Seuraa 
Viestejä848
Liittynyt30.9.2005

Vaikka olenkin urheilijana jo veteraani-iässä (34 vuotias) olen nyt saanut uutta intoa ryhtyä panostamaan hieman enemmän 800 m ja 1500 m juoksuihin. Toki tämä on vain tällaista kilpakuntoilijatasoista hommaa edelleen.

Ainakin beta-alaniini taitaisi olla hyödyllistä tuollaisissa 2-5 minuutin suorituksissa? Mitä muuta kannattaisi kokeilla?

Minua siis kiinnostavat nämä kestävyysurheilun lyhimmän ääripään suoritukset, mutta en pane pahakseni vaikka tähän ketjuun tulisi asiaa maratoonarinkin ravinteista, nekin varmaan monia kiinnostavat.

Sivut

Kommentit (32)

jussipussi
Seuraa 
Viestejä42492
Liittynyt6.12.2009
iisakka
Vaikka olenkin urheilijana jo veteraani-iässä (34 vuotias) olen nyt saanut uutta intoa ryhtyä panostamaan hieman enemmän 800 m ja 1500 m juoksuihin. Toki tämä on vain tällaista kilpakuntoilijatasoista hommaa edelleen.

Ainakin beta-alaniini taitaisi olla hyödyllistä tuollaisissa 2-5 minuutin suorituksissa? Mitä muuta kannattaisi kokeilla?

Minua siis kiinnostavat nämä kestävyysurheilun lyhimmän ääripään suoritukset, mutta en pane pahakseni vaikka tähän ketjuun tulisi asiaa maratoonarinkin ravinteista, nekin varmaan monia kiinnostavat.




Rytmihäiriöistä valitelleet muistaakseni ko BA ketjussa täällä aiemmin jotkut henkilöt...

Korkeanpaikan harjoittelu, alppimaja, verensiirto, EPO.

Noillahan saavutetaan kaikilla sama efekti. Kaksi viimeistä toki kipailussa kiellettyjä.Tollasen alppimajan saa tosi halvallakin. Riittää, että nukkuu vähähappisessa ilmassa. Jossain dokumentissa Floyd Landis demonstroi halpaa laitettaan, joka oli kyhätty jostain isosta putkesta, jonka sisälle mentiin nukkumaan.

iisakka
Vaikka olenkin urheilijana jo veteraani-iässä (34 vuotias) olen nyt saanut uutta intoa ryhtyä panostamaan hieman enemmän 800 m ja 1500 m juoksuihin. Toki tämä on vain tällaista kilpakuntoilijatasoista hommaa edelleen.

Ainakin beta-alaniini taitaisi olla hyödyllistä tuollaisissa 2-5 minuutin suorituksissa? Mitä muuta kannattaisi kokeilla?

Minua siis kiinnostavat nämä kestävyysurheilun lyhimmän ääripään suoritukset, mutta en pane pahakseni vaikka tähän ketjuun tulisi asiaa maratoonarinkin ravinteista, nekin varmaan monia kiinnostavat.




http://www.pakkotoisto.com/ravinto/

Vomies
Seuraa 
Viestejä2882
Liittynyt4.9.2010
Nutria
Korkeanpaikan harjoittelu, alppimaja, verensiirto, EPO.

Noillahan saavutetaan kaikilla sama efekti. Kaksi viimeistä toki kipailussa kiellettyjä.Tollasen alppimajan saa tosi halvallakin. Riittää, että nukkuu vähähappisessa ilmassa. Jossain dokumentissa Floyd Landis demonstroi halpaa laitettaan, joka oli kyhätty jostain isosta putkesta, jonka sisälle mentiin nukkumaan.




K-Kaupan muovipussi päähän ja siihen pieniä reikiä.

Vaka vanha Väinämöinen, tietäjä iänikuinen.

Nutria
Gino Odjick
Miten olisi astaksantiini? Itse ainakin huomasin eron, esim. huonosti nukuttujen yöunien jälkeen treeni ei yleensä kulkenut mutta astaksantiinin kanssa virtaa tuntui riittävän paremmin.

http://articles.mercola.com/sites/artic ... ealth.aspx


Melkoinen hömppäsivusto toi Mercola.com.



No ottamatta kantaa onko hömppäsivusto vai ei niin astaksantiinista löytyy tietoa muualtakin. Tuon nyt laitoin linkiksi ensimmäisenä hakutuloksena "astaxanthin sport performance" -haulla.

RedTwilight
Seuraa 
Viestejä349
Liittynyt29.12.2010
iisakka

Ainakin beta-alaniini taitaisi olla hyödyllistä tuollaisissa 2-5 minuutin suorituksissa? Mitä muuta kannattaisi kokeilla?.



Itse ajattelin testata sitrulliinimalaattia.

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007
iisakka
Vaikka olenkin urheilijana jo veteraani-iässä (34 vuotias) olen nyt saanut uutta intoa ryhtyä panostamaan hieman enemmän 800 m ja 1500 m juoksuihin. Toki tämä on vain tällaista kilpakuntoilijatasoista hommaa edelleen.

Ainakin beta-alaniini taitaisi olla hyödyllistä tuollaisissa 2-5 minuutin suorituksissa? Mitä muuta kannattaisi kokeilla?

Minua siis kiinnostavat nämä kestävyysurheilun lyhimmän ääripään suoritukset, mutta en pane pahakseni vaikka tähän ketjuun tulisi asiaa maratoonarinkin ravinteista, nekin varmaan monia kiinnostavat.


Harmi että tietyt hallusogeenit ovat kiellettyjä, varsinkin urheilussa ja kuntoilutoiminnassa. Tiedän että niiden avulla ihminen saa itsestään irti paljon enemmän kuin ilman niitä. Onko mahdollista että ainakin lyhyen matkan suoritus paranee jos ennen lähtöviivalle asettumista hengittää puhdasta happea tai jotain vastaavaa, mistä ei tietenkään pidä jäädä kiinni jos se on kiellettyä? Maratoonarille kyllä kehotan syömään ruisleipää ennen lähtöä, ja nauttimaan hedelmäsokerista mehua missä ei ole hiilihappoa.

"The universe is a big place, perhaps the biggest".
"Those of you who believe in telekinetics, raise my hand".
Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat