Pappi, lukkari, talonpoika, kuppari

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Muinaishistoria: Kristinusko [ Muokattu: 11.3.2006 11:05 ]

" Kristinuskon varhaishistoriaa kun tutkimme, täytyy ottaa huomioon ero Kristinuskon ja Kristinuskoon taivutettujen välillä. Kristinusko ei alunperin ollut rauhanomainen liike, vaan erittäin agressiivinen ja väkivaltainen liike. Ennen kristinuskoa ihmiset elivät Elävän Jumalan ja Elävän Jeesuksen oppien mukaan. Kristinuskon opit oli niiden täydellinen vastakohta.

Nainen ja lapsi edustaa Pyhän Hengen ja Pyhän Elämän jatkuvuutta. Näin ollen ainut "Pyhä Alttari" ja "Pyhä Talo" on Naisella: Emätin ja Kohtu. Naisen Pyhän Alttarin edessä on kyykkinyt pappi, lukkari, talonpoika, kuppari, rikas, rakas, köyhä ja varas. Ja jos oikein tarkoja olemme, niin jokainen "pyhä isä" on viettänyt esi-elämänsä Pyhässä Talossa. Se tekee Naisesta pyhemmän kuin yksikään "pyhä isä". Tietääkseni ei ole kuin 1 aito Pyhä Isä ja ne jotka eivät ole Hänen nimeämiä, ovat tekopyhiä. Se mitä abnormaalilla kansalla (Getae: 616/666) ei ollut, rakennettiin kivestä ja puusta. Kivestä ja puusta rakennettu "emätin ja kohtu" korvasi naisen. Napanuoran korvikkeena toimi tietenkin kaikki "pyhät isät". Sen keksinnön jälkeen alkoi kaikki historiasta tunnetut vainot ja niiden myötä väärien ja vääristyneiden käsitysten levittäminen.

Kaikki mikä yhdisti muinaisajan tietoihin piti leimata pahaksi ja tuhota. Muinaisaikaisten kirjoitusten, kielen ja perinteiden kautta ihmiset olivat uhka kristinuskolle ja niille jotka eivät ymmärtäneet muuta tapaa hallita kuin väkivalta ja terrori. Ihmisiä kidutettiin mitä eläimellisimmin menetelmin. Ihmisiä joukkotuhottiin mestaamalla ja polttamalla, kokonaisia kyläyhteisöjä teljettiin taloihin, jotka sytytettiin tuleen. Voimme lyhyesti todeta että ihmiset tunsivat "10 Käskyä", mutta Kristinusko ei niitä tuntenut.

Tosiasia on että ihmisen ei tarvitse tuntea 10 Käskyä eikä Raamattua. Jos ihminen luonnostaan elää "10 Käskyn" mukaan hän on lähempänä Jumalaa kuin moni historiasta tunnettu "pyhä isä". Kansankulttuureissa on/oli monia muinaisaikaisia perinteitä jotka kristinusko leimasi pakanallisisiksi ja joiden harrastamisesta tuomittiin kuolemaan: Kristinusko asettui Jumalan paikalle. Silloin kun kansanperinne ei vahingoita ketään, on se Jumalasta.Kaikki mikä on hyvästä ja hyvää henkeä rakentavaa joko yksilöllisellä tai kollektiivisella tasolla, on automaattisesti Jumalasta.

Jälkikäteen on kristinusko ja tiede viljellyt laajan valikoiman käsityksiä jotka ei pidä paikkaansa. Käsitys Roomalaisista vainoamassa kristittyjä ei pidä paikkaansa - itse historia kertoo kokonaan päinvastaisen tarinan. Ihmisen ristiinnaulitseminen ei ollut Roomalainen tapa, vaan Goottilainen (Getae) tapa joka säilyi pitkään. Paloiteltujen ihmisten ruumiinosia esiteltiin teiden varsille rakennetuissa telineissä nykyisen Suomen aluella 1500 -luvulle saakka. Ruumiinosien ja ruumiiden reunustamalla tiellä on historiassa tunnettu nimi: Gol Gata.

Täytyy myös huomioida että jossain vaiheessa historiaa Gootit hallitsivat nykyisen Italian aluetta - He olivat silloin "Roomalaisia". Jälkikäteen on Goottien valtakausi Italian alueella käännetty Roomalaisia vastaan, ja historian kirjoissa kerrotaan "Pahoista Roomalaisista". Samaa toimintatapaa se on käyttänyt nykypäivään saakka.

Ilmestyskirjan 13:7: "Sille annettiin valta jokaiseen heimoon ja kansaan ja kieleen ja kansakuntaan".

Eri nimiä käyttäen ja lähteitä saastuttaen se on ajan kuluessa pystynyt soluttautumaan "veljeskansana" kaikkiin Alkuperäiskansoihin, mikä on yksi abnormaalin kansan kansanomaisista piireteistä. Historia kertoo että mitä enemmän valtaa se saa/sille annetaan, sitä tuhoisampi on lopputulos. Tuhoamisesta puheen ollen, mitä Rooman historiaan tulee täytyy kaikki kirjoitukset ottaa "suolan kanssa". Nimenomaan jos alkuperäiset teokset ovat kadonneet ja jäljellä on vain "virallisen historian hyväksymä aito kopio".

Monet nykyiset uskonnot k. e. "noitauskonto" ja "pakanauskonto" perustuu kristinuskon aikanaan levittämiin käsityksiin ja satuihin joilla motivoitiin joukkomurhat. Käsitykset pakanoista ja noidista ovat kristinuskon jälkeisiä ja niiden käsitysten levittämiseen yhtyi myöhemmin myös historioitsijat. Raamattu sisältää osittain aitoa tietoa, osa on valetta, ja ne osat mitkä eivät sopineet abnormaalin ihmisen ideologiaan, on jätetty pois. Jos Jeesus olisi elänyt esimerkiksi noitavainon aikaan, hänet olisi epäilemättä leimattu noidaksi ja tuomio olisi vähintään ollut ristille naulitseminen.

Pirua ja helvettiä ei ole olemassakaan kuten se on kuvailtu. Piru ei ole henkiolento vaan abnormaali ihminen. 616/666 on abnormaalin ihmisen ja sen kielen numero joka historian myötä yhdistetään Zetae, Cetae ja Getae -nimiin. Abnormaalin ihmisen kieli erikoisine äänteineen on kuin virus joka m. m. johtaa älykkyystason laskuun. Älykkyystason lasku puolestaan johtaa abnormaaliin ihmiseen ja abnormaaliin käyttäytymiseen. Helvetti puolestaan on abnormaalin ihmisen aikaansaannos kuten esimerkiksi sota, väkivalta, kidutus ja terrori.

Nykyinen "saatananpalvonta" on yksi kristinuskon monista lahkoista. Sen pohjana on alikehittyneen, abnormaalin ihmisen aikaansaama häikäilemätön terrori joka on läde kaikille tarinoille helvetistä. Teokset missä kuvaillaan piru ja helvetti kaikkinen tuskineen ovat kuvauksia abnormaalin miehen historiasta. Niillä "muistikuvilla" pelotellaan ihmisiä vielä tänä päivänäkin. "

http://www.suomalaiset.org/suomalaiset/ ... orialinkit

Kommentit (6)

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005

Saatanan ovelin juoni on saada ihmiset uskomaan että häntä ei ole olemassa.Siinä mielessä juttusi on vanhan "propagandan" toistoa,eikä edes kovin hyvin kokoonkeitettyä.Hourailusi varmaan selkiytyisivät inkvisition venytyspenkissä.

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

Vierailija

Mun yhellä kaverilla on iso "Abnormal"-teksti tatuoituna kädessä. Pitäisikö mun pelätä sitä tyyppiä?

Vierailija

Hei, mahtavaa, oletteko katsoneet The New Worldin? Matti on saapunut New Found Landiin. Olen samaa mieltä kristinuskon levittämisestä, mutta katolinen kirkko on kristinuskon kallio.

Pakanoista olen erimieltä shamanismin kohdalla. Shamanismi on muinainen ilmiö, ja liittyisi alkuperäiskulttuureihin enemmän kuin Wiccaan tai satanismiin.

Vierailija
Sokea-ajaar
Hei, mahtavaa, oletteko katsoneet The New Worldin? Matti on saapunut New Found Landiin. Olen samaa mieltä kristinuskon levittämisestä, mutta katolinen kirkko on kristinuskon kallio.

Pakanoista olen erimieltä shamanismin kohdalla. Shamanismi on muinainen ilmiö, ja liittyisi alkuperäiskulttuureihin enemmän kuin Wiccaan tai satanismiin.

SHaman ei ole "muinaisen ilmiön" alkuperäinen nimi.

Wicca on korkeintaan yhtä muinainen kuin "WC" (wessa/wissa/wicca).

Vierailija
Armitage
Mun yhellä kaverilla on iso "Abnormal"-teksti tatuoituna kädessä. Pitäisikö mun pelätä sitä tyyppiä?

Jotenkin ristiriitainen tuo "kaveri" - "pelätä" - "tyyppi" -kokoelma.

Iholle tatuoitu teksti on kokonaan eri asia kuin "aivoihin kiriotettu" nakc o lk ap pa kl o ckan

Vierailija
installer
Saatanan ovelin juoni on saada ihmiset uskomaan että häntä ei ole olemassa.Siinä mielessä juttusi on vanhan "propagandan" toistoa,eikä edes kovin hyvin kokoonkeitettyä.Hourailusi varmaan selkiytyisivät inkvisition venytyspenkissä.

Sannohase selevä järkiki, että vaikka kuinka huuvat Jumalaa avittamaan esimerkiisii kirkosa, niin eei, ei se auta ei. Mutta jos otat ja napsautat ottas sopivalla vauhila eesä olevan penkin selekänoiiaan, niin saat osviittaa siitä missä Jumala totellisuutessa on.

Joku kiriotti: "On myös "muumuoituneina" eläviä legendoja kuten Rungius, josta tuossa mainitsit. Rungius ei elänyt Pirkanmaalla, eikä Espoossa. "

Ja minä ku luulin että se Rungitus oli joku ruotsilainen "h. e.l.i.g. v.a. t.h.e.r." joka vaatii "k.a.p.e.l. p.a. s.v.e.n. s.k.a."

Uusimmat

Suosituimmat