Seuraa 
Viestejä979
Liittynyt27.8.2007

Mitkä ovat palstan miesten mieltymykset naisten suhteen ensikohtaamisessa? Women's Health -lehti sai kyselyn perusteella seuraavan järjestyksen:

1. Silmät
2. Hymy
3. Rinnat
4. Hiukset
5. Paino
6. Sääret
7. Tyyli
8. Takapuoli
9. Pituus
10. Iho

http://www.iltalehti.fi/nainen/20130910 ... 9_na.shtml

Itse olen aina ollut sitä mieltä, että hyvä & timmi perse on paras

" sähkö (se sähkö, jota tuotetaan mm. voimalaitoksissa) ei ole energiaa "
- Vastaaja_s24fi

“Jos et ole kaksikymppisenä vihreä, sinulla ei ole sydäntä. Mutta jos et ole nelikymppisenä perussuomalainen, sinulla ei ole aivoja.”
- Cargo

Sivut

Kommentit (23)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä30889
Liittynyt16.3.2005
Cargo
Itse olen aina ollut sitä mieltä, että hyvä & timmi perse on paras

Taitavat pojat olla hieman kaunistelleet totuutta. Kyllä minä tsekkaan ensin rintavarustuksen ja yleisen muodokkuuden (vyötärö, lantio, maha, lihavuus, ryhtikin varmaan vaikuttaa), sitten pään (kasvot, hiukset, ilmeet sen tarkemmin on mahdotonta sanoa). Mutta eipä noilla pintaseikoilla ole paljoa väliä enää siinä vaiheessa, kun tutustuu persoonaan, kunhan ei ulkonäkö ole mitään friikkitasoa.

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Saa olla vaikka kuinka missi, mutta jos on turpa rutussa, niin olkoon.

Mutta kyllähän huomio käy kaikilla osa-alueilla. Silmiin mulla silti ihan ekana osuu katse.

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Mouho
Seuraa 
Viestejä2673
Liittynyt29.4.2011

Idioottimaisia nuo vaihtoehdot, mitä ovat kyselyssä antaneet. Ei sitä nyt noin tarkkaa zoomausta heti ekana tee.
Kasvot: kokonaisuus
Vartalo: kokonaisuus

Ja jos nuo natsaa, niin sitten ehkä tarkemmin katsoo.
Vartalosta: Lantionseutu (ei siis pelkkä perse)
Kasvoista: Silmät ja hymy

*Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä.
.....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.

Mouho
Seuraa 
Viestejä2673
Liittynyt29.4.2011
Marssilainen
...

Silmiin mulla silti ihan ekana osuu katse.

Hmm... tuo riippuu varsin paljon siitä missä/ miten kyseiseen leidiin törmää. Jos ihan lähietäisyydellä on heti niin minäkin katson ihmistä, niin miestä kuin naista, silmiin. Onhan se varsin junttia tuijottaa suoraan rintoihin, jos joku kaveri vaikka yllättäen esittelee sinut naiselle, joka seisoo metrin päässä takanasi.

Nykyään katselen "sillä silmällä" tietysti vain omaa vaimoani.

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Niin tietysti oletin, että ollaan samassa huoneessa ja keskusteluetäisyydellä, vaikka sitä ei sanottu. Tilanne voi olla kuitenkin niin nopea, että ei siinä kerkeä omia reaktioita analysoimaan tarkasti. Varmaan muutamassa sekunnissa silmät on liikkunu jo paljon. Jos aikaa on yli sekunti ja kerkeää miettimään, niin on ehtinyt jo katsoa niin monta asiaa, ettei järjestystä välttämättä muista. Siis keskusteluetäisyydellä, missä naaman näkee helposti, niin silmät jää vahvimmin mieleen. Ilmeisesti niihin on ensimmäisenä katse osunut.

Valitettavasti minun "piirtoetäisyys" loppuu noin kymmenessä metrissä ja sen ulkopuolella olevia asioita en havaitse Tai no en muutenkaan havaitse yhtään mitään. Jos kävelen ulkona, niin sisäinen katseeni vaeltelee ihan toisilla planeetoilla. Harvoin olen Marsia lähempänä.

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Mouho
Seuraa 
Viestejä2673
Liittynyt29.4.2011
Vomies
Hyvään käytökseen.

Sun lausuntona tuo on uskottavaa, muitten kirjoittamana kyllä epäilisin.

morfiinisiivet
Seuraa 
Viestejä132
Liittynyt9.2.2013

Ensimmäiseksi huomio kiinnittyy silmiin. Tummanruskeat ovat minun mielestäni kauniit.
Paremmin tutustuessa älykkyys tekee vaikutuksen .
Sillä silmällä minäkin katselen enää vain vaimoani.

Reifengas
Seuraa 
Viestejä3419
Liittynyt30.5.2010

Siihen, ettei kyseessä taatusti ole mies.

Isot rinnat ovat sellainen rasite omistajalleen, ettei niitä mikään transu feikkaa.

Rinnan rikkahat ajavat,
käsityksin köyhät käyvät.

block52
Seuraa 
Viestejä1972
Liittynyt17.6.2012

Riippuu täysin siitä mikä on naisen paras osa. Pylly, tissit, kasvot, lantion kaari, silmät, hiukset. Mikä milloinkin.
Pyllymies olen kyllä, sitä en kiellä. Kyllä naisen lantion kaaren viehätysvoima on ohjelmoitu ainakin minun geeneihini.

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007
Dredex
Kokonaisuus vaikuttaa.

Minä aina kiinnitän huomioni naisen olemukseen; kävelytyyliin, ryhtiin, jne. kunnes pääsen niin lähelle että näen hänen kasvonpiirteet ja hänen silmänsä. Sen jälkeen, ainakin omasta mielestäni, katson hänen tissejä ja lantiota. Ystäväni kuulemma kiinnittää ekaksi huomionsa naisen vaginaan, mutta hän onkin gynekologi ja sukupuoleltaan nainen.

"The universe is a big place, perhaps the biggest".
"Those of you who believe in telekinetics, raise my hand".
Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

Cargo
Seuraa 
Viestejä979
Liittynyt27.8.2007

Tänään tein tutkimusta 9 entisen teekkarin tapaamisessa ja 9/10 päätyi takapuolen ensisijaiseen tärkeyteen.

" sähkö (se sähkö, jota tuotetaan mm. voimalaitoksissa) ei ole energiaa "
- Vastaaja_s24fi

“Jos et ole kaksikymppisenä vihreä, sinulla ei ole sydäntä. Mutta jos et ole nelikymppisenä perussuomalainen, sinulla ei ole aivoja.”
- Cargo

Nobelaner
Seuraa 
Viestejä1767
Liittynyt9.6.2011

Iho? Toi lienee vitsi?

Ei voi olla ketään miestä joka sivuuttaisi kaiken muun ja katsoisi ihoa. Naisista voisin uskoa että joku vajakki arvostaisi vaikkapa sukat kaiken muun edelle, mutta ei yksikään mies voi olla niin vajaa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat