Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

Mihin olet saanut elämäsi aikana vaikuttaa, on se sitten mitä tahansa.
Kykymme vaikuttaa ei ole mitään helppoa koska yhden ihmisen ääni ei ole useinmiten ratkaisevaa.

Itse en ole vaikuttanut juuri mihinkään, mutta jotain sittenkin. Musaohjelma Reason jota ruotsalaiset koodaa, olen saanut sinne useita ideoita jota nyt ylpeänä itsekin voin käyttää. (esim. äänibrowserin "search" ja "favorites" ideat tuli multa).

Entäs sinä?

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Kommentit (2)

Nobelaner
Seuraa 
Viestejä1767
Liittynyt9.6.2011

Minä sain aikoinani Nokian puhelinten käyttöjärjestelmään ängettyä ominaisuuden jonka puute olisi aiheuttanut ongelmia yksittäisessäkin puhelimessa saatika miljoonissa. Toki tuon olisi joku muu korjannut myöhemmin jos en minä silloin, mutta tuon lasken itse kuitenkin merkittäväksi vaikuttamiseksi.

Eksällä on todennäköisesti parempi elämä nyt täällä Suomessa kuin olisi ollut kotimaassaan, jos en olisi häntä tänne tuonut tuossa vuosituhannen alussa. Vaikuttamista tuokin.

Eusa
Seuraa 
Viestejä14825
Liittynyt16.2.2011

Varmaan parempi, ettei mielipiteitä voimakkasti jakavista ilmiöistä mainitse julkisesti laajasti.

Oikeastaan mikään saavutus ei ole yhden yksilön tekosia. Varmaan yksi juttu, jossa olen todistettavasti ollut vaikuttamassa sananvalintaan, on kaikkeus -sanan käyttö maailmankaikkeuden, universumin tai kosmoksen sijaan.

Koen, että yksilöllä on helpostikin vaikutusvaltaa, jos on luova ja sitkeästi asiansa takana.

Sellainen on hauska huomata, että kun on joskus nuoruudessa keksinyt jonkin leikin, sitä pelaillaan edelleen tai jokin oma sutkautukseni palautuu aikojen jälkeen korviin yleisön joukosta...

Hienorakennevakio suoraan vapausasteista: 1 / (1^0+2^1+3^2+5^3+1^0/2^1*3^2/5^3) = 1 / 137,036

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat