Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Itselläni on sellainen "kampaus" etten ole tarvinnut vuosiin.

Kommentit (10)

Hillman
Seuraa 
Viestejä1108
Liittynyt19.11.2010

Sekopäisenä on menty melko hyvällä flaksilla (naisten suhteen) muija on 19 vuotta nuorempi...!

Donek eris felix, multos numerabilis amicos

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Pistin että joka päivä, vaikka en sitä joka päivä käytäkään kun on nykyään tämmönen lyhyt tukka. Sillon vaaan käytän jos pitää lähteä ulos. Sillon ku oli vielä hevipiiska ni piti harjata joka päivä vaikka vaan ähöttikin kämpillä.

Hämmentää.

MooM
Seuraa 
Viestejä6322
Liittynyt29.6.2012
block52
Täysin hyödytön vehje jos suunnitelee hiustyylinsä oikein.

Kyllä mulla hiustyylin valinta perustuu johonkin muuhun kuin kamman tarpeeseen... Joo, pitkän tukan kanssa harja on helpoin, mutta ilmankin pärjää kahdeksanpiikkisellä (kaksi kättä, mutta peukaloita ei juuri käytetä), jos panee tukan kiinni. Kammalla tupeerataan ehkä kerran kuussa.

Vierailija

En. Enkä käytä harjaakaan. Oli toki aika, jolloin käytin harjaa mutta silloin hiuksia oli metrin verran enemmän. Tosin silloinkaan en jaksanut joka päivä kuontaloa sukia, vaan joka toinen päivä sai riittää.

Vierailija

Olen ajaellut jo noin 8 vuotta tukkani 11 mm sänkeen joten ei ole kammasta mitään iloa.
Partaa tai viiksiäkään ei ole.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Wiiriäinen
Olen ajaellut jo noin 8 vuotta tukkani 11 mm sänkeen joten ei ole kammasta mitään iloa.
Partaa tai viiksiäkään ei ole.

Miksi just 11 mm? Miksi ei 15, 13, 9 tai 7 mm?

Hämmentää.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä27655
Liittynyt13.5.2005
MooM
block52
Täysin hyödytön vehje jos suunnitelee hiustyylinsä oikein.

Kyllä mulla hiustyylin valinta perustuu johonkin muuhun kuin kamman tarpeeseen...

Käytönnöllisyyssyistä on hyvä ottaa olennaiset asiat huomioon.

Heti kun omat hiukseni alkaisivat vatia kampaa, leikkaan ne taas koneella noin sentin-puolentoista mittaisiksi.

ps. Tän täytyy olla palstan paras ketju

Riittoisampi keskustelukumppani.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat