Seuraa 
Viestejä167
  • ylös 0
  • alas 0

Sivut

Kommentit (25)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Köpseli
Seuraa 
Viestejä167

Höpöhöpö Kyseessä on edelleen äänestys. Jos jokin tuote tuodaan esille tällä tavalla kysymällä onko sellasta ittellä vai ei, niin se on sun mielestä mainos? No sitten 80% tän foorumin äänestyksistä on mainoksia.

mskomu
Seuraa 
Viestejä672

Pikkuveljeni omistaa tuollaisen kapistuksen. Itse olen sitä aina kylässä käydessäni pyöritellyt ja jotain ~11k rpm olen saanut.

Sepi
Seuraa 
Viestejä3265
MakeeK
Kyseessä on edelleen äänestys. Jos jokin tuote tuodaan esille tällä tavalla kysymällä onko sellasta ittellä vai ei, niin se on sun mielestä mainos?

On. Onko sinulla Fazerin sinistä tai punaista suklaata? Linkki tehtaalle ja eikun äänestämään...

Sepi
Seuraa 
Viestejä3265
MakeeK
Liian vähän vaihtoehtoja, äänestäisin: En syö vatserin suklaata

Lisään vaihtoehdon: En gyrotwistereiden mainostamiselta ehdi syödä suklaata...

Vakavammin: Tutkailin hieman tuotteita; toimintaperiaate tuntuu kekseliäältä - ei paristoja, kun vastustava vääntö syntyy omasta työstä. Hyvin keksitty.

jotain 12000rpm pintaan oon veivannu powerballilla, en kylläkään omista semmosta itse. Powerball on erinomainen väline jännetulehduksen hankkimiseen, jos kaipaa sairaslomaa.

Zet4
Powerball on erinomainen väline jännetulehduksen hankkimiseen, jos kaipaa sairaslomaa.

Kohtuus kaikessa..

Pallon veivaus myös auttaa käsivaivoihin, jos on esim. hiiren räpeltämisestä tullut kändy kipeex.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251

Mulla on 2 Powerballia.

Montako teillä?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Powerball

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat