Seuraa 
Viestejä11548
Liittynyt16.3.2005

Hei kaikille keskustelun ystäville. Ajattein avata ihan oman aiheen, jossa voi herättää keskustelua. Koska itse ketjun avasin , niin voisin parilla lauseella yrittää herättää keskustelua. Kas näin:

Sosiaalitantat ovat just niitä neekereitä hyysääviä kukkahattutätejä, mutta annas olla kun ne samat neekerit raiskaavat ne niin siinähän on naurussa pitelemistä.

Mustalaiset jumalauta varastavat kaiken. Siis ihan kaiken. Ei paljoo naurata

Kenialaiset ja somalialaiset ovat ihan älyttömän epäilyttävia.

Näin pyrin avaamaan keskusteufoorumin.

Sivut

Kommentit (49)

Dresden
Seuraa 
Viestejä1191
Liittynyt16.3.2005

Taas täällä pannaan valkoista heteromiestä niin halvalla, että menee suorastaan ilmaisannin puolelle.

Die Lust zur Zerstörung ist eine schaffende Lust. - Jules Elysard

syytinki
Seuraa 
Viestejä9241
Liittynyt18.8.2008

Oikein hyviä avauksia.

Itse käytän joskus hiukan kiltimpää. Sanon syntymäpaikkani ja heti alkaa porukka vääntää vitsejä.

Joskus olen yrittänyt avata keskustelua ehdottamalla, että puhuttaisiin pillusta. Varsinkin raamattupiireissä on osoittautunut huonoksi aloitteeksi.

penni
Seuraa 
Viestejä4819
Liittynyt15.4.2011

Tässä kotomaisemien keskustelunherätyksiä Keskipohjanmaa lehdestä:

PERUS REALISTI: Kaveri näki sateenkaari piirrustuksen koulun seinällä!!! En tiedä mikä stainer koulu mutta haloo vanhemmat!!! Onko järkeä vai onko sitä ollenkaan?

JÄRKI KÄTEEN: Kukaan ei ole turvassa tältä HOMOSAATIOLTA!!!

PERUS REALISTI: Etelän viher hattu tätien johdosta s ryhmäkin myy RAINpouta muita tuotteita halvemmalla.

JÄRKI KÄTEEN: Jo kauan ollut nähtävissä sala liitto jolta kin tahoilta. Iso veli valvoo.

VAUVA PALSTA: Perus hetero on arvoton ja ajetaan ahtaalle. Haloo päättäjät!!! Tämä maa rakennettiin juoksuhaudoissa ja homoiltiinko siellä? Oikeat arvot kunniaan!!!

KIITOS PAITA: Kunnon lisia oikeita suomalaisia ei ole arvostettu enää EUsta lähtien. Jotain radion orkesteria johtaa sanonko mikä lintu ja verorahoilla tuetaan ties mitä rappiotaidetta. Kunnon keskustelua ei sallita normi kansalle!!!

KORPI REALISTI: Missä ovat miehet kuin Mannerheim? Ei ole samaan tämä äs**** sori är koo peen Häglund. Ei ymmärrä SIVARI sodan päälle. Mitä lie piippua rassaa???

VAUVA PALSTA: Nykyaika oli ennen parempaa. Kansa ja Mannerheim tietäisi jos sitä kuunneltaisiin eikä jotain Merkkeliä!! Tarttis tehrä jotain!

PERUS HETERO: Jani Viinikainen erotettiin natsitervehdyksen takia mutta homo oli päästä presidentiksi. Haloo SUOMI!!! Onko järkeä vai kuka tätä maata johtaa???

UKKOMEHTO: Olen realisti mutta nykymenosta on realistismi kaukana. Popedan pitäisi tehdä laulu tai Irwinin jotka sentään ymmärsivät kansaa. Mitähän Pate sanoisi jos eläisi? Huhhuh!!!

HUUTELIJA: Joku city hippi tästäkin otsikot vetää. Miksi rakentavaa keskustelua yritetään tukahduttaa? Haloo millaisen SUOMEN HALUAMME VETERAANEILLE JA LAPSILLEMME JÄTTÄÄ!!! Kysyn vaan.

TYÖTÖN: Vaikka nuoriin naisiin ei voikaan luottaa niin Susanna Koskessa on otetta. Jotain rotia tähän maahan!!!

Matti Virtanen: Miten työtön voi kannattaa Kosken aatteita ja amerikkalaista mallia?

TYÖTÖN: Mene sinä vasurikommari vain sinne minne pippuri kasvaa!!!

what a mess to leave behind

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Olen niin ilkeä ihminen etten halua jättää veteraaneille yhtään mitään. Arvaatteko miksi? En pidä jännityksessä: toiveena olisi elää kumminkin pidempään kuin veteraanit, joten heitä ei enää ole siinä vaiheessa kun minulla kenties jotain jätettävää on...

Pate vieköön, pitäisiköhän lähteä tästä ostamaan Rainpouta. Toivottavasti taivaalle ei ilmesty sateenkaarta tai on se maailmanloppu todentotta koittanut.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

Minä olen niin huomaavainen, että vien dementoituneelle sukulaiselleni joka joulu saman kirjan (Kari Hotakaisen Juoksuhaudantie). Paketoin sen hänen omasta kirjahyllystään, ja hän on niin ilahtunut saamastaan joululahjasta!

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Pokasaha
Seuraa 
Viestejä1468
Liittynyt16.3.2005
Seppo_Pietikainen
Minä olen niin huomaavainen, että vien dementoituneelle sukulaiselleni joka joulu saman kirjan (Kari Hotakaisen Juoksuhaudantie). Paketoin sen hänen omasta kirjahyllystään, ja hän on niin ilahtunut saamastaan joululahjasta!

Olet tainnut unohtaa miten kirja ostetaan.

Kansakunta joka kieltää historiansa, häviää maailmankartalta.
Pokasaha

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä27657
Liittynyt13.5.2005
penni
Tässä kotomaisemien keskustelunherätyksiä Keskipohjanmaa lehdestä:

PERUS REALISTI: Kaveri näki sateenkaari piirrustuksen koulun seinällä!!! En tiedä mikä stainer koulu mutta haloo vanhemmat!!! Onko järkeä vai onko sitä ollenkaan?

JÄRKI KÄTEEN: Kukaan ei ole turvassa tältä HOMOSAATIOLTA!!!

PERUS REALISTI: Etelän viher hattu tätien johdosta s ryhmäkin myy RAINpouta muita tuotteita halvemmalla.

JÄRKI KÄTEEN: Jo kauan ollut nähtävissä sala liitto jolta kin tahoilta. Iso veli valvoo.

VAUVA PALSTA: Perus hetero on arvoton ja ajetaan ahtaalle. Haloo päättäjät!!! Tämä maa rakennettiin juoksuhaudoissa ja homoiltiinko siellä? Oikeat arvot kunniaan!!!

KIITOS PAITA: Kunnon lisia oikeita suomalaisia ei ole arvostettu enää EUsta lähtien. Jotain radion orkesteria johtaa sanonko mikä lintu ja verorahoilla tuetaan ties mitä rappiotaidetta. Kunnon keskustelua ei sallita normi kansalle!!!

KORPI REALISTI: Missä ovat miehet kuin Mannerheim? Ei ole samaan tämä äs**** sori är koo peen Häglund. Ei ymmärrä SIVARI sodan päälle. Mitä lie piippua rassaa???

VAUVA PALSTA: Nykyaika oli ennen parempaa. Kansa ja Mannerheim tietäisi jos sitä kuunneltaisiin eikä jotain Merkkeliä!! Tarttis tehrä jotain!

PERUS HETERO: Jani Viinikainen erotettiin natsitervehdyksen takia mutta homo oli päästä presidentiksi. Haloo SUOMI!!! Onko järkeä vai kuka tätä maata johtaa???

UKKOMEHTO: Olen realisti mutta nykymenosta on realistismi kaukana. Popedan pitäisi tehdä laulu tai Irwinin jotka sentään ymmärsivät kansaa. Mitähän Pate sanoisi jos eläisi? Huhhuh!!!

HUUTELIJA: Joku city hippi tästäkin otsikot vetää. Miksi rakentavaa keskustelua yritetään tukahduttaa? Haloo millaisen SUOMEN HALUAMME VETERAANEILLE JA LAPSILLEMME JÄTTÄÄ!!! Kysyn vaan.

TYÖTÖN: Vaikka nuoriin naisiin ei voikaan luottaa niin Susanna Koskessa on otetta. Jotain rotia tähän maahan!!!

Matti Virtanen: Miten työtön voi kannattaa Kosken aatteita ja amerikkalaista mallia?

TYÖTÖN: Mene sinä vasurikommari vain sinne minne pippuri kasvaa!!!

Riittoisampi keskustelukumppani.

Reiska
Seuraa 
Viestejä5249
Liittynyt6.5.2007

RAKASTAN HOMOMUSLIMEJA!!!!

HALLA-AHO ON RASISTI!!!

BREIVIK KUNINKAAKS!!!!!

JUUTALAISET ON RAISITISIA KAPITALISTISIKOJA!!!!

HITLER OLI HINTTI!!!

POHJOIS-KOREA ON AINOA TOTEUTUNUT UTOPIA!!!

Per se

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18399
Liittynyt16.3.2005

Oliko tän juonen jotenkin tarkoitus erota palstan muusta kirjoittelusta nyt jotenkin?

Ainoat poikkeukselliset seikat, jotka osuivat omaan silmään olivat aloittajalta puuttuvat kaksi ällää ja ylimääräinen välilynti ennen pilkkua.

Niin joo ja pennin sievistely. Uupui litanian loppu

PERUS REALISTI: HAISTA HAILI!!!

[size=50:3ccmxjpi]Pakko oli kyllä itekin pikkasen tuunata, kun ei pysty.[/size:3ccmxjpi]

Tuo kyseinen KP:n viestiketju on suljettu... kuinkahan tämän nyt käy.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010
DedMoroz
Oliko tän juonen jotenkin tarkoitus erota palstan muusta kirjoittelusta nyt jotenkin?

Ainoat poikkeukselliset seikat, jotka osuivat omaan silmään olivat aloittajalta puuttuvat kaksi ällää ja ylimääräinen välilynti ennen pilkkua.

Aloittaja ilmeisesti "keskustelun laadullisen" perusoivalluksen lomassa myös osoittaa kyllästymisen ja väsymyksen merkkejä vallalla olevaan tapaan "herättää keskustelua".

Mikä tässä ketjussa nyt onkin esimerkein kiteytettynä.

Mikähän olisis keskustelun hyvä mitta?
Jotenkin tuntuu siltä että jos samasta aiheesta riittää keskustelua satoja-, jopa tuhansia sivuja niin silloin ei ole enää kysymys keskustelusta vaan inttämisestä ja fanaattisesta halusta puolustaa omaa kantaa ja kumota toisen kanta.

Miten jotkut jaksaa vääntää loputtomasti tekstiä esim. maastamuutosta ja tussun vallasta?

Luulen että kysymys ikuisuuskeskustelujen jatkumisesta onkin henkilökahtaisen kädenväännön tasolla eikä itse varsinaisessa asiassa.

Onnistuinko herättämään keskustelua?

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat