Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

Minun asennoituminen ja funtsailu toimi ennen aina siten että hyödyin niistä melkein aina.
Mutta nykyisin ainakin puolet funtailusta ja psyykkauksesta ei registeröidy edukseni ollenkaan.
Sen sijaan että jostain fiksusta ajatuksesta ois minulle käytännön hyötyä, saattaa kyseinen ajatus vaikuttaa minuun päinvastaisesti eli negatiivisesti. On myös ilmaantunut ylitsepääsemättömiä esteitä joita en ole pystynyt ratkaisemaan niin kuin ennen. Tämmöistä on ollut viimeiset puolitoista vuotta. Onkohan kysymys ikääntymisen merkeistä tai jostain muusta mutta jos joku osaa antaa hyviä vinkkejä, niin anna palaa. Tai kommentoi ihan muuten vaan, jos haluat.

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Sivut

Kommentit (21)

Kirjekuori
Seuraa 
Viestejä2144
Liittynyt27.5.2010
deep'n'dark
Minun asennoituminen ja funtsailu toimi ennen aina siten että hyödyin niistä melkein aina.
Mutta nykyisin ainakin puolet funtailusta ja psyykkauksesta ei registeröidy edukseni ollenkaan.
Sen sijaan että jostain fiksusta ajatuksesta ois minulle käytännön hyötyä, saattaa kyseinen ajatus vaikuttaa minuun päinvastaisesti eli negatiivisesti. On myös ilmaantunut ylitsepääsemättömiä esteitä joita en ole pystynyt ratkaisemaan niin kuin ennen. Tämmöistä on ollut viimeiset puolitoista vuotta. Onkohan kysymys ikääntymisen merkeistä tai jostain muusta mutta jos joku osaa antaa hyviä vinkkejä, niin anna palaa. Tai kommentoi ihan muuten vaan, jos haluat.

Voi olla että psyykkaus on hyödyllistä vain tiettyyn rajaan asti. Jos sitä suorittaa liikaa, voi se alkaa kääntyä itseään vastaan. Jatkuvan manipuloinnin sijasta voi olla hyvä antaa vaan elämän tulla sellaisenaan ja hyväksyä se.

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005
eskimo
Kysytään sulta itseltäsi. Mitä arvelet itse?

En ossoo sanoa. 30 kriisi?
Tai jospa sittenkin skitsofrenian yksi oireista.

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005
Kirjekuori
deep'n'dark

Voi olla että psyykkaus on hyödyllistä vain tiettyyn rajaan asti. Jos sitä suorittaa liikaa, voi se alkaa kääntyä itseään vastaan. Jatkuvan manipuloinnin sijasta voi olla hyvä antaa vaan elämän tulla sellaisenaan ja hyväksyä se.

Olet oikeassa, toisaalta pari vuotta sitten ei tuo ollut koskaan ongelmana.

jogger
Seuraa 
Viestejä2936
Liittynyt28.8.2011
deep'n'dark

Luulin että olet 16-18v.

Foorumin salainen sääntö #1: Pienellä alkukirjaimella kirjoitetut aiheet lukitaan.
Foorumin salainen sääntö #2: Älä kerro kenellekään säännöstä #1 tai tulee bannit!

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005
jogger
deep'n'dark

Luulin että olet 16-18v.

Täytän suuskuussa 33. Ja mikähän sai sut luulemaan mua sen ikäiseksi?

jogger
Seuraa 
Viestejä2936
Liittynyt28.8.2011
deep'n'dark
jogger
deep'n'dark

Luulin että olet 16-18v.

Täytän suuskuussa 33. Ja mikähän sai sut luulemaan mua sen ikäiseksi?

Sun teinimäinen tapa kirjoittaa, sekä ymmärtämättömyys/yksinkertainen ajattelu, sekä jatkuvat teinimäiset girjoituswirheet.

Foorumin salainen sääntö #1: Pienellä alkukirjaimella kirjoitetut aiheet lukitaan.
Foorumin salainen sääntö #2: Älä kerro kenellekään säännöstä #1 tai tulee bannit!

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005
jogger

Sun teinimäinen tapa kirjoittaa, sekä ymmärtämättömyys/yksinkertainen ajattelu, sekä jatkuvat teinimäiset girjoituswirheet.

Kyllä mun teksti on melkein aina kirjoitusvirheetöntä. Hei jogger hei, väitä joskus edes jotain mikä myös pitäis paikkaansa.

jogger
Seuraa 
Viestejä2936
Liittynyt28.8.2011
deep'n'dark
Kyllä mun teksti on melkein aina kirjoitusvirheetöntä. Hei jogger hei, väitä joskus edes jotain mikä myös pitäis paikkaansa.

Olet niin hassu.

"melkein aina" - myönnät väitteeni.
"ei pidä paikkaansa" - kiellät väitteeni.

Samanlaista ristiriitaa on noin 45% viesteistäsi.

Ehkä se on se skitsofrenia joka aiheuttaa tuon. Kaksi mieltä taistelee vallasta. Ehkä kannattaisi käyttää enemmän aikaa sen viestin kirjoittamiseen, olkoon se sitten vaikka vain yksi lause. Minulle riittää se, että voisin lukea edes yhden järkevän lauseen sinulta.

Ja sitten on vielä se, että kun huomaat kirjoittaneesi täyttä paskaa, esität trollia kumotaksesi oman tyhmyytesi. Tietenkään et opi tuosta edes mitään, vaan sama rumba jatkuu toisessa aiheessa. Se ei tee sinusta älykkäämpää mitä nopeammin kirjoitat ja mitä vähemmän ajattelet kirjoittaessasi, vaikka niin kuvittelet.

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005
deep'n'dark

jogger
Olet niin hassu.

"melkein aina" - myönnät väitteeni.
"ei pidä paikkaansa" - kiellät väitteeni.

Samanlaista ristiriitaa on noin 45% viesteistäsi.

Kyse on kyllä siitä että keksit itse sanoja ihmisten suuhun, tai olet kyvytön ymmärtämään tekstiä, koska en todellakaan ole myöntänyt ja epämyöntänyt asioita samaan aikaan.

jogger
Ehkä se on se skitsofrenia joka aiheuttaa tuon. Kaksi mieltä taistelee vallasta. Ehkä kannattaisi käyttää enemmän aikaa sen viestin kirjoittamiseen, olkoon se sitten vaikka vain yksi lause. Minulle riittää se, että voisin lukea edes yhden järkevän lauseen sinulta.

Jos tietäisit jotain skitsofreniasta oikein niin olisit myös tietänyt että kyse ei ole jakomielisyydestä, se on kumottu myös skitsofrenia opuksessa. Mutta koska sinun tietämys rajoittuu Me kaksi ja Irene leffaan niin ymmärrän kyllä miksi tiedät asiasta väärin.
jogger
Ja sitten on vielä se, että kun huomaat kirjoittaneesi täyttä paskaa, esität trollia kumotaksesi oman tyhmyytesi. Tietenkään et opi tuosta edes mitään, vaan sama rumba jatkuu toisessa aiheessa. Se ei tee sinusta älykkäämpää mitä nopeammin kirjoitat ja mitä vähemmän ajattelet kirjoittaessasi, vaikka niin kuvittelet.

Olen ylpeä omasta älykkyydestä enkä ole perunut yhtäkään kannanottoani.

jogger
Seuraa 
Viestejä2936
Liittynyt28.8.2011
deep'n'dark

Kannattaa tehdä se ÄO testi muuallakin kuin Facebookissa. Saatat yllättyä tuloksesta. (negatiivisesti).

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005
jogger
deep'n'dark

Kannattaa tehdä se ÄO testi muuallakin kuin Facebookissa. Saatat yllättyä tuloksesta. (negatiivisesti).

You wish.

Tein 15 kysymyksen IQ testin ja sain 13 niistä oikein. Kyseinen testi löytyy jostain tältä psykologia osastolta.
Että sillein.

Japetus
Seuraa 
Viestejä11136
Liittynyt20.6.2009
deep'n'dark
You wish.

Tein 15 kysymyksen IQ testin ja sain 13 niistä oikein. Kyseinen testi löytyy jostain tältä psykologia osastolta.
Että sillein.

Hah! Meiän isi voittaa sut ja sun isin iha sata varmaa.

Olli S. paljastaa salaisuutensa: "Mä puhun tahallani ristiin, että Japetus saisi oikeita aiheita syyttää mua."
o_turusen jännä fetissi: "Minä en todellakaan kuse housuuni vaan sinun silmääsi."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"
Keijona ymmärtää naisia: "Onkohan sellaista munasolua edes olemassa ? Onko joku nähnyt sellaisen?"

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat