Seuraa 
Viestejä2936
Liittynyt28.8.2011

Foorumin salainen sääntö #1: Pienellä alkukirjaimella kirjoitetut aiheet lukitaan.
Foorumin salainen sääntö #2: Älä kerro kenellekään säännöstä #1 tai tulee bannit!

Kommentit (2)

Japetus
Seuraa 
Viestejä10208
Liittynyt20.6.2009

Luultavasti tämän vuoksi.

jussipussi: "Ennusteeni: Japetus esittää kunnolliset perustelut ja vastapuoli esittää 'mutta kun minusta tuntuu siltä että'."
o_turunen rohkeana: "Kun kerran suoraan väität, niin turhaa on tuosta minun on ruveta väittelemään."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"
Keijona ymmärtää naisia: "Onkohan sellaista munasolua edes olemassa ? Onko joku nähnyt sellaisen?"

jogger
Seuraa 
Viestejä2936
Liittynyt28.8.2011
Japetus
Luultavasti tämän vuoksi.

Wadafak.

Moderaattorit näyttävät aina jostain kumman syystä toteuttavan töitä itselleen tietoisesti. Kun foorumissa ei ole yhtään mitään valitettavaa, keksitään jokin uusi kirjoittamaton sääntö jolla saadaan ihmiset suuttumaan.

Ei ole ensimmäinen foorumi jossa olen tälläistä käytöstä havainnut. Vuosien varrella olen seurannut surkuhupaisaa moderaattoreiden toimintaa, jossa he aiheuttavat ongelmia yhteisölle, vaikka siihen ei olisi mitään syytä. Ehkä he nauttivat ihmisille vittuilusta ja vallasta niin paljon, että jos eivät saa vallantunnetta viikottain, niin keksitään jotain millä sen saa koettua väkisinkin?

Kohta bannataan henkilöitä jos he sanovat sanan v***u, ym. Tämän foorumin kuolema on alkanut, tästä päivästä lähtien. Merkittäköön tämä päivä aikakirjoihin.

Foorumin salainen sääntö #1: Pienellä alkukirjaimella kirjoitetut aiheet lukitaan.
Foorumin salainen sääntö #2: Älä kerro kenellekään säännöstä #1 tai tulee bannit!

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat