Seuraa 
Viestejä27432

Olen täten päättänyt laajentaa suuren suosion saanutta toimintaani Facebookiin.

Vatkaimesta tykkää kaikki, mutta nyt sen voi virallistaa osoitteessa https://www.facebook.com/pages/Vatkain/274073882681664

Kaikki tykänneet osallistuvat!!!

Tykkää jo tänään!

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (35)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aweb
Seuraa 
Viestejä41238

Ok. Sun keskustelun aloituksesta vain syntyi kuva, että olet liittynyt sinne just ny.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Toope
Seuraa 
Viestejä28135
Vatkain

Miksi? Minusta facebook on saatanasta, itsekin olen siellä vain feikkiprofiililla.

"Ruotsikin oli pirullinen maa ennen kuin tajusivat tuon monikulttuurin. Peppit ja Lindgrenit ovat niin eilispäivää." Pommit ja etnojengit? Uusi normaaliko?
"Ei ole tärkeää, kuka tai mikä hallitus lopettaa huonon maahanmuuton Suomeen. Pääasia on se, että joku sen lopettaa."
"Minä kun tyhmänä luulin, että median moniarvoisuus olisi arvokasta, eikä valtamedian samanmielisyys?"

hcesar
Seuraa 
Viestejä13039
Vatkain
Koska toimintani on saanut niin suuren suosion.

Viikonloppuna toimintasi sai todistettavasti ainakin yhden uuden fanin. Puolisoni jaksoi hehkuttaa sinua ja puolisoasi. Minkä toki ansaitsettekin.

eteenpäin
Seuraa 
Viestejä1591
Toope
Vatkain

Miksi? Minusta facebook on saatanasta, itsekin olen siellä vain feikkiprofiililla.
tuo se vasta saatanasta onkin

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432

Muista vinkata myös kaverillesi Vatkaimen laadukkaista Facebook-sivuista.

Julistamme kilpailun!!!

Kuka laittaa hienoimman taustakuvan laitettavaksi Vatkaimen uniikille Face-seinälle?! Nyt kaikki kimpassa antamaan pilvikikkelille kyytiä!!!

Hämmentää.

hcesar
Seuraa 
Viestejä13039
Vatkain
Kuka laittaa hienoimman taustakuvan laitettavaksi Vatkaimen uniikille Face-seinälle?! Nyt kaikki kimpassa antamaan pilvikikkelille kyytiä!!!

Tämä ei ehkä ole just sinun makuusi, muttei maailman toiseksi seksikkäimmän naisen kuva taustakuvana voi olla väärin.

.

Samasta kuvasta löytyy googlella eri kokoisia versioita, jos koko ei ole oikea.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat