Kuka pelastaisi MTV:n soittopelin toimittajan

Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

UPM lemppaa miljoonaviisisataatuhatta kahdeksankymmentäkuusi työntekijää ja sen pörssikurssi lähtee nousuun. Yhteiskunta takaa yrityksille työrauhan, koulutettua työväkeä, niiden terveyden ja malttia palkkoihin. Mitä tekee yritys yhteiskunnalle? Lintuflunssa tulee. Jos jokin rokotus torjuu todennäköisen pandemian, sitä ei ole vielä kehitetty. Eduskunnassa paapottiin pari viikkoa sitten kansaa, että ei hätää flunssan suhteen. Takatukkasotka löytyi kuolleena Ruotsissa. Kevät tulee perkele tännekin, Iran on maailmanpoliisin tähtäimessä, Irakissa menee jokunen asia päin persettä eikä Suomi pärjää ikuna euroviisuissa.

Mutta kuka pelastaisi kolmosteeveen soittopelin päättymätöntä selkkausta suoltavan toimittajan. Kyseessä on viisikirjaiminen sana joka kuuluu kukkien luokkaan. Toimittajalla on ruusu kädessä ja ruuduissa ovat jo kirjaimet R U U S Viimeinen kirjain puuttuu.

”Soita nimittäin sillä nyt on mahtavia palkintoja tarjolla, eikä tämä ole mikään vaikea sana, sellainen jossa on viisi kirjainta ja se tarkoittaa erääseen tunnettuun kukkalajiin kuuluvaa lajia, jonka nimestä on jo neljä lajinimeen kuuluvaa kirjainta selvitetty. Nyt soittamaan ja kertomaan mistä kukkalajista on kyse sillä eihän tämä ole näin vaikeaa, ei kannata istua siellä ja katsella kun voi soittaa kertoa mitä kukkalajiin kuuluvaa lajia tässä haetaan, tässä haetaan nimittäin sellaista lajia jonka nimessä on viisi kirjainta ja joka kuuluu tähän tunnettuun kukkalajiin, ja niistä on jo neljä ratkaistu, kirjaimista nimittäin tässä tunnettuun kukkalajiin kuuluvasta lajista.

Saakeli.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Ai mikä TV-LUPA????

Vit*tu mää mitään postin lupaa tarvii radion kuunteluun. ihan ite katselen televisiota perk**e. Pitääkö mun kysyä kauppiaalta lupa, jos mää varastan sen kaupasta?? Idiootti kansaa me suomalaiset?

Valtio tienaisi hyvin runkku-luvalla.. Popeda rules..Elämässä pitää olla runkkua.. Ja vitun paljon valtiolle verotuloja..

Vierailija

Mutta, ei saatana. Kyllä sitä itsekkin katselee välillä noita ohjelmia suu auki, että mitä aineita ne vetää siellä toimituksessa.

Tuntuukohan niistä juontajista, että tekevät jotakin todella tärkeää ja humaania työtä siellä.

Että jos ei mennä ruutuun jauhamaan paskaa, maailmankaikkeuden balanssi särkyy ja tulee maailmanloppu.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
Vaari

Mutta kuka pelastaisi kolmosteeveen soittopelin päättymätöntä selkkausta suoltavan toimittajan. Kyseessä on viisikirjaiminen sana joka kuuluu kukkien luokkaan. Toimittajalla on ruusu kädessä ja ruuduissa ovat jo kirjaimet R U U S Viimeinen kirjain puuttuu.
Saakeli.

Kysymykset ovat siksi helppoja, että kaikki varmasti tietää. Tarkoituksena ei formaatissa ole pitää tietokilpailua. Palkintorahat kerätään näissä soittajilta, joten on edullista jos heitä on mahdollisimman paljon. Tietämättömyys ei saa olla esteenä soittamiseen. "Haluatko miljonääriksi" pelissä on tietääkseni sama juttu. Niin moni haluaa, että ainakin suuri osa kustannuksista katetaan kansan vörssistä.

Edit: Niin tietenkin kaikki ohjelmat lopulta, oli sitten kyseessä kaupallinen tai kaupaton kanava.

Lierikki Riikonen

Vierailija
Vaari
Kyseessä on viisikirjaiminen sana joka kuuluu kukkien luokkaan. Toimittajalla on ruusu kädessä ja ruuduissa ovat jo kirjaimet R U U S Viimeinen kirjain puuttuu.

En nähnyt tuota. Jäi kyllä nyt vaivaamaan. Voisitko kertoa vastauksen tai siitähän voitaisiin järjestää vaikkapa tietokilpailu. Minun arvaukseni on RUUSI. Menikö oikein?

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
lierik
Kysymykset ovat siksi helppoja, että kaikki varmasti tietää. Tarkoituksena ei formaatissa ole pitää tietokilpailua. Palkintorahat kerätään näissä soittajilta, joten on edullista jos heitä on mahdollisimman paljon.

Mutta miksei riitä että ruudussa on ruusu ja puhelinnumero johon voi soittaa että mikä ruudussa on. Tarviiko väkisin vammauttaa ihan kivan näköinen toimittaja loppuelämäkseen. Sen tissitkin lakastuu ajan myötä, kaksi asiaa joihin televisioyhtiö luottaa näemmä ennen kaikkea.

Paljonko maksaa tuota turhaa, ja minusta kyllä katsojia karkottavaa toimittajan työtä tekevän toimittajan psykoterapia kymmenen vuoden kuluttua kun se kertoo terapeutille lapsuudestaan jossa se oli lapsi, ja arvaa mitä, paljon matalampi kuin sitä nykyä, jolloin se on paljon korkeampi mutta silti juuri niin tyhmä kuin uskotteli mielestään vielä tyhmemmille katsojille kymmenen vuotta sitten MTV:n soittopeliformaatissa.

Mikä liitto, potilasyhdistys tai ministeriö auttaisi tuota myyttiä — että katsojia voi aliarvioida miten paljon tahansa niin kauan kuin JOKU maksaa siitä.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
Informa
Muistan kuulleeni sen nimisestä kelloihin kuuluvasta lajista.

Ruusut kuuluvat kieloihin. Ja kalat vaihtovirtapiirien kylmäfuusiosovellutusten piiriin. Nämä ohjelmat tulevat enemmän ja enemmän katsojiensa kaltaisiksi...

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Äsh. Paljastin, minä jaffa. Saakeli.

Vierailija
Informa
Oliko oikea vastaus ruusu? Kuullostaa aika kaukaa haetulta?

Tuskin. Mikä kukka se semmonen ruusu muka on? Tuossahan nyt ei ollut mitään järkeä. Kuulostaa yhtä turhalta sanalta kuin vaikkapa almanaakka. Ettetvaan olisi tahallasi ja kuluttajan suureksi kiusaksi väärää arvausta tarjonnut ja vielä esille laittanut?

Vierailija

Eihän niitä juontajia ole sinne kukaan pakottanut

"Ruutuun siitä perkele tai kusen kahviisi ja kamppaan sinut. Annetaan lumipesu ja piilotetaan pipo"

Vierailija

Lapsena se oli aivan käsittämätöntä julmuutta että pipo piilotettiin. Ei sitä tajunnut että kukaan kykenee sellaiseen hirmutekoon.

Nykyään on sitten ilmennyt julmempiakin asioita.

Vierailija

Tarvitseeko minun maksaa TV-lupaa jos minulla on pelkkä telkkari, mutta en ole liittänyt siihen antennijohtoa? Vaikka naulaan antennireiän seinästä kiinni. En nimittäin tarvitse TV:n roskaa, vaan katselen mielummin elokuvia ja sarjoja DVD:ltä ja koneelta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat