Seuraa 
Viestejä1316
Liittynyt15.3.2013

Mielestäni moderaattoreiden tulisi puuttua tällaisiin keskustelujen tuhoajiin.
Nimenomaan siihen, että he yrittävät tuhota KESKUSTELIJAN!!!

Siksi täällä on vain näennäisasioita jotka KAIKKI perustuvat wikipedian linkkeihin, äärimäisen harvoin muihin.
Ja taso laskee..

Kommentit (6)

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

post2022563.html#p2022563

Yritin keskustella, mutta ei sinua sitten kiinnostanut, Mr. Smith? Jäi vähän epäselväksi että enkö ole tarpeeksi tieteellinen vaiko henkinen persoona mielestäsi? En loukkaantunut henkilöäni koskevista kommenteistasi, mutta uteliaisuus jäi!

Mr. Smith
Seuraa 
Viestejä1316
Liittynyt15.3.2013

No kyllä se vain kiinnosti.
Olen ollut pois palstalta.
Ihan mielenkiintoisestihan sinä kirjoitat...mutta kuten arvelin, olisko ollut parempi olla analysoimatta tyyliäsi?
Jotenkin vain näin sen näin.
En siis mitenkään halunnut loukata, päinvastoin.

Ihmiset ovat monesti sellaisia, että he kirjoittavat mitä heiltä odotetaan kirjoittavan.
Ja se on vain omassa päässä se.

Erotut eduksesi kahdessa asiassa:

Et alennu solvaamaan ketään, ja siinä on muillekin mallia.
Toisin kuin monet, et perusta tekstejäsi wikipedialinkittelyihin, vaan kerrot asioita ja mielipiteitäsi omin sanoin.
Ja se on hyvä se.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Kiitos. Ja saa minun puolestani arvioita heittää, tuli vain vähän huvittunut olo kun sain käsityksen että pidät minua varsin tiedekeskeisenä ihmisenä ja henkisyys on nolla. Kuitenkin olen melkoisen pätkän elämääni kaikenlaiselle "hörhöilylle" omistanut, en vain koe näin vanhemmiten valtavaa tarvetta toitottaa niistä asioista jatkuvalla syötöllä. On ne silti aina taustalla, tallella.

Ja tosiaankaan en ehkä ole maailman selkein kirjoittaja, varsinkin jos haluan esittää asian "varovaisemmin" eli antaa ihmisille mahdollisuuden ajatella jostain asiasta toisin kuin minä itse teen. Esmes siis jos puhuisin vaikkapa reinkarnaatiosta, niin en halua ketään käännyttää, vaan toiset voivat ajatella ne asiat ihan miten he soveliaaksi kokevat. (Niinhän he tietysti tekevät jokatapauksessa... heh.)

Mr. Smith
Seuraa 
Viestejä1316
Liittynyt15.3.2013

Hei.. Come On.."henkisesti nolla" on vain, ja vain sinun sanomistasi, ei minun..
väärinkäsityksiä ei saa tieten tahtoen luoda.
Ehkäpä tarvitset potkun perseelle tuossa asiassa.
ET ole henkisesti nolla vaan mittelöit monestikin isojen arvojen kanssa.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat