Seuraa 
Viestejä29006

Juu sitä vaan, että olis kiva tietää.
Itse elämässäni oon ollu sen verta nazien kanssa tekemisissä että joku niistä veti mua lättyyn mutta en tiä kuka.
Nno. joka tapauksesssa.
Tiättekö oonko itte nazi? Vedänkö heti turpaan? Mulla on teidän kaikkien IP- sekä katuosoitteet.

Sivut

Kommentit (29)

Mouho
Seuraa 
Viestejä2673
CE-hyväksytty
Itse elämässäni oon ollu sen verta nazien kanssa tekemisissä että joku niistä veti mua lättyyn mutta en tiä kuka.
Nno. joka tapauksesssa.
Tiättekö oonko itte nazi? Vedänkö heti turpaan? Mulla on teidän kaikkien IP- sekä katuosoitteet.

Sä oot tainnu käyttää vähän olutta. Mä käytän maihareita. Tarkottaako se, että oon nazi?

*Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä.
.....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844

Henkselit löytyy toppahousuista jotka on hyvät kun päästään -15 asteen alle. Maihinnousukengätkin on, Briteissä tehdyt Saksan laskuvarjojoukkojen kengät, mutta vuosien varrella ei ole tullut pidettyä kuin pari kertaa. Jotenkin kummat kävellä meikäläiselle. Ehkä joskus ostan jotkut siviilin monireikäiset. Onhan ne räyhäkkäät naisella.

Vakavasti puhuen minua jotenkin häiritsee se leijonankuvavillitys mikä nyt on meneillään halpahalleissa. Pikkulasten vaatteissa näkyy niitä vaakunaelukoita olevan. WTF?

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228

Käytän maihareita. Halvimmat, kestävimmät ja parhaat kengät ikinä. Ostin ne joskus hyvin edullisesti halpakauppa Robin Hoodin poistolaarista, jossa oli vain pieniä ja isoja kokoja. Onneksi iso sopii minulle. Tästä on aikaa arviolta noin 12 vuotta. Kengät ovat edelleen täydessä iskussa, mitä nyt nauhoja menee vähän väliä ja yksi varren yläpään nauhakoukku on kadonnut. Pohjat pitäisi kyllä uusia kun kuvio on kulunut kokonaan ja hieman repsottaakin jo. Päällinen kärjestä on myös hieman kulunut mutta viis siitä - lankki peittää puutteet. Käytän kenkiä noin 2/3 vuodesta pääasiallisina/ainoina kenkinä juoksutossujen, työturvakenkien ja kumisaappaiden lisäksi. Kesällä shortsikeleillä ne eivät oikein ole elementissään jolloin pidän sanaaleita tai keveämpiä kesäkenkiä. Niitä tahtoo joutua ostamaan melkein vuoden välein uuden parin mutta maiharit ovat ikuiset ja monikäyttöiset. Niitä voi käyttää jopa puvun kanssa kun tulee joku patsastelutyökeikka.

Jos maiharit jotenkin liittyvät natsismiin niin täytyy sanoa että natsit on kyllä fiksua sakkia.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä19204
CE-hyväksytty
Nno. joka tapauksesssa.

Hahahaa!

Plagiointia!

Vedän sut oikeuteen - heti!

Ai niin mut hei, asianomistajarikos, en se minä ollu. Sori.

Jatkakaa.

ps maihareita oon toisinaan käytelly, kun oon talvella lapsinu viemään roskia - joku jätti meille kenkänsä, tiiä sitten millä piikkareilla se karkas.
Niin joo, ja olis yhet maastokuvioiset housutkin, haaroista ratkenneet... joku nekin hylkäs. Käytin niitä kun maalailin seiniä.
Semmonen nasi täälä. Aavistuksenomaisesti tulee mieleen, että mua lavastetaan ny.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907

Hmm... en omista "nazi" varustusta.

Päällä on silmälasien lisäksi kulunut t-paita, jonkunnäköiset housut (monesti farkut, löysät, mutta ei tarkoituksellisesti mitkään hopparit). Ei sukkia.

Lookki siis mallia kauhtunut "nerd". Siitä tulee joskus vielä kuuminta hottia, olenhan aikaani edellä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844

Nuorempana seurustelin tai tapailin pari kk tuon näköisen miehen kanssa, mutta ei se pukeutunut noin.

Nuo kuvan naisen vermeet ei kyllä meitsille sopisi. Tai en tiedä. Ehkä toi kampaus ei sopisi. Tykkäisin enempi siitä otsis-versiolla varustettuna.

syytinki
Seuraa 
Viestejä10182
CE-hyväksytty
Carloz
Olisi kiva ensin tietää, mikä se sellainen "nazi" mahtaa olla.

Se on semmoinen nazionalzti.

Tuota, tuota. Olen muistavinani, että Nazi on neuvostoinsinöörien (DI?) kehittämä tai kopioima kuormalliseen liikkumiseen tarkoitettu, moottoroitu luomus.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
syytinki
CE-hyväksytty
Carloz
Olisi kiva ensin tietää, mikä se sellainen "nazi" mahtaa olla.

Se on semmoinen nazionalzti.

Tuota, tuota. Olen muistavinani, että Nazi on neuvostoinsinöörien (DI?) kehittämä tai kopioima kuormalliseen liikkumiseen tarkoitettu, moottoroitu luomus.

Ei kun se on Pazi.

Toope
Seuraa 
Viestejä28090
syytinki

Onhan nazi myös ihmiskunnan keksimistä solvauksista ja vastaväitteistä paras. Sitä kun voi soveltaa likipitäen kaikkiin eri mieltä oleviin.

"Ruotsikin oli pirullinen maa ennen kuin tajusivat tuon monikulttuurin. Peppit ja Lindgrenit ovat niin eilispäivää." Pommit ja etnojengit? Uusi normaaliko?
"Ei ole tärkeää, kuka tai mikä hallitus lopettaa huonon maahanmuuton Suomeen. Pääasia on se, että joku sen lopettaa."
"Minä kun tyhmänä luulin, että median moniarvoisuus olisi arvokasta, eikä valtamedian samanmielisyys?"

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Toope
syytinki

Onhan nazi myös ihmiskunnan keksimistä solvauksista ja vastaväitteistä paras. Sitä kun voi soveltaa likipitäen kaikkiin eri mieltä oleviin.

Ei ole. Homo on parempi.

lindsju
Seuraa 
Viestejä739

On noi mahinnousukengat mukavammat ja halvemmat, kuin goretexit. Ekat tilasin 80 luvulla, kun olin punkkari 13v. Ne oli kaytettyja american armeijan kenkia, Decadencista tilasin ja vetoketjuhousut myos. Helvetin liukkaat ja kylmat, olivat talvella. pia oli myos aina jaassa, kun ei kehdannut pipoa pitaa piassa.

Olin kapinallinen, koska mulla oli aina povarissa, pipo ja hanskat, jotka laitoin aina paalle kun muut eivat nahneet

Ekana yona en uskaltanut ottaa, noita kaytettyja mahinnousukenkia, omaan huoneeseen, kun pelkasin, etta jos joku sotilas on kuollut ne jalassa, kummittelis minulle

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat