Seuraa 
Viestejä45973

Sulla on hyvä avatari.

Sivut

Kommentit (27)

Kiitos Borri

Mun avatar on mun lemmikkini

Siltä sais vaikka minkälaisilla ilmeillä noit avattaria, se osaa olla todella moni ilmeinen koira, pitäski oikeestaan koota eri ilmeet avattariks, et laitteleis mielialan mukaan iloinen, vihainen , tuumiva jne.

kirstiina1
Kiitos Borri

Mun avatar on mun lemmikkini

Siltä sais vaikka minkälaisilla ilmeillä noit avattaria, se osaa olla todella moni ilmeinen koira, pitäski oikeestaan koota eri ilmeet avattariks, et laitteleis mielialan mukaan iloinen, vihainen , tuumiva jne.

Voitko lähettää niitä ilmeitä mulle sähkö postilla.
Borri317@hotmail.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Laittelen vaikka huomenna muutaman, kunhan kerkeän

Pitää viel miettii mitenköhän ne mahdollisesti tähän foorumiin saa näkyviin tähä kirjoitusruutuun, ja kone viedään kohta taas käsistä., et ei aika riitä

kirstiina1
Laittelen vaikka huomenna muutaman, kunhan kerkeän

Pitää viel miettii mitenköhän ne mahdollisesti tähän foorumiin saa näkyviin tähä kirjoitusruutuun, ja kone viedään kohta taas käsistä., et ei aika riitä

http://www.imageshack.us ---> Kun olet aina yhden kuvan laittanut niin toista:

[code:m6qyq4nv][img]Tähän suora linkki kuvaan[/img][/code:m6qyq4nv]

Siis kun olet siinä kohdassa missä kuva näkyy niin laitat siitä vain sen osoitteen tuohon tagien väliin. Ehkä jo osaatkin.

Nyt kyl olen sen verran tyhmä, täytyy myöntää, ettei mee kyl jakeluun, vaikka jotain tuolla jo rassailinkin....pitää varmaan pyytää miestä apuun

Tänne saa varmaan tulla julistamaan suurta uutista:

Sukuumme on tullut lisäystä. Tytär ja Vävy ovat saaneet hauvelivauvelin Hiski Liskin. Riimittelytaitoiset tajuvat varmaan Hänen rotunsa.

Kuvia olen vasta nähnyt, mutta jo palavasti rakastunut.

koirat on ihania, ja korvaamaton henkinen tuki muun perheen lisäksi kun itse makaa sängyssä kipeänä sairastan äreää nivelreumaa, ja koirat myös vaistoavat kovemmat kipupvät ja kohtaukset, ja sananmukaisesti hoitavat minua vartioiden vieressä molemmat

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat