Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Minkälaisia nippusiteitä ammattilaiset käyttää? Jos ihmisen sitoo marketin halvoilla nippusiteillä, se pääsee melko helposti vapaaksi. Järeempää pitää olla.

Sivut

Kommentit (22)

asdf
Seuraa 
Viestejä11824
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
Minkälaisia nippusiteitä ammattilaiset käyttää? Jos ihmisen sitoo marketin halvoilla nippusiteillä, se pääsee melko helposti vapaaksi. Järeempää pitää olla.

Onks nää tarpeeksi vahvoja?

Toivottavasti tämä ei liity siihen, että puolisosi kutsui minut puolisoineen teille kylään.

jogger
Seuraa 
Viestejä2936
Liittynyt28.8.2011
CE-hyväksytty

Eiköhän se jeesusteippi kelpaa tuohonkin? Samalla voi hiljentää naamankin niin ei naapurit kuule.

Foorumin salainen sääntö #1: Pienellä alkukirjaimella kirjoitetut aiheet lukitaan.
Foorumin salainen sääntö #2: Älä kerro kenellekään säännöstä #1 tai tulee bannit!

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
asdf
CE-hyväksytty

Toivottavasti tämä ei liity siihen, että puolisosi kutsui minut puolisoineen teille kylään.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Reiska
Eikö nois leikeis yleensä käytetä käsirautoja? Jos on karvaset, nii ei hierräkkä nii pahasti.

Mä oon nähny tositelkkarista kun väkivallan ammattilaiset käyttää nippusiteitä alistaessaan suuria joukkoja kerralla. Ei kannata raahata satoja käsirautoja mukana.
Jotkut ammattilaiset käyttää nippusiteitä alistettavan käsien sitomiseen tuolin käsinojiin ja jalkojen tuolin jalkoihin. Avaruusteippiä ne saattavat käyttää tukikeinona ja koristeena. Nippuside on kuitenkin hyvin nopea väline.

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005

SLO:lta löytyy melko isoja nippusiteitä kaappelien niputtamiseen.

Voihan niitä pienempiä ketjuttaa ja näin tehdä pidemmän.

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
installer

Miksi lisätä heikkoutta? Alistettava nauraa sulle kun sä alat askartelemaan heikkoja lenkkejä toisiinsa lisäten murtumisen todennäköisyyttä.
Jotenkin mä en usko että ammattilaiset käyttäisi mitään sähkötuotefirman nippusiteitä. Paksuinkaan kaapeli ei rimpuile kuten vauhti- ja voimahuumeissa oleva vihollinen. Eikä ole yhtä juonikas kuin autiotalossa istumamielenosoitusta pitänyt väärämielinen. Saati epätoivoinen kuin henkensä edestä kamppaileva panttivanki.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
CE-hyväksytty
asdf
CE-hyväksytty

Ai niin. Tämänki näköjään unohin kertoo.

Hämmentää.

Reiska
Seuraa 
Viestejä5305
Liittynyt6.5.2007
CE-hyväksytty
installer

Miksi lisätä heikkoutta? Alistettava nauraa sulle kun sä alat askartelemaan heikkoja lenkkejä toisiinsa lisäten murtumisen todennäköisyyttä.
Jotenkin mä en usko että ammattilaiset käyttäisi mitään sähkötuotefirman nippusiteitä. Paksuinkaan kaapeli ei rimpuile kuten vauhti- ja voimahuumeissa oleva vihollinen. Eikä ole yhtä juonikas kuin autiotalossa istumamielenosoitusta pitänyt väärämielinen. Saati epätoivoinen kuin henkensä edestä kamppaileva panttivanki.

Kyl ne niitä on käyttäny, ja kyl ne sen kestää minkä ranteitaan vääntää. Toki niitä on melkosen monenlaista, mut varsinki isommat mitä olen käyttäny on melkosen tukevia. Jos epäilyttää, nii lait toinen pariks.

Per se

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
tiäremiäs
käsirauta "nippusihteet" on erikseen, niitä myydään ihmisten sitomiseen. Toki jotkut muutkin käy.

Sitä mä just tarkoitin. Ei kai ammattilaiset mistään k-raudasta välineitään hae.
Vaikka on sielläkin ihan kestävää alistajatavaraa myynnissä. Just vaikka isoja nauloja ja kettinkiä.

salai
Seuraa 
Viestejä7600
Liittynyt17.3.2005

Kuka haluaa kokeilla rimpuilla tuollaisesta irti:

Panduit, pituus 500, leveys 13 ja paksuus jotain 2 mm.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat