Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Mitäpä tuosta voi tehdä onko kokemuksia, lähinä jotain mitä keksii

Onko kukaan käyttänyt johonkin, Voi aina sulattaa ja käyttää uudestaan.

http://www.robomaa.com/index.php?main_p ... 1000%20%20

Kommentit (9)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä30901
Liittynyt16.3.2005

Ehkä tuosta voisi tehdä valuaihioita, malleja, koriste-esineitä tai muita hyvin kevyesti kuormitettuja osia. Ei tuo vaikuta kovin kestävältä tavaralta. En tekisi tuosta robotteihin mitään muuta kuin kosmeettista pintasälää. Alumiini on keksitty sitä varten, että amatöörit voivat tehdä itse lelunsa.

totinen
Seuraa 
Viestejä4880
Liittynyt16.3.2005

Olen korjaillut rasituksesta hajonneita muoviosia. Ongelmana oli että jäi hieman rakeiseksi, minkä ratkaisin samalla tapaa kuin samuraimiekkoja tehtiin aikoinaan. Eli kaulitsin ja käänsin useita kertoja, jolloin rupesi kestämään. Pitäisi muistaakseni olla ominaisuuksiltaan aika lähellä nailonia, mutta lämmönkestoltaan luonnollisesti paljon heikompi.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Neutroni
Ehkä tuosta voisi tehdä valuaihioita, malleja, koriste-esineitä tai muita hyvin kevyesti kuormitettuja osia. Ei tuo vaikuta kovin kestävältä tavaralta. En tekisi tuosta robotteihin mitään muuta kuin kosmeettista pintasälää. Alumiini on keksitty sitä varten, että amatöörit voivat tehdä itse lelunsa.

Mistä alumiininilevyjä kannattaa ostaa?

Neutroni
Seuraa 
Viestejä30901
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty

Se vaatii vähän selvittelyä. Suurin osa metallikaupoista myy vain vakiomittaista tavaraa, mikä tarkoittaa yleensä 5 tai 6 metrin kankia (latat, akselit, profiilit, putket) tai muutaman neliön levyjä. Mutta joskus joku myy metreittäin. Toinen vaihtoehto on kysyä josko joku levynleikkausfirma tai konepaja myisi ylijäämäpaloja. Soita paikkakuntasi liikkeisiin ja metallifirmoihin ja kysy asiaa, minä en tunne alan firmoja etelärannikkoa pohjoisempaa.

CE-hyväksytty
Neutroni

http://www.koskenmetalli.net/index.php? ... 1&Itemid=1

www.prafit.fi/verkkokauppa/product_catalog.php?c=61

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat