Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Tuli postissa lappu jossa moneen kertaan luki isolla että ihan ilmaiseksi saat. Oli kyse mukista johon saa haluamansa kuvan. Menin sitten nettiin ja täytin kaikki kohdat ja laitoin haluamani kuvan sinne ja täytin lisää kohtia ja katsoin läpi kaikki mahdolliset tarjoukset sun muut, koko juttu vei varmaan puoli tuntia, mutta ajattelin että ilmaiseksi kun saa niin kestän tämän. Lopussa kuitenkin oli toimitusvaihtoehdot. Ei ollut mahdollisuutta noutaa. Halvin toimitusmuoto oli melkein 8 euroa hinnaltaan ja vie 2 viikkoa. Siinä vaiheessa paloi käämit. Jaa tämmöinen "ilmainen" lahja.. olen aivan 100% varma siitä että pulju on sopinut kuljetusfirmojen kanssa että saa tuosta toimitusmaksusta osuuden. Jolloin kysymyksessä ei todellakaan ole mikään ilmainen lahja. Noin suurissa toimitusmaksuissa on pakko olla jotakin ylimääräistä.

Siitä sitten tuli mieleen että mahtoiko nekään "lahjat" olla ilmaisia mitä synnytysosastolta saatiin mukaan. Liberon ja Pampersin pakkaukset joissa kaikenlaista tarviketta sisällä. Eiköhän ole kyseiset virmat sairaalan kanssa sopineet että sairaala perii noiden hinnat sitten siinä laskussa joka meille tulee. Eli lopulta Libero ja Pampers saavat noistakin lahjoista maksunsa.

Mitä mieltä olette? Onko asia näin? Vai olenko vain vainoharhainen?

くそっ!

Kommentit (10)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Mutta jos ne kieroilee tuon niin että yrittävät saada kohteessa aikaan "ihanaa, ilmainen lahja, olipa reilua" -reaktion, mutta sen lisäksi vielä rahat kohteelta?

くそっ!

mluluke
Seuraa 
Viestejä2880
Liittynyt2.11.2012
Ronron
Tuli postissa lappu jossa moneen kertaan luki isolla että ihan ilmaiseksi saat.

Siis ihan fyysisenä postina? Postilaatikkoosi/postiluukustasi?

Onko sinulla mitään kuvaa mitä sellainen nykypäivänä maksaa? Et varmaan ollut ainoa joka tuollaisen sai.

Minulle ei tulisi pieneen mieleenikään esimerkiksi lukea niitä lappusia joita joku vaivautuu postiini lähettämään, puhumattakaan, että alkaisin sen lapun innoittamana puolen tunnin nykertämisen tietokoneella.

Sitä paitsi vaikka saisin jotain ilmaiseksi niin se todennäköisesti olisi jotain sellaista jota en todellakaan tarvitse. Paikat on jo väärällään kaikenlaista.

mluluke
Seuraa 
Viestejä2880
Liittynyt2.11.2012
Guarani River Oil
– varsinkaan postin kautta.

Juuri näin. Postittaminen on nykypäivänä kallista puuhaa ja ei se jaettava krääsä ole koskaan ilmaista vaikka se olisi kuinka halpaa kiinasta kelkottua paskaa -jotain se silti maksaa.

Miksi joku postittaisi kalliilla ihmisille lappuja, ja jakaisi kiinasta ostamaansa krääsää ilmaiseksi? Eihän siinä ole järjen hippua.

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005
Ryynänen
Ilmaista ateriaa ei ole olemassakaan! Vai miten sitä sanotaan.

Minä olen kyllä usein kavereille ilmaiset ateriat kokannut.

Hyvä että maistui vaikka en kummoinen kokki olekaan.

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

mluluke
Seuraa 
Viestejä2880
Liittynyt2.11.2012
installer
Ryynänen

Varastitko aterian tarveaineet?

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
installer
Ryynänen

Oletko saanut vastapalveluksia..

くそっ!

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat