Voi Liisa minkä teit

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Menit sitten laikkaamaan hiuksesi. Ei hyvä. Tykkäsin enemmän pitkähiuksisena.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Meteorologeista tulikin mieleeni vitsi:
Tiedättekö mitä Pekka Pouta ja Juha Föhr sanoivat toisilleen saunassa sillä aikaa, kun Visa oli suihkussa.
- Laitetaan visa vinkumaan.

Vierailija
Deus Ex
Juu, mun heikkous on säätytöt.

Entä kummelista tuttu säämies?

Mutta hei oikeesti ei tällaisia keskusteluita että joku säätyttö on leikannut hiukset. Kiitos

Vierailija
Black Hawk

Mutta hei oikeesti ei tällaisia keskusteluita että joku säätyttö on leikannut hiukset. Kiitos

Mut kun, Mut kun.. *alahuuli väpättää*
Eikö edes täällä vapaalla vyöhykkeellä?

Vierailija

*hymisten* saa, saa, toki saa..... Älä välitä Hulihopperista, se on vaan mustasukkainen...sooh, niistäpä tähän, noin! Kasvaa se Liisan tukka vielä...vahvistuu vaan, kun välillä leikkaa...

Vierailija

Minä luulin otsikosta tarkoitettavan Hyssälän Liisaa. Se kun keksii yhtenään kaikenlaista kaljan juojille. Niinkuin että siitä ei saisi olla tarjouksia.

Peltosen Liisaa näen aika harvoin. Seija Paasoen puolestaan on ollut jo kauajkn naimisissa ja tukka lyhyenä.

Sääprofeetathan ainakin Suomessa ovat yleensä vanhoillista väkeä.
Sen takia oma kiinnostukseni heihin on sammahtanut. - Lisäksi asun semmoisessa katveessa, jossa viralliseen sääprofetiaan joutuu lisäämään puolet omaansa. - Kun ennen vanhaan nuori tyttö meni naimisiin, hän leikkautti tukkansa. Eli merkinnee noissa vanhoillisissa sääpiireissä, että Liisa on nyt ainakin jo varattu. Eli turhaa Entisen Jumalankaan enää pyrkiä saamaan.

Varattu sähköopillisesti tarkoittaa sähköisyyttä. Biologisesti voisi tarkoittaa, että on raskaana.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Miten kaipaan seuraa vierellein, miten ikävöi mun sydämein? Laulaa Jammppa suomalaisen miehen tuntoja. Miten minä selvitän asian Köpöselle? Me lähdetään pois. Kotiapulaisen voi palkata vaikka työmarkkinatuella. Vaimoa ei voi.

Lierikki Riikonen

Vierailija
lierik
Miten kaipaan seuraa vierellein, miten ikävöi mun sydämein? Laulaa Jammppa suomalaisen miehen tuntoja. Miten minä selvitän asian Köpöselle? Me lähdetään pois. Kotiapulaisen voi palkata vaikka työmarkkinatuella. Vaimoa ei voi.

Kotiapulainen tai vaimo, lähinä kuitenkin tarvitsisin toisen tietokoneen ja sille myös näpyttelijän. Voi myös hiukan parsia ja ommella, pestä astioita ja pyykkiä ja myös siivota. Päätellen siitä, että itsekin olen selvinnyt niistä jotenkuten, sen puolen työt eivät ole suuria. Ruunlaittajinahan miehet ovat siihen ruvettuaan parempia kuin naiset.

Ennenhän köyhälle miehelle vaimo oli halvempi kuin kotiapulainen, ja lisäksi siltä sai muita luontaisetuja, joita kunnon kotiapulaistyttö ei anna.
Nykyään vaimotkin ovat jo vaativaisia.

Se naisen tukkahan ennen vanhaan katkaistiin kai, jotta mies, omakaan, ja varsinkaan vieraat, eivät saisi siitä kiinni. Kun entiseen aikaan vaatteet eivät olleet varsin paljastavia, alla kansan naisilla ei tosin ollut kuin paita, ja sekin voi olla risainen, pitkä tukka kuitenkin antoi merkin eli signaalin,
että sen kantaja oli vapaasti metsätettävää riistaa. Kelle sitten antoi kiinni, kenelle ei.

Pokasaha
Seuraa 
Viestejä1466
Liittynyt16.3.2005
Deus Ex
Peltosen Liisaa tarkoitin. Se säätyttö junou.

Minä kun en koskaan osaa tunnistaa näitä sääprofeettoja nimestä, mutta
tarkoitatko sitä 1 TV:n upeaa naissääprofeettaa, jolla on tumma, paksu ja pitkä hiuskuontalo?
Jos hän on se Liisa niin voihan harmi, olen nimittäin ihaillut häntä aina, hänen rinnallaan ovat Metet, ym. pelkkiä paperinukkeja.

PS. Onko kuvaa?

Kansakunta joka kieltää historiansa, häviää maailmankartalta.
Pokasaha

Pokasaha
Seuraa 
Viestejä1466
Liittynyt16.3.2005
Deus Ex
Liisa vaikuttaa maikkarilla Meten kaverina.

Jep, tämäkin kuuluu suosikkeihini, muistuttaa aika paljon sitä 1 TV:n ihailuni kohdetta, ja olenkin pohtinut ovatko kenties sukua.

Upea on nainen!

Kansakunta joka kieltää historiansa, häviää maailmankartalta.
Pokasaha

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat