Oletko tavannut muita foorumilaisia oikeasti?

Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Silloin tällöin joku täällä vihjaa että on tavannut jonkun toisen tälle palstalle kirjoittavan henkilön todellisessa elämässä. Jotkut ovat ilmeisesti jopa rakastuneet toisiinsa tai ainakin kohdanneet syvemmin.

Onkohan kellään meistä aiheesta mitään tarinaa jaettavaksi vai halutaanko nämä kohtaamiset pitää salassa?

Itse olen tavannut yhden palstan vakituisista, ja se olikin aika hauska yhteensattuma, joka oli seurausta tällä foorumilla julkaistusta viestistä.

Sivut

Kommentit (77)

Vierailija

Kerran näin yhden epämääräisen näköisen pitkätukkaisen pojan piikittävän itseään suoneen, hän oli niitä opiskelijakommuunissa asujia. Nykyisten tietojen valossa epäilen, että kyseessä saattaisi olla eräs palstalainen.

Rautatieasemalla näin jonkun juoksevan käytetyt alushousut kasvoillaan ja mylvivän eläimen äänellä jotain, mistä en saanut mitään selvää. Viime aikaisten tietojen valossa olen tullut siihen lopputulokseen, että kyseinen henkilö saattoi olla yksi palstalaisista ja hänen päässään pitämät alushousut mitä ilmeisemmin olivat Pentti "pöpi" Linkolan.

Vierailija

Mythbuster: Kylläpä olen. Fiksuja ihmisiä, tapaillaan todennäköisesti satunnaisesti jatkossakin Ja tulen tapaamaan jatkossa varmaan muitakin, jos vaan löytyy yhteisiä teemoja, esim. bissenottoa tai muuta kehittävää

No tapaamisesta ei nyt niin suurta tarinaa saa, käsitykseni (Gideonin havainnoista poiketen) vahvistui: (yleistän vaikka se synti onkin) täällä liikkuu suhteellisen normaalia sakkia, ainakin minun mittareilla mitattuna.

Vierailija

En ole tavannut ketään, ellei sitten joku tuttu toisistamme tietämättä kirjoittele tänne. En myöskään suunnittele tapaavani ketään palstalaista. Toisaalta Mummo voisi olla ihan hauska tapaus myös tosimaailmassa ja kun pohjoisessa tulee kuitenkin vuosittain käytyä, niin Aslakinkin kanssa saattaisi olla mukava turista niitä näitä.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14029
Liittynyt23.6.2005

Yhden. Joka helvetin päivä. (itseni lisäksi siis)

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija

En tietääkseni ole nähnyt ketään palstalaista. Vaikka pari vakiokirjoittajaa väittääkin asuvan samassa kaupungissa.
Vois olla ihan kiva nähdä livenä moniakin teistä

Vierailija

En ole tavannut, enkä usko , että tuntisin, vaikka tapaisimme. Tuskin minuakaan kukaan tuntee tahi tunnistaa.

Ding Ding, onko liian intiimiä kysyä, miten tapasitte ja miten tunnistitte toisenne?

Vierailija
No tapaamisesta ei nyt niin suurta tarinaa saa, käsitykseni (Gideonin havainnoista poiketen) vahvistui: (yleistän vaikka se synti onkin) täällä liikkuu suhteellisen normaalia sakkia, ainakin minun mittareilla mitattuna

Minusta tuntuu, että täällä on eriskummallista sakkia ja palstalaisten taustat ja mielihalut ovatkin poikkeuksellisen kirjavat:
Mummo, jolla on paljon homo kavereita.
wizard, joka kuuntelee skinimusiikkia.
Bomsku, joka polttaa romeo&juliettaa, koska ei tunne muita sikareita
Aslak, jonka kirjoituset ovat sellaisella murteella, ettei niistä saa selvää
Gideon tuntuukin olevan ainoa normaali ihminen koko palstalla.
Aweb, palvoo Pentti Linkolaa ja unelmoi yhteisestä yöstä hänen kanssaan
Echi Saatanan palvoja, joka elää saatanaa palvovassa opiskelijakommuunissa.

Vierailija

Pinnallista. et voi tuon perusteella sanoa tuntevasi yhtään ketään, koska jokainen voi täällä halutessaan vaikka esittää olevansa jotain, vetää virtuaaliroolia, olematta sitä kuitenkaan reaalimaailmassa.

Ja muutenkin tuosta listastasi. Koskien kaikkia mainittuja: entäs sitten? Vaikkapa nyt Mummo, jolla on paljon homokavereita? So? Eikö se kerro rohkeudesta ja ennakkoluulottomuudesta, ei mistään mielihaluista, täh?

Pokasaha
Seuraa 
Viestejä1466
Liittynyt16.3.2005

Eipä ketään nimimerkkiä ole vielä vastaan tullut vaikka olen kyllä muuatta epäillyt.
Aluksi olisi varsin mukavaa itse tunnistaa joku tällainen henkilö, ja sitten paljastaa että hänet on tunnistettu, olisi varmaan hauskaa seurata hänen reaktiotaan. Tietenkin hänelle kuuluu paljastaa myös itsensä, nimittäin nimimerkkinä, varmaankin silloin myös molempien oikeat henkilönimetkin pitää tulla julki.

Kansakunta joka kieltää historiansa, häviää maailmankartalta.
Pokasaha

Vierailija
twoDogs
Pinnallista. et voi tuon perusteella sanoa tuntevasi yhtään ketään, koska jokainen voi täällä halutessaan vaikka esittää olevansa jotain, vetää virtuaaliroolia, olematta sitä kuitenkaan reaalimaailmassa.

Ja muutenkin tuosta listastasi. Koskien kaikkia mainittuja: entäs sitten? Vaikkapa nyt Mummo, jolla on paljon homokavereita? So? Eikö se kerro rohkeudesta ja ennakkoluulottomuudesta, ei mistään mielihaluista, täh?

Tuo ensimmäinen väittämäsi lienee aika hyvä, koska palsta on sen luonteinen, ettei täällä kannata esiintyä omana itsenään.

Toiseen väittämääsi mummon kohdalla en yhdy, mutta saa toki noinkin ajatella.

Vierailija

Minä luulen että melkein jokainen täällä käyttäytyy ja kirjoittaa luonteensa mukaan. Vaikka jotain muuta esittelisikin, niin ajan mittaan paljastuu se oma luonne kuitenkin. En luule että kukaan teistä on niin hyvä näyttelijä. Vaikka näyttelsittekin, niin omaa luonnettanne ette kauaa voi salailla, se tulee esille.

Vierailija

Asiaan. Minä olen tavannut palstalaisia. Mutta en tietenkään tältä palstalta, mutta Ruotsissa olen muutaman tavannut.

Olen myös saanut Ruotsissa eräistä palstalaisista hyviä nettiystäviä. Keskustelemme melkein joka päivä msn:nin kautta toistemme kanssa ja puhumme puhelimessa toistemme kanssa.

Ja kerran rakastuin/ihastuin yhteen palstalaiseen Ruotsissa. Voi niitä aikoja. Puhuimme puhelimessa ja msn:ssä jatkuvasti ja harrastimme jopa sitä mmm, se saa jäädä arvausen varaan.

Vierailija

Olisihan sitä ihan periaatteessa mukava tavata.

Taitaa vaan ongelma olla nuoruudessani. Taidatte, kuten joku sanoi haluta vetää bisseä. Damn, I'm too young. Taino eihän se ole ainoa mahdollisuus.

Niin ja mistäs sitä tietää vaikka joku täällä kirjoittelevista olisi suuren savupiipun lähellä olevan yhteiskoulun lukiossa Helsingissä. Jos kukaan tajuaa mitä koulua tarkoitan(arvatkoon). Tässä tapauksessa olen jonkun saattanut nähdäkin.

Kertokaas, jos viitsitte, vähän mitä kouluja/lukioita/työpaikkoja käytte. Mahdollisuushan on aina, että joku tulee häiriköimään, mutta tehkää miten haluatte. Itsehän annoin jo vihjeen oman kouluni sijainnista.

Näiden tietojen avullahan saattaisi vaikka tietää onko saattanut tavata tai nähdä jonkun aavistamatta yhtään, että hänkin on tiedepalstalainen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat