Seuraa 
Viestejä451
Liittynyt18.3.2008

Etelän lomakohteessa voi olla yli 40 astetta lämmintä, joten tuuletin olisi paikallaan hotelliöihin. Mutta tavallinen pöytätuuletin painaa. Tietokoneen kotelotuuetin on kevyt, tehokas ja äänetön. Paino tuleekin muuntajasta.

Älypuhelimen lataukseen mukaan matkalle lähtee kuitenkin yleensä muuntaja, ja jos laturi on usb-laturi, niin periaatteessa siitä saisi 5 V ulos. Tietsikan kotelotuuletin toimii kuitenkin 12 V, ja pyörii kyllä 5 V, mutta hieman jää teho heikoksi kokeiluni mukaan.

USB-porttiin kytkettäviä tuulettimia on, mutta ovat enemmän leikkikalu-gadgetti luokkaa. Ääni on kova, mutta ilmavirta heppoinen.

Itse olen käyttänyt monta vuotta 12 tuuman kotelotuuletinta kotimaassa sängyn vieressä, ja se on eliminoinut kyllä hyvin kotimaiset trooppiset yöt, ja on ennen kaikkea äänetön.

Kommentit (6)

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010
Emotion Science
Etelän lomakohteessa voi olla yli 40 astetta lämmintä, joten tuuletin olisi paikallaan hotelliöihin. Mutta tavallinen pöytätuuletin painaa.

HÄH?

Meinaakko mennä semmoseen hotelliin missä ei oo ilmastointia huoneessa?
Kyllä niissä yleensä aina fäni on talon puolesta jos noin taloudellista huonetta hakee.

Avenger
Seuraa 
Viestejä655
Liittynyt3.8.2012
Emotion Science
Etelän lomakohteessa voi olla yli 40 astetta lämmintä, joten tuuletin olisi paikallaan hotelliöihin. Mutta tavallinen pöytätuuletin painaa. Tietokoneen kotelotuuetin on kevyt, tehokas ja äänetön. Paino tuleekin muuntajasta.

Älypuhelimen lataukseen mukaan matkalle lähtee kuitenkin yleensä muuntaja, ja jos laturi on usb-laturi, niin periaatteessa siitä saisi 5 V ulos. Tietsikan kotelotuuletin toimii kuitenkin 12 V, ja pyörii kyllä 5 V, mutta hieman jää teho heikoksi kokeiluni mukaan.

USB-porttiin kytkettäviä tuulettimia on, mutta ovat enemmän leikkikalu-gadgetti luokkaa. Ääni on kova, mutta ilmavirta heppoinen.

Itse olen käyttänyt monta vuotta 12 tuuman kotelotuuletinta kotimaassa sängyn vieressä, ja se on eliminoinut kyllä hyvin kotimaiset trooppiset yöt, ja on ennen kaikkea äänetön.

Itellä on läppäriin yhdistetty sellanen 100mm halkasijaltaan oleva tuuletin joka on lähes äänetön, enemmän "huutaa" koneen omat.
Viilentää tosi hyvin on metalli rakenteinen suosittelen.

-tuntoaisti on tärkein aistimme-

NytRiitti
Seuraa 
Viestejä3022
Liittynyt12.9.2012
SamikoKu

Kyllä niissä yleensä aina fäni on talon puolesta jos noin taloudellista huonetta hakee.

Jokainen iteseään kunnioittava turisti haluaa itse pilata lomakohteen, jota turismi ei ole vielä pilannut.
Sellaisiin ei tietenkään länsimainen sivistys ole vielä ehtinyt.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010
Veli H.
SamikoKu

Jokainen iteseään kunnioittava turisti haluaa itse pilata lomakohteen, jota turismi ei ole vielä pilannut.
Sellaisiin ei tietenkään länsimainen sivistys ole vielä ehtinyt.

Fänin syötteekskö sinne läppäriä viedään?

Emotion Science
Seuraa 
Viestejä451
Liittynyt18.3.2008
SamikoKu

Fänin syötteekskö sinne läppäriä viedään?

5 V tuulettimen syötteeksi saa puhelimen laturista. Ei läppärin USB-portista saa 5 V enempää. Jos taas ottaa läppärin virtalähteen mukaan, niin saa jopa 19 V.

Sinänsä on tietenkin järkevää valita ilmaistoitu hotelli, sillä lomamatkan tarkoitushan on virkistäytyä, eikä väsyä kuumuudessa huonosti nukuttujen öiden vuoksi.

Maailman kaikesta sähköenergiasta muuten noin neljännes käytetään erilaiseen viilennykseen ja kylmälaitteisiin.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat