Pummien, deekujen vastuullinen ja tärkeä tehtävä.

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Olemme huomaneet että miehet tekevät tässä yhteiskunnassassa raskaan ja vaativan ja tärkeän työn. Esimerkiksi pummeja ja deekuja suurinosa on miehiä. Näillä Deekuilla ja Pummeilla on tässä yhteiskunnassa ja monessa muussakin yhteiskunnassa tärkeä tehtävä. Pummit ja deekut näyttävät ihmisille minkälaiseksi ei kannata tulla, tämä saa ahertamaan ihmiset hullun lailla hommia.

Haluisitko sinä maata maassa tajuttomana, sen jälkeen kuin olet vetäny lasipesunestettä kello 12 päivällä. Et varmasti halusi, siksi nämä pummit näyttävät miksi ei kannata tulla ja työn tekeminen kannattaa. Nämä pienet sankarit näyttävät, että miksi mielenterveysongelmista kannattaa parantaua ja miksi kannattaa kouluttautua ja miksi kannattaa tehdä töitä.

Kommentit (7)

Vierailija

Vanhan sanonnan mukaan kaikki suutarit ovat filosofeja. Ilmiö on nyt levinnyt puuseppiinkin.

Deekut ovat tarpeellisia. Jotkut ihmiset tarvitsevat halveksimisen kohteita. Tästä syystä myös tupakoijat, somalit, lihavat, rumat ja muslimit ovat deekujen lisäksi tärkeitä mielenrauhan ylläpitäjiä

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14020
Liittynyt23.6.2005

Halveksimalla muita pärstän perusteella, oma identiteetti asettuu paikoilleen. Maailman pahuuden kritisoinnin sijaan on tietenkin kätevää stereotypisoida syrjäytyneet ihmiset ja sitten kritisoida näitä, kun julkesivat osua silmien eteen.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija

Itse olen alkoholisti mutta selvänä antabuksen ja sisun voimalla pysyn päivä kerrallaan.

Viime kesänä maistui aika hyvin ja oli parin päivän jakso prodeekujen seurassa Hakaniemessä enimmäkseen. Mulla oli vähän rahaa niillä ei mitään. Kävin meille aina viintä ja bisseä hakemassa ja pääsin vähän sisälle niiden juttuihin.

Kyllä ne deekut oli siinä jamassa että voi helvetti. On se kauhea kohtalo ja kun ei ne enää oikein voi selvitäkään kun on niin pahat vauriot jo tullu elimistöön ym.

Toi kyllä itselle lisävoimaa pysyä selvänä.

Vierailija
Mummo
. Jotkut ihmiset tarvitsevat halveksimisen kohteita. Tästä syystä myös tupakoijat, somalit, lihavat, rumat ja muslimit ovat deekujen lisäksi tärkeitä mielenrauhan ylläpitäjiä

Aina ihmisestä löytyy jotain halveksuttavaa jos tarpeeksi pinnallinen snobi on arvostelemassa

Vierailija
Mummo
Vanhan sanonnan mukaan kaikki suutarit ovat filosofeja. Ilmiö on nyt levinnyt puuseppiinkin.

Niinkös se olikin?
Ja minä kun luulin että vaan parturit.

Onko kukaan muuten kysynyt deekulta että mitä hän haluaa elämältä?

Kaikki vaan sanoo hyi, hyi ja että pojat kärsii, mutta kärsivätkö ne?
Ite luulen että ei kaikki haluakkaan parantua vaan ovat juuri siinä tilassa missä haluavatkin olla. Ehkä toivovat vaan pikkasen lisää ryyppyrahaa!

Ehkä olis viisasta antaa deekuille ilmaset viinat. Rahaa säästyis ruokaankin ja valtio pääsis nopeammin maksamasta.

Uusimmat

Suosituimmat