Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Niin. Ei olisi rahasta kiinni. Minun puolestani voitaisiin hetkeksi vaikka unohtaa kaikki ekologisuudet ja eettisyydet sun muut, ja keskittyä siihen että minkälainen auto olisi juuri sinun mieleesi? Ja miksi, mikäli perustella vielä kykenee. Tai onko ylipäätään mitään merkitystä minkälainen auto on. Tämä ketju olisi sopinut mm. psykologiaan, yhteiskuntaan, tekniikkaan.. joten laitoin tänne.

Oma mieltymykseni on tällä hetkellä joku vanhanaikainen Mustang esimerkiksi. Ne on jotenkin niin tyylikkäitä. Niistä huokuu karuus ja charmi, olematta liian imeliä, niinkuin esim joku Ferrari. Siis tämä on minun näkemykseni, noin koen.

http://image.mustangandfords.com/f/proj ... Bold_2.jpg

Tuo olisi aika lähellä. Väri voisi ehkä olla joku muu, en tiedä. Minun mielestäni nuo tuollaiset näyttävät Autoilta, siis siltä minkälainen mielikuva minulla on oikeasta autosta. Nykyään on paljon kaikenlaisia kummallisen näköisiä juttuja tuolla liikenteessä, mukaanlukien nykyinen Clioni (en mää siitä silti luopuis..).

Tuossa yksilössä kiehtoo myös renkaiden olemus. Boheemia tai jotain? Koko auto on samaan aikaan arvokkaan oloinen, mutta koruton, likainen ja kurja. Kuin elämää ja taisteluja nähnyt samooja joka ei ole arvista huolimatta menettänyt kunniaansa.

くそっ!

Sivut

Kommentit (173)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä28941
Liittynyt16.3.2005

Minun liikkumistarpeeni ovat sen verran vaihtelevia, että mikään yksittäinen auto ei toteuta niitä unelmatasolla. Mutta jos olisin rikas, niin ostaisin pienen auton kaupunkisähläämiseen, maasturin metsäteille ja jonkun ison, hiljaisen ja mukavan luksusauton (S-mersu, Lexus ym., merkki olisi lopulta yhdentekevä) matka-ajoon. Voi olla, että jos olisin ökyrikas, jossain vaiheessa kokeilisin jotain leluautoakin (esim. Ferrari tai Lamborghini) , mutta ei minulla toistaiseksi ole ollut kiinnostusta kaahaamiseen huvin vuoksi.

Reiska
Seuraa 
Viestejä5252
Liittynyt6.5.2007

Aikas vaikea kysymys.. Ehkäpä tumman sininen porsche 911 turbo, vaik vuodelta -85, taikka ehkä se on porsche carrera 4 -89.. Olen fanaatikko, ei sitä järjellä voi perustella.

Lis. Coupe taikka cabriolet, en tiä vastausta edes tuohon.. Silloi 80-luvul ne oli ehkä poaremman näkösiä ko tänä päivänä..

Per se

Mouho
Seuraa 
Viestejä2673
Liittynyt29.4.2011
Ronron

Oma mieltymykseni on tällä hetkellä joku vanhanaikainen Mustang esimerkiksi. Ne on jotenkin niin tyylikkäitä. Niistä huokuu karuus ja charmi, olematta liian imeliä, niinkuin esim joku Ferrari. Siis tämä on minun näkemykseni, noin koen.

http://image.mustangandfords.com/f/proj ... Bold_2.jpg

Tuo olisi aika lähellä. Väri voisi ehkä olla joku muu, en tiedä. Minun mielestäni nuo tuollaiset näyttävät Autoilta, siis siltä minkälainen mielikuva minulla on oikeasta autosta. Nykyään on paljon kaikenlaisia kummallisen näköisiä juttuja tuolla liikenteessä, mukaanlukien nykyinen Clioni (en mää siitä silti luopuis..).

Puhut täyttä asiaa. Wanhat Mustangit on kyllä jotenkin niiiin karun tyylikkäitä.

Mutta kun se on jo sanottu, niin vaikka sitten tuollainen vuoden -79 SEL 450, viininpunaisena vaaleahkolla nahkasisustuksella ja capriolettina, kiitos.

*Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä.
.....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.

---
Seuraa 
Viestejä3424
Liittynyt6.9.2006

Mä kun olen tällainen nuoruuden innostuksesta jo irti päässyt, eikä myöskään mitkään fysiologiset seikat puolla tietyntyyppisen auton hankinnassa, niin kyllä se olisi riittävän tehokas, tarvittaessa neliveto, automaattivaihteinen ja koska tarpeet kulkee enempi tavaran kuin ihmisten kuskaamisessa, niin varmaankin sitten joku semi "pakettiauto". Pirun kestävät pellit ja saakelin pieni ajomelu ja hyvä äänentoisto. Elegantti sisältä ja taakse mahtuisi tavarat heittämällä kävi sitten Ikeassa tai Rautiassa.

Jos nyt olemassaolevista pitäisi valita niin joo, kai joku Porche tai vastaavaa, mutta siitähän nyt ei lienet ollut kyse.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18399
Liittynyt16.3.2005

-76 Capri II 2.3 l jne - ainoa lullani, jota on oikeasti ikävä <3

Mutta siis jos ei penneistä ole kiinni, niin... Zenvo ST1 7 l V8

http://www.topcarrating.com/2009-zenvo-st1.php

eipähän tulis vastaan ihan joka mutkassa, ja tuolla olis ilo ajaa ittensä hengiltä

Jos tuota ei jostain syystä saisi, niin sitten varalle...

Aston Martin One-77, niitä kun on tehty jokunen kappale enemmän.

edit: Niin siis sinänsä se on sama, mikä se vekotin on, jolla siirtyy paikasta A paikkaan B, kunhan se toimii ja siihen voi luottaa.

Mutta jos jotain ajatuksia autoista siis nuo jotka heittelin pitäisi esitellä, niin itseäni korpeaa kaikki munijat liikenteessä, ja erityisesti se, jos se etanoija olen minä, kun ei riitä lullan koneessa potku. Toinen, mikä hieman vaivaa itseä, kun autoista puhutaan, on yksilöllisyyden puute... kaikki näyttää samalta puurolta, mitä nyt vähän väri vaihtuu. Ja väritkin on sitten ne suurinpiirtein samat. Toki jos alkaa tillitteleen jotain semejä yksityiskohtia, niin no, onhan ne nyt vähän erilaisia, mutta jos vertaa vanhoihin autoihin, niin värejä oli sateenkaaresta alkaen ja malleja joka junaan. Nykysin on henkilöautoja, farmariautoja ja pakettiautoja, punasia autoja, harmaita autoja, ehkä vihreitä autoja ja joku musta auto. Siinä kaikki. Plääh, miten tylsää ja munatonta menoa. Oman auton löytää isosta parkkihallista sentään vielä avainnapiskoilla, kun on plig-pling-keskuslukitus.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Veli Hopea
Seuraa 
Viestejä1249
Liittynyt29.11.2006

Minä nyt satun pitämään tämän ulkonäöstä.

Ehkä se olisi pirteän keltaisena vielä parempi.

New ideas are always criticized - not because an idea lacks merit, but because it might turn out to be workable, which would threaten the reputations of many people whose opinions conflict with it.

ISLAM: Mitä lännen tulee tietää (http://www.youtube.com/watch?v=sbLfpqBx2TU&feature=&p=3C7052B7ADA587B6&i...) (video)

aes
Seuraa 
Viestejä173
Liittynyt4.7.2008

Pieni ja tehokas maasturi. Kukaan ei näytä tekevän sellaisia, läskistyvät vain vuosi vuodelta.

Käytännössä ostaisin toiseksi pienimmän Seatin, ovat ilmeisesti ihan päteviä ja edullisia.

Todellisuudessa ajan pyörällä.

aes
Seuraa 
Viestejä173
Liittynyt4.7.2008

Tykkäsin muuten Lada Nivasta. Erittäin sympaattinen ja käytännöllinen pikkuauto jolla tarvittaessa kiipesi vaikka puuhun, vaikka siinä ei tehoja ollutkaan yhtään. Harmi että se oli niin paskasti rakennettu että hajoili joka paikkaan.

Vierailija

Lada 1200s, mulla on ollut kyseisen mallin auto monesti lainassa, mutta kun raaskis ostaa oman, kun omaa autoa ei ole vielä kehdannut pitää. Mulle moinen kampe ois "luksusta", kun tykkään että ajaminen tuntuu..

Olen kuullut sanottavan että kun on vanhaa ladaa ajanut, osaa ajaa sen jälkeen millä tahansa

ps.lada ei liity poliittisiin näkemyksiini

block52
Seuraa 
Viestejä1972
Liittynyt17.6.2012

-64 ½ tai -65 Mustang fastback, punainen. Täysin orkkiskunnossa oleva aito ponycar.

Tai sitten jos tosiaan fyrkasta ei olisi kiinni, niin 458 Italia. Lotus Elisekin kelpaisi.

ROOSTER
Seuraa 
Viestejä5000
Liittynyt21.6.2009

Ilman muuta Volvo PV 544 (Teslan tekniikalla, ilmastoinnilla ja muilla herkuilla jos vielä saisi). Ehkä kaunein koskaan valmistettu auto, kermanvärisenä.

Yleinen mielipide on aina väärässä.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18399
Liittynyt16.3.2005
ROOSTER
Ilman muuta Volvo PV 544 (Teslan tekniikalla, ilmastoinnilla ja muilla herkuilla jos vielä saisi). Ehkä kaunein koskaan valmistettu auto, kermanvärisenä.

Toi on kyllä Volvon paras malli ikinä!

Paitsi Pyhimys-Volvo

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat