Pelastakaa minut ennen tuhoa!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Päädyin jossain vaiheessa vahingossa tiede.fi keskustelu alueelle. Ongelmana on että en pysty olemaan hetkeäkään poissa kyseisestä paikasta en tahdo päätyä esim. Koshin, Mummon taikka Awebin kaltaiseksi, jotka viestittelevät keskimäärin 10 viestiä päivässä.

Eli toisinsanoen haluan että minulla on jatkossakin elämää muuallakin kuin täällä. Edellä mainituilla ihmisillä ei ilmeisesti ole. <- Ei tarvitse ottaa loukkauksena.

Olen tällä hetkellä lukenut kaiken mieltä kiinnostavan jutun, mutta silti on pakko olla kokoajan ja odottaa uusia mieltä kiinnostavia juttuja.

Btw tiäremiähellä on parhaat jutut.

Kommentit (14)

Euphemos
Seuraa 
Viestejä793
Liittynyt16.3.2005

Ja kymmenen viestiä päivässäkö on muka paljon? Löytyy kyllä semmoisiakin keskusteluboardeja, joilla on niin omistautunutta väkeä, jotta postailevat sadankin viestin päivätahdilla. Viitisen vuotta sitten pidin semmoista 25 viestin päivätahtia (eikä edes mitään muutaman sanan tsättimistä) eräällä kookkaalla suomenkielisellä foorumilla, mutta sittemmin on kyllä löytynyt muutakin tekemistä.

Itse asiassa näen netinkäyttöä opettelevalle seilailijalle olennaisen tärkeänä kehitysvaiheena sen, että jaksaa päivittäin viettää tuntikaupalla aikaa mieleistensä keskustelujen parissa etenkin sen terapeuttisen ja rentouttavan vaikutuksen vuoksi. Kyllä se into sitten myöhemmin laantuu irl-kiireiden iskiessä päälle.

Nervus rerum

Vierailija

naama: hae käyttäjävalikosta Simonahon,tai Jukterin (joulupukki kai tällä hetkellä)viestit ja lue niit kolme tuntia yhteenkyytiin. Saat yliannoksen ja sinun on poistuttava tosielämään.

Minä roikun netissä ihan pitkästymistäni. Eläkkeellä aikaa on vaikka kuinka, eikä yhden äijän huushollissa ole paljoakaan hoidettavaa. Kerkiän silti kyläilemään, jumppaamaan ja lukemaan kirjoja.

Miksi otat herneitä nenuusi toisten ajanviettotavoista? Tämä ei ole syntiä, ei lihota eikä tiettävästi aiheuta syöpää hiirille.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
naama

Sorry. Olet jo tuhon oma.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija
Vaari
naama

Sorry. Olet jo tuhon oma.

Jotenkin nauroin tuolle.

Mutta itseäni vaivaa sama juttu, en kirjoittele paljoa mutta lueskelen muiden juttuja - aktiivisesti.

Vierailija

No jaa... onhan sitä pahempiakin tapoja tuhlata aikaa. Esimerkiksi http://www.albinoblacksheep.com/flash/curveball.php.

Jos haluat päästä eroon keskustelupalstasta, ala lukea ID/kreationismi ketjuja. Vaikutus on sama kuin Mummon hoitotavalla, paitsi että saattaa vahingossa oppia jotain uutta evoluutiosta. Tai lue Gideonin viestejä.

ps. Älkää katsoko linkkiä, tai olette tuomittuja addiktioon. Itse olen pelannut kyseistä peliä kuukauden verran, ja ennätys on n. 26000.

Vierailija

Arrgh, yllytyshulluna tein tietysti sen, mitä kiellettiin (Pandora on kolmas nimeni). Sydän alkoi tykyttää hulluna...Toisaalta tuo vaatinee niin lyhyttä reaktioaikaa, että turhaudun pian..

Vierailija

Tarkemmin ajatellen, taitaa olla liian myöhäistä. Hait apua täältä ja avasit uuden viestiketjun. Pakkovieroitus on oikea keino. Yliannostus olisi voinut toimia, ellet olisi vielä avannut yhtään viestiketjua.

ps. Olen pahoillani, mutta kyseinen esimerkki on mielestäni hyvä, aiheuttaahan se melkein yhtä vahvaa addiktiota, kuin tämä palsta. 8. taso on kertakaikkisen mahdoton!

Vierailija
naama
Päädyin jossain vaiheessa vahingossa tiede.fi keskustelu alueelle. Ongelmana on että en pysty olemaan hetkeäkään poissa kyseisestä paikasta en tahdo päätyä esim. Koshin, Mummon taikka Awebin kaltaiseksi, jotka viestittelevät keskimäärin 10 viestiä päivässä.

Eli toisinsanoen haluan että minulla on jatkossakin elämää muuallakin kuin täällä. Edellä mainituilla ihmisillä ei ilmeisesti ole. <- Ei tarvitse ottaa loukkauksena.

Olen tällä hetkellä lukenut kaiken mieltä kiinnostavan jutun, mutta silti on pakko olla kokoajan ja odottaa uusia mieltä kiinnostavia juttuja.

Oletko katsonut heidän viestiensä tasoa? Voisiko se olla se syy miksi niitä on kyseisillä hekilöillä niin paljon?

Vierailija

Voi. Heiluttaa sitä mailaa kun pallo osuu siihen. Hieman harjoittelua, ja se lähtee yleensä jopa oikeaan suuntaan.

Vierailija

Nonni ratkaisu löytyi olin kipeenä viis päivää enkä ollu lähelläkään tätä paikkaa enkä edes tietokonetta. Mut perkele taas töissä ja terveenä heti täällä 8h/päivä..

Eli täytyy olla kipee loppuelämä..

Uusimmat

Suosituimmat