Seuraa 
Viestejä3403
Liittynyt30.5.2010

Evoluutiohan on jo ratkaistu.

Miksi sitä jauhetaan edistyksellisen tiede-lehden palstoilla?

Rinnan rikkahat ajavat,
käsityksin köyhät käyvät.

Sivut

Kommentit (18)

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Evoluution tutkiminenhan on yksi mielenkiintoisimpia aiheita tieteissä. Jatkuvasti löytyy uutta ja kiinnostavaa tietoa eri eliöiden evoluutiosta.

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

syytinki
Seuraa 
Viestejä9316
Liittynyt18.8.2008
CE-hyväksytty
Vapaa radikaali
Ei, mutta historian tekemisen voisi kyllä jo lopettaa, kun se on tehty jo.

Odottakaa! Mä en oo vielä kerinny.

Ihan uteliaisuuttani tiedustelen, että mille vuosikymmenelle tai vuosisadalle olet ehtinyt.

Itse olen menossa jo 1950 -luvulla. Taisin saada silloin ekat farkut.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9316
Liittynyt18.8.2008
CE-hyväksytty
No kun mä en oo tehny vielä päivääkään...

Ai niin. Luin huonosti.

Emmäkään. Osuuteni maapallon historiasta on kyllä jäänyt tekemättä. Ei tuota osuutta ole kyllä edes tarjottu. Pimeetä pulloa kyllä joskus.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9316
Liittynyt18.8.2008
Vatkain
Historiaa ei tehdä. Historiaa kirjoitetaan.

Eipäs.

Jos sytytän Efesoksen Afroditen temppelin tulee teen historiaa ja sitten vasta joku voi siitä kirjoittaa tai kertoa, että "ryyppäsi putelin jalkkaria ja sitte joku pölhö anto sille stidit ja eikös tuo mennyt ja polttanut lähimmän pytingin".

Se nyte on jo kyllä poltettu, että olen siinäkin hiukka myöhässä.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
syytinki
Vatkain

Eipäs.

Jos sytytän Efesoksen Afroditen temppelin tulee teen historiaa ja sitten vasta joku voi siitä kirjoittaa tai kertoa, että "ryyppäsi putelin jalkkaria ja sitte joku pölhö anto sille stidit ja eikös tuo mennyt ja polttanut lähimmän pytingin".

Jos poltat Afroditeen temppelin niin se ei jää historiaan jos joku ei sitä kirjoita. Voit polttaa vaikka sata temppeliä mutta kirjoittamatonta historiaa ei ole. Kukaan ei tiedä urotyöstäsi jos sitä ei kirjoiteta.

Hämmentää.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9316
Liittynyt18.8.2008
Vatkain
syytinki
Vatkain

Eipäs.

Jos poltat Afroditeen temppelin niin se ei jää historiaan jos joku ei sitä kirjoita. Voit polttaa vaikka sata temppeliä mutta kirjoittamatonta historiaa ei ole. Kukaan ei tiedä urotyöstäsi jos sitä ei kirjoiteta.

Onpas olemassa.

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Pieraisin eilen peiton alla. Se pieraisu tapahtui, vaikka ei ollutkaan kirjoitettu muistiin, eli on tapahtuma aikajanalla ja siis historiaa. Kaikki ollut liike tästä hetkestä ajassa taaksepäin on historiaa, oli se tallessa tai ei. Elämän syntyhetkeäkään ei ole osattu tarkalleen panna kalenteriin, mutta on se tapahtunut ennen nykyhetkeä eli on siis historiaa.

edit. Menneisyyttä olisi ehkä parempi sana, mutta menneisyyshän on synonyymi sanalle historia, vai eiks je?

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Marssilainen
Pieraisin eilen peiton alla. Se pieraisu tapahtui, vaikka ei ollutkaan kirjoitettu muistiin, eli on tapahtuma aikajanalla ja siis historiaa. Kaikki ollut liike tästä hetkestä ajassa taaksepäin on historiaa, oli se tallessa tai ei. Elämän syntyhetkeäkään ei ole osattu tarkalleen panna kalenteriin, mutta on se tapahtunut ennen nykyhetkeä eli on siis historiaa.

edit. Menneisyyttä olisi ehkä parempi sana, mutta menneisyyshän on synonyymi sanalle historia, vai eiks je?

Historia on ajanjakso, jolloin kirjoitusta on esiintynyt. Sitä edeltävää aikaa sanotaan esihistoriaksi. Totta kai pieru on tapahtunut, mutta ei se mitään historiaa vielä ole. Paitsi nyt kun kirjoitit, että pierasit. Teit siitä historiaa.

syytinki
Vatkain
syytinki
Onpas olemassa.

Kenelle?

Pyramidit, Sven Dufva.

Hämmentää.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat