Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 5089_n.jpg

Siinä kaikille romantikoille ja lääp-lääpistelijöille.

Sivut

Kommentit (21)

Toope
Seuraa 
Viestejä24866
Liittynyt23.7.2006

En oikein pidä vahingoniloisesta ilkkumisesta, vaikka vanhana golfarina onkin hauskaa tietää Hitlerin jumiutuneen tosi syvään bunkkeriin.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Kymppi
Seuraa 
Viestejä43
Liittynyt30.7.2013

Kyllä minäkin toivon, että naapurin koppavaa eukko ajaa Bemarinsa läjään, mutta en toivo hänen sentään henkeään menettävän, edellisen autonsa ainakin kaksi kertaa peruutti lyhtypylvääseen kivaa oli...!

Paasikivi-Kekkosen linjalla!

Sepi
Seuraa 
Viestejä3265
Liittynyt16.3.2005
Reifengas
Tiedämme hyvin kaikki, mikä ahnetta odottaa.

Siinä se vahingonilo.

Ei odota oikeassa elämässä. Vahingonilo kumpuaa usein kateudesta ja voi olla hyvin ilkeää ja sairasta.

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Se paras vahingonilo tulee siitä, kun joku saa ansaitun rangaistuksen. Niinkuin linkkaamassani videossa sälli ensin uhoaa ja sitten saa nolon. Olisi ollut nöyrä, niin ei olisi käynyt mitään. Tai laivan keulassa pariskunta "on olevinaan", niin lätsähtää lokki naamaan. Jos joku vain satuttaa itsensä, niin ei siinä ole mitään hauskaa.

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Sepi
Reifengas

Siinä se vahingonilo.

Ei odota oikeassa elämässä. Vahingonilo kumpuaa usein kateudesta ja voi olla hyvin ilkeää ja sairasta.

Kuten suomalaisessa sananlaskussa: "Se parhaiten nauraa, joka toiselle kuoppaa kaivaa"

Sepi
Reifengas

Siinä se vahingonilo.

Ilkeää se on muttei sairasta, vahingon ilo siis.

asdf
Seuraa 
Viestejä11824
Liittynyt16.3.2005

Vahingoniloa on aika monen asteista. Itse pidän hyväksyttävänä nauraa jonkun ystävän pikkumokille ja he saavat aivan vapaasti nauraa vastaavista asioista minulle. Vakavammista asioista, kuten tapaturmista, joista koituu merkittävää fyysistä tai taloudellista vahinkoa, en naura ja sellaista pidän sopimattomana.

Tai no, jos tapaturman uhri ei sitä itse saa tietää, eihän sellaisesta vahingonilosta haittaa ole, mutten vain itse tunne sellaista vihaa ketään kohtaan, että iloitsisin toisten onnettomuuksista. Ja mielestäni ihmisellä, joka aidosti nauttii muiden kärsimyksistä, on itsellään jotain pielessä, ei välttämättä sillä vihan kohteella.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat