Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

imaistui ikuistuen kamerani filmille. Skannauksen jälkeen sen sisältämä tieto vaelsi bitteinä kuvasivustolleni, oheiseen osoitteeseen.
http://naispaholainen.kuvat.fi/kuvat/Ar ... 4+2013.jpg
Mikä lienee kuvassa?

Kommentit (10)

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

Olisikohan Helsingin Seurasaaren nudistirannan pukuhuone?

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

MooM
Seuraa 
Viestejä7226
Liittynyt29.6.2012
Seppo_Pietikainen

Miksi nudistirannalla tarvitaan pukuhuone? Jos on siellä tissi/munasillaan päivän pyörinyt, niin tarvitaanko sitten näkösuojaa pukeutumiseen? Tai riisuutumiseen?

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Piru Naiseksi
Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

Kuumottaa, kuumottaa, kuomaset mutta ei polta. Helsinkiläistä paikkaa siis kuva esittää. Yrittäkää vielä, jos jaksatte (kiinnostua kuvatuksistani).
Nudistien pukusuoja-asiaan esitän kommentin: Moni nakuna mieluusti oleileva nakuistuu mieluusti suojassa. Ainakin itse koen kuuluvani tähän tyyppiin. (Tosin nakuiluinnostustani hillitsee se, että vaatteet suojaavat monelta epämiellyttävältä asialta kuten itikoilta ja liialta keskustähtemme energiatuotokselta.)

syytinki
Seuraa 
Viestejä9316
Liittynyt18.8.2008
MooM
Seppo_Pietikainen

Miksi nudistirannalla tarvitaan pukuhuone? Jos on siellä tissi/munasillaan päivän pyörinyt, niin tarvitaanko sitten näkösuojaa pukeutumiseen? Tai riisuutumiseen?

No ei, mutta kuivat ja omat kledjut tekee gutaa kun ajaa raitsikalla kotio.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Piru Naiseksi
Kuumottaa, kuumottaa, kuomaset mutta ei polta. Helsinkiläistä paikkaa siis kuva esittää. Yrittäkää vielä, jos jaksatte (kiinnostua kuvatuksistani).
Nudistien pukusuoja-asiaan esitän kommentin: Moni nakuna mieluusti oleileva nakuistuu mieluusti suojassa. Ainakin itse koen kuuluvani tähän tyyppiin. (Tosin nakuiluinnostustani hillitsee se, että vaatteet suojaavat monelta epämiellyttävältä asialta kuten itikoilta ja liialta keskustähtemme energiatuotokselta.)

Ja saattaahan joku tiukkapipo närkästyä kun matkustaa nakuna Vuosaaresta Seurasaareen uimaan...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

MooM
Seuraa 
Viestejä7226
Liittynyt29.6.2012
Seppo_Pietikainen
Piru Naiseksi

Ja saattaahan joku tiukkapipo närkästyä kun matkustaa nakuna Vuosaaresta Seurasaareen uimaan...

no en mä tuota ihmetellyt, vaan sitä, miksi nudistirannalla pitää olla näkösuojaa riisumiseen/pukemiseen. Joku penkki, sadesuoja sateen varalta tms on eri juttu, ovat käytännöllisiä. Eikö niitä vaatteita voi riipaista päältä ja päälle ihan näkyvillä, jos nakuna on ko. toimien välissä? Samalla tavalla olen ihmetellyt lääkäreiden vastaanotolla niitä sermejä. Mulle ainakin jossain gynellä on ihan sama, missä ne pöksyt riisuu (siis siinä suljetussa vastaanottohuoneessa ), kun sieltä alapuolisko paljaana pitää siihen sängylle kuitenkin kammeta.

Mutta en siis sano, että jotain pitäisi, kunhan tuli vaan mieleen.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat