Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Jos lähettää jollekki yv:n ja se ei sitä lue, niin jumittaako se maailmanloppuun asti tuolla lähtevissä vai onko siinä joku aika että se poistuu itekseen?

Hämmentää.

Kommentit (8)

Sellainen mielikuva mulla on, että siellä se nököttää, ellei tule luetuksi tai ellet itse poista sitä sieltä (jolloin se ei enää voikaan tulla luetuksi). En ole itse kuitenkaan pyörittänyt tällaista foorumia, niin en tiedä onko ylläpitäjän asetuksissa mahdollisuutta vaikuttaa tuohon, mutta jokusen kerran näitä phpBB-pohjaisia käyttäessäni olen havainnut tuollaista (joskaan tietenkään koskaan en ole vielä ehtinyt ikuisesti viestiä siellä lojuuttaa...)

Ja olisihan se nyt erittäin epäloogista ja käyttäjää hämäävää, jos viesti katoaisi sieltä itsekseen. Aiheuttaisi ehkä mielenterveysongelmiakin, "varmasti kirjoitin sen viestin sillon, mutta ei se oo täällä lähtevissä eikä lähetetyissäkään, wtf"...

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Ok. Eiku ietin vaan että ku oon kuukausia sitte lähettäny yv:n ja nyt se ei enää oo siinä lähtevissä semmosena tummennettuna.

Hämmentää.

Vatkain
Ok. Eiku ietin vaan että ku oon kuukausia sitte lähettäny yv:n ja nyt se ei enää oo siinä lähtevissä semmosena tummennettuna.

Onko se missään enää?

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

On se lähetetyissä. Eli vissiin se on sitte menny perille ja saaja sen lukenut. Tai ainakin avannut ja saanut. Mistä tuon tietää vaikka olis samontein poistanut lukematta.

Hämmentää.

Vatkain
On se lähetetyissä. Eli vissiin se on sitte menny perille ja saaja sen lukenut. Tai ainakin avannut ja saanut. Mistä tuon tietää vaikka olis samontein poistanut lukematta.

Joo, sillon ku vastaanottaja avaa viestin, se siirtyy lähettäjän lähtevät-kansiosta lähetettyihin.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Stupp
Vatkain

Joo, sillon ku vastaanottaja avaa viestin, se siirtyy lähettäjän lähtevät-kansiosta lähetettyihin.

No joo, tietenkin kun järellä miettii. Kiitos kun näit vaivaa ja veivasit tämän mulle rautalangasta

Hämmentää.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Vatkain

Phony?

Kyllä se viesti taitaa odottaa siellä maailman tappiin, eli jos se on kadonnut lähtevistä, se tarkoittaa sitä, että vastaanottaja on sen avannut.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat