Seuraa 
Viestejä5000
Liittynyt21.6.2009

Seurattuani jonkin aikaa ketjua tekniikka-ja-energia-f1/vipukirves-suomalainen-keksinto-t59179.html olen ehkä karaistunut ja ajattelin aloittaa lukemaan ParastaSuomalaistaKaunokirjaa eli Volter-vainaan tajunnanvirtaa Alastalon salissa.

Kun olen saanut sen valmiiksi aion lukaista Tiede-palstan Lalli ja Erik-ketjun läpi. Sen jälkeen olen aito IronButt-lukija ja taas hieman enemmän sivistynyt.

Oletko sinä jo lukenut ko. kirjan? Jos olet niin miksi, tai et ole niin miksi et?

Helpottaakseni urakkaani, onko saatavana äänikirjana?

Yleinen mielipide on aina väärässä.

Kommentit (8)

Reifengas
Seuraa 
Viestejä3236
Liittynyt30.5.2010

Kirja on on ihan hyvä, vaikka Volter Kilpi sanoikin, ettei savolaisten kanssa voi keskustella.

Se on vain kirjailijan rajoittuneisuutta.

Huumoriahan ne Kilven jutut ovat.

Tai peräti fantasiaa, kuten Gulliverin matka.

Rinnan rikkahat ajavat,
käsityksin köyhät käyvät.

Vierailija

Juu kirja on melkein yhtä hyvä, kuin erään lestd.from hell tuotanto. 18 sivua luettu.
Paljon puhetta tyhjästä. ***** en lue enää yhtään kirjaa missä ei ole sisältöä.
Onhan noi kieleelisesti varsin näppäriä ja taitavia. Mutta toi on lähennellyt
oppilaiden kidutusta, Mutta pitäähän moni siitä jokisarjastakin.
Jollain tasolla ymmärrän, mutta ei nappaa.

ing geolog
Seuraa 
Viestejä6351
Liittynyt28.9.2008

Pitäisi kokeilla, ainakaan samaan "tajunnanvirtaan" kuuluvaa James Joycen Odysseiaa, yritin ainaskin lukea...
Heh Pentti Haanpäätä oli paljon helpompi lukea....

Mutta minäkin voin tehdä virheitä, kerran nuorena sytytin, Haaparannan kaupunginhotellissa, tupakin väärästä päästä.

MooM
Seuraa 
Viestejä6322
Liittynyt29.6.2012

Vastausvaihtoehdoista puuttuu "aloittanut, mutta en jaksanut loppuun". Ko. teoksen osalta varsin yleinen tilanne, veikkaan. Tietysti lopputulemaltaan sama kuin "en".

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat