Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Hei

Miten tietää jos kanisterissa on bensiiniä tai Dieseliä, kuitenkaan vehkeet ei toimi kun jommalla kummalla.

Ei viitti haistella että ei mee taju.

Kommentit (13)

syytinki
Seuraa 
Viestejä9242
Liittynyt18.8.2008

Eivät maistu. Erityisesti jälkimaku on eri. Hyvin ravinnollisia kuitenkin molemmat.

Olen maistanut ja olen vielä hengissä. Rohkeasti vain maistamaan, ei niitä hörpätä tarvitse. Varsinkin bensan hörppäyksestä kun voi mennä housut pilalle pieraistessa.

Nestemäisistä polttoaineista olen lisäksi maistanut petroolia, tenttua ja pirtua ja ovat erimakuisia nekin. Pirtu on kyllä varsin tulista, että se kannattaa maistaa lantrinkin kanssa.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9242
Liittynyt18.8.2008
tiäremiäs
Olin Avantin vehkeellä leikkaamassa ruohoa ja dieselillä toimii ja aine loppu. Sitä vaan että ei voi bensaa kaataa.

Tämä ei ollut hörhöketju.

http://www.avanttecno.com/www/index.php ... 135&LANG=1

Ihan asiallisiahan nuo ovat kirjoitelleet, että mitä epäilet.

Itsekin väitit, että maistuvat samalta ja heti vastasin, että eivät maistu. Sillä säännöllä olen pärjäillyt ja erotan kyllä tiisselin ja bensan toisistaan.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9242
Liittynyt18.8.2008

Tuolla toisaalla keskustellaan ansiokkaasti dieselin kuolinkorinasta. Tsekkailin haulla ja näyttää olleen mieluisa aihe tämä tiiseli ennenkin. Luultavasti löpöstäkin löytyisi ketju.

Nostinpa sitten tämän ketjun esiin ja ihan kiusallani.

NytRiitti
Seuraa 
Viestejä2701
Liittynyt12.9.2012

syytinki kirjoitti:
Eivät maistu. Erityisesti jälkimaku on eri. Hyvin ravinnollisia kuitenkin molemmat.

Olen maistanut ja olen vielä hengissä. Rohkeasti vain maistamaan, ei niitä hörpätä tarvitse. Varsinkin bensan hörppäyksestä kun voi mennä housut pilalle pieraistessa.

Nestemäisistä polttoaineista olen lisäksi maistanut petroolia, tenttua ja pirtua ja ovat erimakuisia nekin. Pirtu on kyllä varsin tulista, että se kannattaa maistaa lantrinkin kanssa.

Bensan ja dieselin maun suhteen yleissivistyksessäni on aukko, en ole maistanut.

Kaikeahan sitä maistellaan, esim. jonkun mielestä jokin olut maustuu kuselle, itsellä ei ole ko. mausta kokemusta.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä9861
Liittynyt20.1.2013

Veli H. kirjoitti:
syytinki kirjoitti:

Bensan ja dieselin maun suhteen yleissivistyksessäni on aukko, en ole maistanut.

Kaikeahan sitä maistellaan, esim. jonkun mielestä jokin olut maustuu kuselle, itsellä ei ole ko. mausta kokemusta.

Makuasioista ei sovi kiistellä.
Kun joku seuraavan kerran tokaisee, että tämähän maistuu ihan paskalle, niin voidaan todeta että makunsa kullakin.

Lyde19
Seuraa 
Viestejä3388
Liittynyt7.7.2013

2T bensassa on sellainen öljyinen jälkimaku verrattuna 4T bensaan. Pienkone bensiini on vähemmän pahaa kuin normaali. En nyt ole sen enempää hörppinyt mitä suuhun sattuu tulemaan kun siirtää kanisterista toiseen letkulla.

NytRiitti
Seuraa 
Viestejä2701
Liittynyt12.9.2012

tiäremiäs kirjoitti:
Hei

Miten tietää jos kanisterissa on bensiiniä tai Dieseliä, kuitenkaan vehkeet ei toimi kun jommalla kummalla.

Ei viitti haistella että ei mee taju.

Varhaislapsuudesta palautuu muisto, jolloin olisi ollut tarpeen tunnistaa edes polttoaineen haju.

Perämoottori toimi bensa/öljy seoksella, kanisterissa merkintöjen mukaan oli valmiiksi sekoitettua, mutta sisälsikin pesuainetta. En saanut kehuja, kun täytin sillä moottorin tankin.

Makipz
Seuraa 
Viestejä644
Liittynyt11.12.2016

Lyde19 kirjoitti:
2T bensassa on sellainen öljyinen jälkimaku verrattuna 4T bensaan. Pienkone bensiini on vähemmän pahaa kuin normaali. En nyt ole sen enempää hörppinyt mitä suuhun sattuu tulemaan kun siirtää kanisterista toiseen letkulla.

2T bensan erottaa jo visuaalisillakin aistimuksilla.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat