkurssiin. Konkurssi jäi ainoaksi vaihtoehdoksi, kun Scania ilmoitti, että se siirtää koko linja-autovalmistuksen omalle tehtaalleen Puolaan.
...

Scanian päätös tuli Autokorille täytenä yllätyksenä. Yhtiö sopeutti toimintaansa viime vuonna niin, että kustannuksia pystyttiin leikkaamaan ja valmistuskapasiteettia oltiin kasvattamassa niin, että vuosituotanto olisi ensi vuonna voitu nostaa nykyisestä noin 200 autosta lähes 300 autoon vuodessa.

http://www.ess.fi/?article=428149

Yleinen mielipide on aina väärässä.

Kaapelijehu
Seuraa 
Viestejä384
Liittynyt13.4.2009

Jos ne olisivat salakieltä, niin aika ammattitaidottomia ovat ko. agentit, hyvä salakoodi kun olisi sellaista ettei kukaan sitä osaa edes epäillä sellaiseksi.

Kaapelijehu

syytinki
Seuraa 
Viestejä9317
Liittynyt18.8.2008
Kaapelijehu
Jos ne olisivat salakieltä, niin aika ammattitaidottomia ovat ko. agentit, hyvä salakoodi kun olisi sellaista ettei kukaan sitä osaa edes epäillä sellaiseksi.

Entäs, jos ovat vielä parempia. Haluavat, että niitä epäillään salakoodiksi ja samaan aikaan muutama aito menee läpi, että heilahtaa. Esim. nuo kuussakäynti-väännöt ja tornien romauttamisväittelyt, ymv. Nehän ovat ihan selkeitä tapauksia. Voiko niillä olla mitään muutakaan tarkoitusta. Salakieliviestintää parhaimmillaan.

Entäs sitten nuo pakkoruotsin vastustelut. Selvää pässinlihaa. Ruotsin sotilastiedustelun koodiviestejä suomenruotsalaisille vastarintajärjästöille.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat