lauri vaara ymmärtää Koshin pohjatoman aggressiivisuuden.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kuka teistä "neroista" kehtaa esiintyä jonkun todellisen henkilön
nimellä. Täytyypä pistää sp:a Lauri Vaaralle ja vähän muuallekin
niin lähtee pahimmillaan esari jauhamaan!

http://www.tiede.fi/keskustelut/search. ... auri+vaara

Tässä oikea Lauri. Oletko samannäköinen?

http://www.ess.fi/keywordarticle.jsp?ar ... n=21&kw=65

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

En nyt mitenkään haluaisi alkaa Bessewisseröimään, mutta eikö ole ilmeistä, että Suomesta löytyy muitakin saman nimisiä ihmisiä!

Vierailija
Gideon
En nyt mitenkään haluaisi alkaa Bessewisseröimään, mutta eikö ole ilmeistä, että Suomesta löytyy muitakin saman nimisiä ihmisiä!

http://www.helsinki.fi/project/metsapal ... 171004.htm

Tuonne ei voi kirjoittaa nimimerkillä. Ja tämän palstan "Lauri Vaaran"
kirjoitukset koskevat lähinnä metsäasioita,joten asiattomasti tässä
kyllä esiinnytään jonain toisena tai ainakin annetaan ymmärtää
olevansa joku "suurikin asiantuntija".
Eli vilunkipeliä anyway!
Ei muuta ku esaria peliin!

Vierailija
SM
Kuka teistä "neroista" kehtaa esiintyä jonkun todellisen henkilön
nimellä. Täytyypä pistää sp:a Lauri Vaaralle ja vähän muuallekin
niin lähtee pahimmillaan esari jauhamaan!

http://www.tiede.fi/keskustelut/search. ... auri+vaara

Tässä oikea Lauri. Oletko samannäköinen?

http://www.ess.fi/keywordarticle.jsp?ar ... n=21&kw=65

Olisko sellainen mahdollisuus, että Lauri Vaara olisi tosiaan osallistunut keskusteluun. Luulenpa niin.

Vierailija

Joo, kaikkien pitää esiintyä omana itsenään. Pitäisi kieltää väärien nimimerkkien käyttö kokonaan. Henkilötunnus olisi kai tarpeeksi yksikäsitteinen ja kaikilla foorumeilla käyttökelpoinen. Eikö Suomi voisi esittää siitä EU-direktiiviä?

Muuten olen tätä mieltä: Kaikille vinkujille bännit, mutta eritoten liian ison avattaren laittajille. Ja CAPS-lokkareille.

PS. Ja vielä niille, joilla on liian lyhyt, siis tuo nimimerkki, ettei voi hakea edellisiä viestejä.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
Pope of Finland
Muuten olen tätä mieltä: Kaikille vinkujille bännit, mutta eritoten liian ison avattaren laittajille.

Firefoxissa saa tuollaiset isonaamaisten tärkeilijöiden kuvat helposti poistettua Adblock Plus-laajennuksella.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Kaikkea sitä näkkeeki. Kattoppa hyvä SM miekö tunnen Vaaran Laurin.
Nähny satoja kertoja, ja olen sen kotitalossaki joskus käyny kylässä.
Tosin soli jo Lauri ja Kerttu lentänhet maailmalle, mutta Laurin isä ja äiti asuthin siinä vielä. Niin ja Erkki seki se taisi olla vielä sillon elossa.
Mutta mitä meinasit tuon linkkisi kuvalla, se ei ollu se Vaaran Lauri, joka
son tännekki kirjotellu, niin että pojankloppi heitäppä höpertämästä.

Vierailija

Viestiketjussa:

Suomalainen metsäteollisuus on mätä ja turmeltunut

Aweb
En usko, että Lauri Vaaraa kauheasti kiinnostaa meidän keskinäinen, lapsellinen kinastelumme ja toisiemme haukkuminen, saati minun "välttelevä ja veltto keskustelutyyli(ni) ja perustelemattomien väitteiden loputon vyörytys." Semminkin kun tuo väite perustuu vain sinun käsitykseesi asiasta, ja siihen suuresti vaikuttaa vuosikausia jatkuneiden melkoisen erimielisten keskusteluittemme historia.

Uskoisin, että agressiivisella tyylilläsi hän enemmänkin tarkoittaa niitä kohtia kirjoituksessasi, jossa haukut häntä valehtelijaksi ja mielisairaaksi, kutsut hänen kirjaansa pokkariksi, Vaaraa itseään messiaakseni, ja ilmoitat että hänen 'pokkarinsa' voidaan havaita ilmiselväksi roskaksi sitä lukemattakin. Anteeksi nyt vain, mutta minullekin on välittynyt tuo agressiivisuutesi, jota itse en nimittäisi näennäiseksi vaan pikemminkin hyvin avoimeksi. Ja on erittäin arveluttavaa, jos perustelet toiseen ihmiseen suuntaamasi asiattomuudet sillä, että minä ärsytän sinua.

Huomiota herättävää on myös se, että edelleen kutsut minun viesteissäni esittämiäni asioita perustelemattomiksi, vältteleviksi ja veltoiksi, vaikka referoimani kirjan kirjoittaja itse sanoo alustukseni olleen asiallinen, ja että olen poiminut siihen "juuri oleelliset asiat."

lauri vaara tosiaan kirjoitti:

lauri vaara
Ei huolta kirjani kömpelöstä käsittelystä nimimerkki ”Aweb”. Olet poiminut kirjastani aloitustekstiin juuri oleelliset asiat. Aloitustekstin pituus on perusteltua, koska metsäalan kolme keskeistä vääristymää, avohakkuut, massiiviset metsäkoneet ja pystykaupat kytkeytyvät toisiinsa. Pystykaupoilla poistetaan kilpailu, jotta turvataan työ massiivisille metsäkoneille, ja avohakkuilla yritetään alentaa metsäkoneiden korkeita korjuukustannuksia. Asiallisessa keskustelussa näitä kaikkia täytyy käsitellä yhdessä.

Johtopäätös: Metsä asiantuntija Lauri Vaara itse on todennut
nimimerkin Aweb kommentit päteviksi ja asiallisiksi.
Näyttääkin siltä että nimimerkki Kosh on tässä syyllistynyt
mielipiteiden laukomiseen tutustumatta faktoihin,kuten Vaaran
kirja.

Pahoitteluni Awebille ja kehoitus Koshille tutustumaan
pätevään lähdekirjallisuuteen. Kuten jo lauri vaarakin sanoi:

lauri vaara

Metsäkoneyrittäjät luonnollisesti tuntevat kilpailun tuomat uhkat. Sen vuoksi on helppo ymmärtää nimimerkki ”Kosh’in” pohjaton agressiivisuus, jolla hän suhtautuu minun vaatimuksiini kilpailusta ja esittämiini tulevaisuuden visioihin. Sen sijaan en voi yhtä ymmärtäväisesti suhtautua tutkijaksi ilmoittautuvan nimimerkki ”Pestiksen” fanaattisuuteen. Lainaan häntä itseään ”Kritiikki on hyvä asia, mutta fanaattisuus vie järjen”.

Puolustatko, Pestis, yhtä kiihkomielisesti pystykauppoja kuin kahta muuta vääristymää, metsäkoneita ja avohakkuita. Eikö olisi viisasta tuoda kilpailu puunkorjuuseen niin yksinkertaisella keinolla, että kirjoitettaisiin puukauppasopimuksessa näkyviin tienvarsihinta ja korjuukustannus sen sijasta, että nyt kirjoitetaan näkyviin vain niiden erotus, kantohinta.

Lauri Vaara

Muutan välittömästi aiheen otsikon paremmin asiaa vastaavaksi.

Pahoitteluni muillekin "asianosaisille".

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtop ... &start=150

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Sado-Masokistilta sado-postia, vai mitä tämä tarkoittaa? Vai onko joku noin jurrissa jo näin alkuviikosta

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
salai
Sado-Masokistilta sado-postia, vai mitä tämä tarkoittaa? Vai onko joku noin jurrissa jo näin alkuviikosta

No,no.
Esitin jo pahoitteluni ja "sysäsin" pallon sinne mihin se kuuluu,
kiitos erään yksityisen vinkin.
Ainahan sitä muutamat viskit tulee nykäistyä silloin tällöin
mutta että jurrissa,pois se minusta!

Vierailija
SM
Viestiketjussa:

Suomalainen metsäteollisuus on mätä ja turmeltunut

Aweb
En usko, että Lauri Vaaraa kauheasti kiinnostaa meidän keskinäinen, lapsellinen kinastelumme ja toisiemme haukkuminen, saati minun "välttelevä ja veltto keskustelutyyli(ni) ja perustelemattomien väitteiden loputon vyörytys." Semminkin kun tuo väite perustuu vain sinun käsitykseesi asiasta, ja siihen suuresti vaikuttaa vuosikausia jatkuneiden melkoisen erimielisten keskusteluittemme historia.

Uskoisin, että agressiivisella tyylilläsi hän enemmänkin tarkoittaa niitä kohtia kirjoituksessasi, jossa haukut häntä valehtelijaksi ja mielisairaaksi, kutsut hänen kirjaansa pokkariksi, Vaaraa itseään messiaakseni, ja ilmoitat että hänen 'pokkarinsa' voidaan havaita ilmiselväksi roskaksi sitä lukemattakin. Anteeksi nyt vain, mutta minullekin on välittynyt tuo agressiivisuutesi, jota itse en nimittäisi näennäiseksi vaan pikemminkin hyvin avoimeksi. Ja on erittäin arveluttavaa, jos perustelet toiseen ihmiseen suuntaamasi asiattomuudet sillä, että minä ärsytän sinua.

Huomiota herättävää on myös se, että edelleen kutsut minun viesteissäni esittämiäni asioita perustelemattomiksi, vältteleviksi ja veltoiksi, vaikka referoimani kirjan kirjoittaja itse sanoo alustukseni olleen asiallinen, ja että olen poiminut siihen "juuri oleelliset asiat."

lauri vaara tosiaan kirjoitti:

lauri vaara
Ei huolta kirjani kömpelöstä käsittelystä nimimerkki ”Aweb”. Olet poiminut kirjastani aloitustekstiin juuri oleelliset asiat. Aloitustekstin pituus on perusteltua, koska metsäalan kolme keskeistä vääristymää, avohakkuut, massiiviset metsäkoneet ja pystykaupat kytkeytyvät toisiinsa. Pystykaupoilla poistetaan kilpailu, jotta turvataan työ massiivisille metsäkoneille, ja avohakkuilla yritetään alentaa metsäkoneiden korkeita korjuukustannuksia. Asiallisessa keskustelussa näitä kaikkia täytyy käsitellä yhdessä.

Johtopäätös: Metsä asiantuntija Lauri Vaara itse on todennut
nimimerkin Aweb kommentit päteviksi ja asiallisiksi.
Näyttääkin siltä että nimimerkki Kosh on tässä syyllistynyt
mielipiteiden laukomiseen tutustumatta faktoihin,kuten Vaaran
kirja.

Pahoitteluni Awebille ja kehoitus Koshille tutustumaan
pätevään lähdekirjallisuuteen. Kuten jo lauri vaarakin sanoi:

lauri vaara

Metsäkoneyrittäjät luonnollisesti tuntevat kilpailun tuomat uhkat. Sen vuoksi on helppo ymmärtää nimimerkki ”Kosh’in” pohjaton agressiivisuus, jolla hän suhtautuu minun vaatimuksiini kilpailusta ja esittämiini tulevaisuuden visioihin. Sen sijaan en voi yhtä ymmärtäväisesti suhtautua tutkijaksi ilmoittautuvan nimimerkki ”Pestiksen” fanaattisuuteen. Lainaan häntä itseään ”Kritiikki on hyvä asia, mutta fanaattisuus vie järjen”.

Puolustatko, Pestis, yhtä kiihkomielisesti pystykauppoja kuin kahta muuta vääristymää, metsäkoneita ja avohakkuita. Eikö olisi viisasta tuoda kilpailu puunkorjuuseen niin yksinkertaisella keinolla, että kirjoitettaisiin puukauppasopimuksessa näkyviin tienvarsihinta ja korjuukustannus sen sijasta, että nyt kirjoitetaan näkyviin vain niiden erotus, kantohinta.

Lauri Vaara

Muutan välittömästi aiheen otsikon paremmin asiaa vastaavaksi.

Pahoitteluni muillekin "asianosaisille".

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtop ... &start=150

Nyt on mennyt sekaisin puurot ja vellit. Pohjaton agressiivisuus??

Vierailija

Tämä viestiketju on sarjassamme taas niin turhaa paskaa,
ettei tällainen kelpaisi edes teini-chatteihin, jos moden silmä kohdalle osuisi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat