Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Hankin Asus Phone Tabletin pari viikoa sitten ja liitin siihean 32 G:n mikrokortin. Kämmänä minulla on muutama ongelma. Pääseekö kortille muuta kautta kuin kytkemällä tabletti läppäriin? Tunteeko joku soveluksen, jolla voi nauhoittaa esim. tabletin Spotify sovelluksesta musiikkia mikrokortille.

Kommentit (5)

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Olettaen, että kortti formatoitu tavallisiin FAT32, exFAT tiedostojärjestelmiin, voit liittää sen koneesen vaikka USB-sovittimen avulla.
esim

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... SB-vaylaan

Tosin:
Samsung on hiljattain väsännyt F2FS -järjestelmän Androidille ja Linuxille, jolle ei ole tuke Windowsille ja vaatii Linuxien puolella uudehkon kernelin. En tiedä sitten koska alkavat sitä hyödyntää/hyödyntävätkö sitä jo nyt ja aikovatko edes käyttää sitä muistikorteilla.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Vierailija

Minulla on siis asennetuna mikroSD-kortti Asus Phone Tablettiin mutta en löydä reittiä kortille. Onko se mahdollitsa vain kytkemällä tabletti läppäriin vai miten on?

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Mihin muotoon kortti on alustettu?

Kyllä se pitäisi näkyä ainakin FAT-muotoisena. Kaikki Androidit eivät varmaan tue Windowsin käyttämää exFATia.

Minulla kortti näkyy polussa /storage/extSdCard
Tietysti tuota Androidia tulee niin monessa muodossa, että en osaa sen tarkemmin sanoa.

Tuossa kunnollinen tiedostoselain:
https://play.google.com/store/apps/deta ... ndroid.pop
jos tabletin versio ei toimi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Vierailija

En tiedä mihin muotoon mikroSD-korttini on alustettu. Laitoin sen suoraan kaupan pakkauksesta koneeseen ja se näkyi välittömästi asetuksissa.

Vierailija

Muutoin Asus tabletti onpelannut moitteetomasti. Olen siihen tyytyväinen.Olisi mukava lukea muiden käyttökokemuksia samasta laitteesta.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat