Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Joo EN ollut varma mihin osioon tämä kuuluisi mutta niin.
Noin pari jaksoa oon tässä kattonu ja alkanu vähän epäilemään että onko nuo temput ihan tosia vai onko ne feikattu jotenkin.
Siis ohan tuo kaveri oikeesti tosi taitava ja hullu, mutta vähän oon skeptinen joihinkin juttuihin. Se kun se kaivaitui arkusta niin potkaisee vahingossa lampun rikki sieltä( kameran kuva arkusta liian pimeä), se ois ollu mielenkiintoisin vaihe kun hän tulee sieltä ulos. Sekin oli aika sairas kun tää roikkui korkean talon katolla, sitten nainen heittää noppaa se silmäluku määrää sen monella sormella hän roikkuu, tuli 2, hän sitten roikkui 2sormella ..
Sitten tää mikä mietitytti eniten siinä oli aika monta 6 tyyppiä jotka nosti autoa hikisesti vähän ilmaan( vw golfia). Sit tää Goodwin tulee keskittyy temppuun kuvittelee että oma tytär on siellä alla, että saisi voimaa nostaa yksin sen auton, sit tää kaveri juoksee auton luokse; kaataa auton, mitä 6 tyyppiä ei saa edes nurin.
Osaako joku sanoa miten nää siis käytänössä tehty, hän itse kertoo että aivain sen stuntteihin on harjoittelu, että liikkeet jää lihasmuistiin ym.

Kommentit (2)

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä9861
Liittynyt20.1.2013

Osa tempuista perustuu akrobatiaan ja tekniseen voimankäyttöön sekä oman fysiikan lähes täydelliseen hallintaan, mutta on niissä paljon silmänkääntöäkin, joka on vain erittäin vaikea huomata juuri kamerakuvauksen (trikkiaspekti) takia.
Ei äijä pysty fysiikan lakeja uhmaamaan, ne on trikkejä

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat