Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Millaisia ihmisen vahingoittamiseen liittyviä äkillisiä tai pitkäaikaisia mielikuvia ja haluja sinulla on ollut? Voit itse kertoa ajatuksen "vakavuuden" asteen, eli tuntuiko sinusta että olit jo tosissasi ja jokin sitten sai sinut luopumaan hankkeesta, vai oliko kyseessä vain hetkellinen idea jollaisia tulee ja menee.

Tappo määritellään tässä kyselyssä hetkelliseksi haluksi tappaa toinen ihminen välittömästi, murha-ajatukset puolestaan käsittävät määrätietoisemman suunnitelman siitä miten joku kannattaisi surmata (koska nauttii suunnittelusta ja/tai ei halua jäädä kiinni).

En erottele äkillistä tai pitkäaikaista itsemurha-ajatusta itsetapoksi ja itsemurhaksi, vaikka niin voisi kuitenkin tehdä - kielessämme ei vain ole moinen ollut tapana. Erottelen pahoinpitelyn ja kidutuksen kuitenkin toisistaan. Pahoinpitely on hetkellisempi ja kertaluonteisempi teko, kidutus voi olla jatkuvaa pitkää piinaamista. Kidutuksen alaisuteen kuulukoon myös henkisluontoisempi nöyryytys.

Itsensä vahingoittaminen voi olla esim. viiltelyä, polttamista tms.

Olet siis ajatellut/suunnitellut seuraavia asioita:

Sivut

Kommentit (79)

Nobelaner
Seuraa 
Viestejä1767
Liittynyt9.6.2011

Hitusen ihmeellistä että olet noi itseen kohdistuvat vahingoittamiset niputtanut samaan kuin noi murhat ja raiskaukset, eihän siinä ole mitään väärää että haluaa itseään vahingoittaa. Tokihan itselleen saa tehdä mitä ikinä huvittaa.

Nobelaner
Hitusen ihmeellistä että olet noi itseen kohdistuvat vahingoittamiset niputtanut samaan kuin noi murhat ja raiskaukset, eihän siinä ole mitään väärää että haluaa itseään vahingoittaa. Tokihan itselleen saa tehdä mitä ikinä huvittaa.

Juu, kunhan ei jää muiden veronmaksajien elätettäväksi, kiitos.

Vierailija
Carloz
Nobelaner

Juu, kunhan ei jää muiden veronmaksajien elätettäväksi, kiitos.

Veronmaksajien elätettäväksi sinäkin päädyt.

Bojoing
Seuraa 
Viestejä210
Liittynyt15.8.2009

http://personality-testing.info/tests/LSRP.php

Testin tuloksia voi peilata tämän kyselyn vastauksiin

Itse olen näköjään aika sosiopaatti

Primary psychopathy is the affective aspects of psychopathy; a lack of empathy for other people and tolerance for antisocial orientations.
You score for primary psychopathy was higher than 87.41% of people who have taken this test.

Secondary psychopathy is the antisocial aspects of psychopathy; rule breaking and a lack of effort towards socially rewarded behavior.
You score for secondary psychopathy was higher than 90.6% of people who have taken this test.

Haloo?

BCK
Seuraa 
Viestejä6960
Liittynyt9.7.2010
Nobelaner

Yhteistä niille on aggressio, sillä myös itsemurha on (itseen kohdistuva) aggressiivinen teko.

Mitä tulee vääryyteen, niin kyllä itsemurhaaja tekee vääryyttä, muille ihmisille, ainakin heille, jotka välittävät, ja joiden elämä muuttuu täysin läheisen itsemurhan vuoksi. Olen esimerkiksi lukenut, että itsesyytösten määrä on valtava, kun omainen miettii mitä olisi pitänyt tehdä tai sanoa toisin, miten olisi pitänyt voida auttaa toista. Sellaistakin on tapahtunut, että itsemurhan tehneen omainen päätyy menetyksen vuoksi samaan ratkaisuun omallakin kohdallaan.

Vierailija

Itse olen todistanut kymmeniä itsemurhayrityksiä ja yhden onnistuneen, joka päätyi aivovaurion kautta kuolemaan.

Jos jotain olen siitä oppinut, niin go for it.

jogger
Seuraa 
Viestejä2936
Liittynyt28.8.2011
Bojoing
http://personality-testing.info/tests/LSRP.php

Testin tuloksia voi peilata tämän kyselyn vastauksiin

Your score from primary psychopathy has been calculated as 1.5.
Your score from secondary psychopathy has been calculated as 2.9.
You score for primary psychopathy was higher than 19.6% of people who have taken this test.
You score for secondary psychopathy was higher than 67.52% of people who have taken this test.

Vastasin näemmä "väärin" niihin kuvatesteihin...

Foorumin salainen sääntö #1: Pienellä alkukirjaimella kirjoitetut aiheet lukitaan.
Foorumin salainen sääntö #2: Älä kerro kenellekään säännöstä #1 tai tulee bannit!

Uskon että kaikilla on käynyt kaikenlaisia epäsopivia ajatuksia päässä, myös seksuaalisia, kerran jos toisenkin elämänsä aikana. Aihe on vaan melko tabu, ei näitä kukaan kehtaa kertoa kasvotusten. Ero on siinä onko ne ajatuksia jotka haluaa toteuttaa oikeasti vai muuten vain normaaleja ohimeneviä ajatuksia. Pelosta tai ärtymyksestä voi syntyä ajatuksia toisten vahingoittamisesta, tekisipä mieli vetää tuota turpaan, jne. Entä kun lukee uutisia jostain sairaasta tapauksesta, esim. raiskausesta, kidutuksesta, tms. niin monella saattaa käydä päässä että tekis mieli tappaa tuollainen joka toisille tekee noin.

Itsemurha-ajatukset ovat pitempiaikaisia tuttuja, sellaisia varmoja tapoja olen pohtinut, ei kuitenkaan haluaisi joutua kasvikseksi tai halvaantuneeksi. Olen miettinyt että jos Suomessa saisi ostaa aseita Jenkkien tapaan, niin olisi niin helppo käydä vaan hakemssa kaupasta ase ja ampua sillä sitten itsensä. Varmuuden vuoksi tappaisi itsensä lumihangessa, ensiksi joisi niin paljon viinaa että sammuminen on lähellä ja sitten ampuu itsensä. Jos jostain syystä ei kuolisikaan päähän ampumisesta niin varmasti kuolisi sammuneena siihen pakkaseen.

jogger
Seuraa 
Viestejä2936
Liittynyt28.8.2011
Herr
Minulla on käynyt mielessä mm. autolla teinityttöjen päälle ajaminen, hapon heittäminen naamaan, itsemurhapommi-isku, heroiinin ja metamfetamiinin tuominen maahan ja levittäminen mahdollisimman laajasti, antaisi jollekin teinikanalle ja sitten kun se olisi ihan koukussa niin heittäisi kadulle itkemään. Kyse on vain pitkittyneestä katkeruudesta ja vihasta. Ei sellaisia ajatuksia juuri tällä hetkellä ole, mutta pommi-isku oli vielä pari viikkoa sitten vahvasti mielessä. Eipä sitä teidä jos huomenna taas.

...

Kannattanee varoa pommi-iskuista puhumista näin julkisesti, sillä kohta on nimittäin nimesi otsikoissa iltalehden etusivun uutisissa... Poliisit jo tulossa. Piipaa piipaa...

Foorumin salainen sääntö #1: Pienellä alkukirjaimella kirjoitetut aiheet lukitaan.
Foorumin salainen sääntö #2: Älä kerro kenellekään säännöstä #1 tai tulee bannit!

Vierailija

Ei niillä kuvatesteillä ole mitään merkitystä.
(Ja siis niillä ei nimenomaan ole mitään merkitystä. Ei mitenkään että ei niitä kannata miettiä, kun niillä ei ole mitään merkitystä, vaan niillä ei ole mitään merkitystä. Päättele itse.)

Nobelaner
Seuraa 
Viestejä1767
Liittynyt9.6.2011
BCK
Mitä tulee vääryyteen, niin kyllä itsemurhaaja tekee vääryyttä, muille ihmisille, ainakin heille, jotka välittävät, ja joiden elämä muuttuu täysin läheisen itsemurhan vuoksi.

Jaa no silloin en itsaria ymmärräkään jos on läheisiä.

Mut jokatapaauksessa, itselleen saa tehdä mitä haluaa. Itsemääräämisoikeus nääs. Täysin eri asia kuin tappaa joku toinen, jos minulta kysytään. Omat viiltelyni eivät loukkaa ketään muuta eivätkä satuta ketään muuta. Tämän pitäisi olla itsestäänselvää kaikille.

Vierailija

Kerran mut laitettiin tekemään musteläiskätesti. Tiesin miten niihin pitäisi suhtautua, mutten tehnyt niin, vaan sanoin ettei tule mitään mieleen yhdestäkään läntistä. Samalla kertaa kieltäydyin narsistisen ja epäsosiaalisen persoonallisuustestin tekemisestä, koska ne ovat primäärisesti kriminaalipsykologian termejä, eikä niiden hoito ole muutenkaan kovinkaan tuloksellista, kuten ei persoonallisuushäiriöiden ylipäätäänkään. Kyrpi ihan huolella koko paska.
Siitä huolimatta sain korkeat pisteet kun olin saanut huumausaineen käyttörikoksen. Huhhu mikä psykopaatti mäki oon. Menace to society.

Vähän sen jälkeen sanoinkin etten aio enää tulla paikalle koska a) psykiatri on totaalinen urpo, ja b) minun ja hoitohenkilökunnan välissä on kolme panssarilasia.
(Avopoli on kuin vankila jonne pitää pyrkiä. On paljon helpompaa pysyä sieltä pois.)

jees
Itse olen todistanut kymmeniä itsemurhayrityksiä ja yhden onnistuneen, joka päätyi aivovaurion kautta kuolemaan.

Kuinka ihmeessä olet osunut paikalle kymmeniin itsemurhayrityksiin? Joudutko työssäsi niiden kanssa tekemisiin?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat